Fitness Seller

Beginnerskuur?

frankvdg

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
12%
Hallo mensen,

Ik heb hier al eerder een topic aan gewijd, maar er zijn bij mijzelf toch nog wat dingen onduidelijk. Ik hoop dat de kenners me hier wat verder mee kunnen helpen.

Ik had het idee om te beginnen met Testosteron en dan er iets bij te stacken ( liefst Masteron of Primobolan ) , ik wil tenslotte zo droog mogelijk blijven, zonder vocht etc.

Nu vraag ik me af hoeveel test ik zal gaan nemen.. ik lees in verschillende topics dat je beter wat lager kan beginnen. Indien je dan nog een kuur wilt nemen je het kan opschroeven en je er beter op reageert dan dat je nu bijvoorbeeld al 500 mg gaat nemen.

Tenslotte nog de vraag welke andere anabolica? Proviron zorgt dat de testosteronkuur effectiever wordt en vermindert daarbij de oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen van testosteron zoals het vasthouden van vocht en de kans op gynecomastie. Is dan Nolvadex nog wel nodig indien ik voor Test+ proviron kies?

Wat raden jullie me aan?

Alvast bedankt!

1m90 114kg 12%vp naturel? damn son
vocht vasthouden zit hem voornamelijk in je voeding maar mast ernaast zetten is geen slecht idee, 500test e en 200 mast e p/w zou ik zeggen

250mg test
400mg primo

Mensen kunnen wel beweren dat vocht grotendeels voeding is, maar I call bullfuck. Je zal verstelt staan hoeveel vocht je verliest als je je test eruit haalt, ook met een perfect dieet :)

250mg test
400mg primo

Mensen kunnen wel beweren dat vocht grotendeels voeding is, maar I call bullfuck. Je zal verstelt staan hoeveel vocht je verliest als je je test eruit haalt, ook met een perfect dieet :)
als ik veel bende vreet sta ik de volgende dag 2kg zwaarder op de weegschaal, en als ik mij netjes aan m'n dieet houd niet, tuurlijk hou je wel iets van vocht vast door de test maar niet OMDAT je test gebruikt ga je vocht vasthouden maar als je test gebruikt is de kans op vocht vasthouden groter als je er niet op let. denk ik zo

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie heren, zijn jullie nog bekend met proviron? Misschien kies ik toch liever voor Proviron omdat ik wel gevoelig ben voor puistjes. ( las dat je dit kon krijgen van masteron )

Bedankt voor de reactie heren, zijn jullie nog bekend met proviron? Misschien kies ik toch liever voor Proviron omdat ik wel gevoelig ben voor puistjes. ( las dat je dit kon krijgen van masteron )
Proviron en masteron zijn echt zo goed als identiek, broseph.

Edit: zelfs van test only kan je het krijgen :P

Proviron en masteron zijn echt zo goed als identiek, broseph.

Edit: zelfs van test only kan je het krijgen :P

Ja, dat wist ik idd :) Maar juist omdat je het kan krijgen van test only, zocht ik een vervanger voor masteron.. ( omdat ik las dat je het van masteron ook kon krijgen )

Idd test/primo is een lekker combo, maar laag beginnen om de volgende keer opschroeven is onzin.
Je lichaam "onthoud" echt niet dat het de vorige keer 250 test gehad heeft waardoor je een hogere dosis nodig hebt.
Wel als je flink gegroeid bent kan het zijn dat de dosis wat omhoog moet, maar echt niet zo drastisch.

Idd test/primo is een lekker combo, maar laag beginnen om de volgende keer opschroeven is onzin.
Je lichaam "onthoud" echt niet dat het de vorige keer 250 test gehad heeft waardoor je een hogere dosis nodig hebt.
Wel als je flink gegroeid bent kan het zijn dat de dosis wat omhoog moet, maar echt niet zo drastisch.

Thanks voor je reactie! Welke verhouding raad je aan? Klopt het dat je met die combinatie spiermassa wint en evengoed vet verliest?

250mg test
400mg primo

Dit ervaar ik ook
Als ik me precies houd aan me voedingschema loop ik met high test nog helemaal vol vocht

Thanks voor je reactie! Welke verhouding raad je aan? Klopt het dat je met die combinatie spiermassa wint en evengoed vet verliest?

Hoeft niet, kan wel. Ligt compleet aan je voeding, het is niet zo dat je standaard vet verliest op AAS..

Als je echt zo bang bent voor puisten dan moet je masteron en proviron beide links laten liggen.

Kies dan voor primo.

Dit zou je voor je eerste kuur kunnen doen:
Wk 1-10 test e 375mg.
Wk 1-10 primo 400 of 500 mg.

Of je zet de test op 500mg en de primo ook wat hoger.

500 mg test e
50 mg proviron ed

Ken er ook die meer acne krijgen op test only dan test mast. Ikzelf heb op test-mast nooit acne gehad. Alleen nu op test 700 mast 600 wel, maar niet zo heel veel en komt ook iets meer door mijn minder gezonde levensstijl dan anders.

Als je echt zo bang bent voor puisten dan moet je masteron en proviron beide links laten liggen.

Kies dan voor primo.

Dit zou je voor je eerste kuur kunnen doen:
Wk 1-10 test e 375mg.
Wk 1-10 primo 400 of 500 mg.

Of je zet de test op 500mg en de primo ook wat hoger.

Ik denk dat ik idd voor Primobolan ga, me broer heeft het ook gebruikt en had nergens last van. Moet alleen nog even nadenken over de doseringen ( ivm mijn eerste kuur )

welke eigenschap heeft mast dan die voor acné zou zorgen, dat primo niet heeft?

Terug
Naar boven