Hallo
Ik ben vorige week vrijdag begonnen met de fitness en ik ben van plan maandag woensdag en vrijdag naar de fitness te gaan (dit gaat ook makkelijk lukken)
nu ben ik vrijdag en maandag geweest en heb niet specifiek 1 apparaat gebruikt maar bijna alles wat er leuk uitzag en heb overal 3 rep´s gedaan van elk 16x want dit blijkt normaal te zijn maar wat ik nergens zie is wat moet ik met de gewichten doen ik heb het nu zo gedaan 1e rep op 35kg 2e rep 40 kg en 3e rep op 45 kg
Is dat de bedoeling ? of zie ik dit verkeerd ?
En mijn andere vraag ik kwam dit schema tegen :
Maandag: Benen, kuiten en schouders
Squats
Lunges
Calf raises
Shoulder press
Shoulder side raise
Shoulder frontal raise
Alles 3 sets van 16 reps.
Dinsdag rust
Woensdag: Rug en biceps
Seated row
Lateral pull
Back flyes
Lower back
Biceps curl
hammer curl
Donderdag rust
Vrijdag: Borst, triceps en buik
Barbell chest press
Dumbbell chest fly
Incline dumbbell press
Triceps pull down
Triceps overhead extensions
Dips
Zaterdag rust
Zondag rust
Iemand die bekend met dit schema is en hier iets positiefs of negatiefs op te melden heeft ? en is dit bedoeld voor mij, ik ben 16 en mijn doel is afvallen en kracht trainen en natuurlijk een goed lichaam, kan ik dat met dit schema bereiken ?
+ heeft iemand tips met watvoor gewichten ik zou moeten beginnen of hoe ik het ideale gewicht kan vinden en met watvoor stappen ik het gewicht moet opbouwen ??
Tis een hoop tekst maar kan het doormiddel van zoeken niet vinden
Dus hoop dat iemand me kan helpen
Mvg Pc
Ik ben vorige week vrijdag begonnen met de fitness en ik ben van plan maandag woensdag en vrijdag naar de fitness te gaan (dit gaat ook makkelijk lukken)
nu ben ik vrijdag en maandag geweest en heb niet specifiek 1 apparaat gebruikt maar bijna alles wat er leuk uitzag en heb overal 3 rep´s gedaan van elk 16x want dit blijkt normaal te zijn maar wat ik nergens zie is wat moet ik met de gewichten doen ik heb het nu zo gedaan 1e rep op 35kg 2e rep 40 kg en 3e rep op 45 kg
Is dat de bedoeling ? of zie ik dit verkeerd ?
En mijn andere vraag ik kwam dit schema tegen :
Maandag: Benen, kuiten en schouders
Squats
Lunges
Calf raises
Shoulder press
Shoulder side raise
Shoulder frontal raise
Dinsdag rust
Woensdag: Rug en biceps
Seated row
Lateral pull
Back flyes
Lower back
Biceps curl
hammer curl
Donderdag rust
Vrijdag: Borst, triceps en buik
Barbell chest press
Dumbbell chest fly
Incline dumbbell press
Triceps pull down
Triceps overhead extensions
Dips
Zaterdag rust
Zondag rust
Iemand die bekend met dit schema is en hier iets positiefs of negatiefs op te melden heeft ? en is dit bedoeld voor mij, ik ben 16 en mijn doel is afvallen en kracht trainen en natuurlijk een goed lichaam, kan ik dat met dit schema bereiken ?
+ heeft iemand tips met watvoor gewichten ik zou moeten beginnen of hoe ik het ideale gewicht kan vinden en met watvoor stappen ik het gewicht moet opbouwen ??
Tis een hoop tekst maar kan het doormiddel van zoeken niet vinden
Dus hoop dat iemand me kan helpen
Mvg Pc