Fitness Seller

beginnerskuur test e only !

met 10x zoveel test in je systeem hoef je niet bang te zijn om massa in te leveren

wat trainingen en kracht stats zou ook wel interessant zijn om te posten

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
met 10x zoveel test in je systeem hoef je niet bang te zijn om massa in te leveren

wat trainingen en kracht stats zou ook wel interessant zijn om te posten

Ik doelde vooral op de winst die je maakt met test. Of dat cardio daar invloed op heeft. :)

:meal:denk t niet als je voldoende eet..

Vandaag rug en biceps gedaan. Echt heerlijk getraind. Ik heb zelfs een oefenig rug extra gedaan. En een goede pomp is me biceps .
Kracht was normaal. Wel merkte ik dat het net even wat makkelijker ging.

hoe ziet een rug training er ongeveer uit dan?

Gister is de 4de spuit erin gegaan. Gewicht is nu 92.9 kilo. Cardio bij een kuur is dat aanteraden of lever je dan teveel massa in?

Zou het wel doen, is goed voor je hart.

Massa ga je niet inleveren als je genoeg eet. Wel beetje basic kennis, iemand die kuurt moet dit toch wel weten.

hoe ziet een rug training er ongeveer uit dan?

Dat verschilt nogal. Maar deze training:

pull ups 4 setjes. (1-10x) (2-9x) (3-6x) (4-4x)

cable pulldown, brede stang 4 setjes (1-10x) (2-10x) (3-8x) (4-5x 105kg)

cable seated row , met brede stang 4 setjes (1-10x) (2-8x) (3-6x) (4-5x 90 kg ?)

pull ups small (ik wou er echt alles uithalen) 4 setjes

en toen cable front over pulldown (licht gewicht om de pomp er maximaal in te krijgen) 3 setjes

Zo zag de training er ongeveer uit. de herhalingen zijn een beetje gegokt maar zal er niet ver naast zitten.

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 17:25 ----------

Laatst bewerkt:
Wat wou je zeggen?

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 18:11 ----------

Komt er nog een before pic btw?

Kan een hoop verbeterd worden aan je rug schema

veel machines,

ik zou er iets van maken zoals:

Deadlift 3x5
pull ups 3x10
BOR/T-bar row 3x12

en dan afwisselend een 4de rug oefening

veel machines,

ik zou er iets van maken zoals:

Deadlift 3x5
pull ups 3x10
BOR/T-bar row 3x12

en dan afwisselend een 4de rug oefening

Deadlift doe ik met benen .
En deze training waren het veel machines. Maar ik wissel veel af. Tbar row doe ik ook vaak en roeien met losse dumbels vind jk heerlijk.

update :

Gister me 5 de spuit gehad. voelde er wederom niks van.

Al moet ik zeggen dat ik van de 4 de spuit nog steeds wat voel.. iets ofwat een verharding in me glute. maar dit zal vast nog wel wegtrekken.

Ik heb van nature al last van puffy nippels dus dit moest ik van de dokter goed in de gaten houden ( ja heb het me hem overlegt dat ik ging gebruiken). Ik twijfel alleen een beetje of het erger aan het worden is. me tepels zijn verder niet gevoeliger ofzo? Anders 10 mg nolvadex nemen toch ?

zelfs al zouden ze gevoelig zijn dan is dat ook niet erg. Zo lang er maar geen knobbel onder je tepels ontstaat. Tot die tijd de nolva lekker links laten liggen.

zelfs al zouden ze gevoelig zijn dan is dat ook niet erg. Zo lang er maar geen knobbel onder je tepels ontstaat. Tot die tijd de nolva lekker links laten liggen.

Echt een harde knobbel voel ik niet niet onder me tepel. Wel wat stugger weefsel.. maar dat was toen ik er voor bij de huisarts ben geweest ookal.. ik kijk het nog even af.

Had precies het zelfde. Mijn tepels worden snel harder en dan lijkt net of er een knobbeltje onder zat. Nu een week later is dat snel hard worden van de tepels over en voel ik geen knobbel meer. Dus niet te snel naar nolva grijpen. Tenzij je het zeker weet.

Mischien een hele domme vraag. Maar heeft hcg ook invloed op gyno? Krijg je het sneller door hcg?
Want het zorgt dat je meer vrije testosteron aanmaakt. Zorgt dit dan ook tegelijk dat je oestrogeen level omhoog gaat of is daar kans op?

Gaat lekker zo te zien

Mischien een hele domme vraag. Maar heeft hcg ook invloed op gyno? Krijg je het sneller door hcg?
Want het zorgt dat je meer vrije testosteron aanmaakt. Zorgt dit dan ook tegelijk dat je oestrogeen level omhoog gaat of is daar kans op?

Ja van HCG kan je ook gyno krijgen, zorgt namelijk voor een hoger oestrogeen.

Ja van HCG kan je ook gyno krijgen, zorgt namelijk voor een hoger oestrogeen.

Oke, want mijn ballen zijn gekrompen. En ze hebben mij als advies gegeven zodra je ballen gaan krimpen HCG gebruiken. De meeste zeggen hier meteen met start kuur laten mee lopen. En er zijn mensen die het erna doen. Maar ik ga het advies na wat tegen mij gezegd is, denk dat ik het deze week mee laat lopen tot einde kuur.

Vorderingen dus zover:

Trainingen gaan goed.
De pomp is echt mega en de kracht begint steeds meer te komen.
Ben echt benieuwd wat het me over een paar weken brengt.

Ik hou jullie op de hoogte !

Terug
Naar boven