XXL Nutrition

beginnerskuur!

Musclegrow

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hallo. mede ijzerfanaten

Ik ben 22 jaar en train al vanaf mijn 16 de. Waaronder de laaste 4 jaar intensief.

Mijn voedingsschema is dus ook in orde (Kan altijd beter)

Bij het opstaan complex carb gainer XXL en tijdens het rijden naar me werk een appel.

Mijn eerste pauze 10 uur : 4boterhammen met dik belegt pindakaas ,en 250 gram kwark.

Middag pauze: Kip en rijst een chinees afhaalbakje vol.

Late middagpauze 3 uur: 4 boterhammen belegt met kipfilet (dubbel belegt) Met een maderijn

avond eten: (wat de pot schaft) maar dit gaat altijd samen met een stuk vlees groeten en aardappels of rijst.

Dan meestal rond 7 uur de training ik train meestal 5x per week. Post workout dextrojuice.

post maaltijd: kip en rijst een bakje vol en een whey shake

Voor het slapen gaan 250 gram kwark.

Mijn kuur verleden is niet zo interessant 1 x dbol only na 3 weken gestopt last van sides.
en 1x kuur winstrol only Weinig tot niks aan overgehouden wel een stuk droger. Dit alles nagekuurt met nolva.

NU vind ik het zelf wel eens tijd worden voor een goede kuur. Maar wil niet meteen te zwaar beginnen dus kwam ik uit bij een test only kuur. 500mg 10 weken lang. en nakuuren met nolva

Ik heb vanmezelf al licht puffynippels en ben dus een beetje bang voor gyno aanleg voor acne heb ik ook. Dit is eigelijk het enigste wat me er nog van weerhoud.

Graag jullie bevindingen wat jullie mij aanbevelen te doen en op welke manier. Ik heb me al deels ingelezen. Maar het kan altijd beter.

Mvg Musclegrow.

Wat zijn je huidige stats?

Je woont nog thuis en je wil kuren? ik denk dat je andere prioriteiten hebt

Verder als de sides die je van dbol krijgt al zo erg zijn dat je moet stoppen kan je beter helemaal niet kuren

• Topic Starter Topic Starter
Je woont nog thuis en je wil kuren? ik denk dat je andere prioriteiten hebt

Verder als de sides die je van dbol krijgt al zo erg zijn dat je moet stoppen kan je beter helemaal niet kuren

Ben hiervoor destijds naar de dokter geweest en het was waarschijnlijk een geval van dat je eraan dacht kreeg je het. ben toen onderzocht en alles was gewoon goed. Met winstrol verder ook geen problemen ondervonden.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 17:43 ----------

1.92m gewicht nu gecut op 89 kilo Afgelopen winter op 95 kilo.

kracht stats. benchpress 120 deadlift 160kg en squat 120 kilo

ik probeer mijn kracht omhoog te brengen maar dit gaat erg moeizaam. Met namen in mijn benen train deze wel iedere week helemaal kapot.

Ben hiervoor destijds naar de dokter geweest en het was waarschijnlijk een geval van dat je eraan dacht kreeg je het. ben toen onderzocht en alles was gewoon goed. Met winstrol verder ook geen problemen ondervonden.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 17:43 ----------

1.92m gewicht nu gecut op 89 kilo Afgelopen winter op 95 kilo.

kracht stats. benchpress 120 deadlift 160kg en squat 120 kilo

ik probeer mijn kracht omhoog te brengen maar dit gaat erg moeizaam. Met namen in mijn benen train deze wel iedere week helemaal kapot.

wil je injectie wil je tabss ? wat wil je bereiken

veel gebruikt 1ste kuurtje testo E only 250mg e5d

Eerste kuurtje is 500mg ew prima hoor.
Nakuren met Nolva. Evt. HCG erbij pakken, maar heb ik ook niet gedaan mijn eerste kuur. Zo ondervind je bij je tweede kuur in ieder geval het verschil als je wel HCG erbij zet. :)

• Topic Starter Topic Starter
Eerste kuurtje is 500mg ew prima hoor.
Nakuren met Nolva. Evt. HCG erbij pakken, maar heb ik ook niet gedaan mijn eerste kuur. Zo ondervind je bij je tweede kuur in ieder geval het verschil als je wel HCG erbij zet. :)

Dit lees ik meer HCG heeft als werking?

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 18:01 ----------

wil je injectie wil je tabss ? wat wil je bereiken

veel gebruikt 1ste kuurtje testo E only 250mg e5d

Wil deze keer alleen injecties

Edit: Punjab was me voor.

ik vind 500mg ook het beste maar ik zei het vorige keer ook tegen een beginner en bam iemand snauwde me direct af darom dacht ik zulle even 250 posten ;) ik zou er ng tren bij gooien hahah

Terug
Naar boven