AltydHeerser
Novice
- Waardering
- 0
beste mense!
ik heb een vraag.
ofjah, ik heb een aantal vragen.
aangezien dit niet de enige vragen zullen zijn(er komen ongetwijfeld wel meer vragen) zal ik ze hier in dit topic blijven stellen zodat ik niet voor elke vraag een nieuw topic hoef te openen.
wat ik me nu afvroeg was: maakt het nog veel uit wanneer je kwark eet?
heb al veel rondgelezen, dus ben erachter gekomen dat kwark toch echt noodzakelijk is, maar iedereen eet het 's avonds voor het slapen gaan.
is het op dat tijdstip het beste, of is het 's middags om 3 uur ook geen probleem?
en ik eet de kwark van de c1000, is een franse magere kwark. is deze goed of raadt iemand een andere aan?
en wat kan ik het best op me brood doen?
ik eet nu op mijn brood pindakaas, kipfilet, kalkoenfilet.
ik eet('s ochtends en 's middags totaal) ongeveer 10 sneedjes bruinbrood.
ik ben 1.95m en weeg 77 kg. moet dus zeker aankomen.
heeft iemand verder nog tips wat ik het beste kan eten?
alvast bedankt
AH.
ik heb een vraag.
ofjah, ik heb een aantal vragen.
aangezien dit niet de enige vragen zullen zijn(er komen ongetwijfeld wel meer vragen) zal ik ze hier in dit topic blijven stellen zodat ik niet voor elke vraag een nieuw topic hoef te openen.
wat ik me nu afvroeg was: maakt het nog veel uit wanneer je kwark eet?
heb al veel rondgelezen, dus ben erachter gekomen dat kwark toch echt noodzakelijk is, maar iedereen eet het 's avonds voor het slapen gaan.
is het op dat tijdstip het beste, of is het 's middags om 3 uur ook geen probleem?
en ik eet de kwark van de c1000, is een franse magere kwark. is deze goed of raadt iemand een andere aan?
en wat kan ik het best op me brood doen?
ik eet nu op mijn brood pindakaas, kipfilet, kalkoenfilet.
ik eet('s ochtends en 's middags totaal) ongeveer 10 sneedjes bruinbrood.
ik ben 1.95m en weeg 77 kg. moet dus zeker aankomen.
heeft iemand verder nog tips wat ik het beste kan eten?
alvast bedankt
AH.