XXL Nutrition

beginnerskuur test e only !

Is je kuur goed gegaan?

Ik ben nog lerende dus kan een domme vraag zijn, maar waarom je keus voor een testo booster in je nakuur?

Wordt zo niet de endogene aanmaak van testosteron (lichtelijk) onderdrukt? Of helpt het juist?

Als dat zo is, dan zijn testo boosters nog nuttelozer dan ze al waren :D

Als dat zo is, dan zijn testo boosters nog nuttelozer dan ze al waren :D

Haha oke!

Nou ik dacht misschien omdat je eigen test zo goed als plat ligt, dat zoiets kleins het misschien al zou kunnen belemmeren. Maar oke, weer wat wijzer! :p

Haha oke!

Nou ik dacht misschien omdat je eigen test zo goed als plat ligt, dat zoiets kleins het misschien al zou kunnen belemmeren. Maar oke, weer wat wijzer! :p

Test Booster zegt het al, het boost je test. Kan net dat kleine laatste zetje geven en anders geeft 't wel een placebo waardoor je je mss beter voelt.

Haha oke!

Testoboosters zijn imo weggegooid geld.
Dat is een goed voorbeeld van een supplement waarvoor gezegd kan worden; Zolang d'r mensen zijn die zo stom zijn om het te kopen, zijn er mensen die zo slim zijn om het te maken.

Maar wat mike hierboven al zegt; Placebo effect zou kunnen.. als je enigszins verschil merkt denk ik dat het 80% placebo is en 20% testobooster :p

Hetzelfde als die mannetjes die na 5 gr creatine te hebben gepakt al 10kg erbij gooien bij de benchpress, 4 herhalingen extra maken en dan zeggen; Ja die creatine voel ik al :o

Test Booster zegt het al, het boost je test. Kan net dat kleine laatste zetje geven en anders geeft 't wel een placebo waardoor je je mss beter voelt.

Testoboosters zijn imo weggegooid geld.
Dat is een goed voorbeeld van een supplement waarvoor gezegd kan worden; Zolang d'r mensen zijn die zo stom zijn om het te kopen, zijn er mensen die zo slim zijn om het te maken.

Maar wat mike hierboven al zegt; Placebo effect zou kunnen.. als je enigszins verschil merkt denk ik dat het 80% placebo is en 20% testobooster :p

Hetzelfde als die mannetjes die na 5 gr creatine te hebben gepakt al 10kg erbij gooien bij de benchpress, 4 herhalingen extra maken en dan zeggen; Ja die creatine voel ik al :o

Duidelijk! Thanks beide voor de info. :D

Als het goed is merk je pas wat rond week 4-6 tijdens de kuur.

Begon bij mij met wat lichte acne en vervolgens leek elke vrouw ineens een stuk mooier en je voelt je gewoon een stuk gelukkiger en zit beter in je vel (komt mede door de gains die je maakt).

Sorry maar dat is niet de waarheid ik ben in de eerste 2weken van mijn huidige kuur 5kilo bijgekomen en werd aanzienelijker droger... De meesten zeggen altijd pas na 4weken maar das niet altijd waar.
En na de 1ste week voelde ik al verhoging van libido

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Ja bro maar jij en Jordyvl zijn maar in de 20jaar ik ben al 31jaar en tribulus voel ik wel werken op mijn leeftijd :)
Bij jullie zal het anders zijn omdat jullie test beter werkt ten opzichte van zo'n ouwe zak als ik ;)

Wat een K*T stats om te gaan kuren man!

je squat als een wijf, en de rest is ook om te lachen.. vanwaar meteen de easy way out? Kan niet voorstellen dat je al enige ervaring hebt opgedaan in degelijk trainen en eten.
Sinds wanneer wordt de lat om te gaan kuren gelegd door een random DBBer? Gewoon even bemoeien met je eigen zaken..

Je zou toch before en after foto's posten? ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
Sorry bro ik heb ze niet gemaakt. Heb wel wat foto's maar niet echt met een pose.

Zit verder nog op het gewicht van 96 kilo met minder vet %. Dus ruim 6,5 kilo overgehouden.

Ben benieuwd! maakt echt niet uit dat je niet in een pose staat ofzo, gaat niet om de pose maar om het resultaat toch :) netjes netjes, hoeveel gewicht ben je dan verloren na je kuur?

Terug
Naar boven