- Waardering
- 2.334
Ik heb ff iets uitgetypt voor je... telkens goed opwarmen door bvb. te roeien ofzo! Ik heb veel compounds proberen in te bouwen met af en toe een isolatieoefening om je spieren extra te prikkelen! Laat telkens zowiezo 1 dag rust minimum tussen twee trainingsdagen zodat je spieren en zenuwstelsel goed kunnen herstellen!
Bench Press mag je tot failure gaan (d.w.z. dat je stikkapot mag zijn op't einde van de oefening), voor al de rest zou ik persoonlijk een gewicht kiezen zodat je er nog 1 of 2 herhalingen zou kunnen uitpersen...
En één goede raad: zorg dat je gewicht hoog genoeg is, maar niet té hoog! Beter een bepaald gewicht en het goed uitvoeren dan iets te hoog en slecht uitvoeren (voor blessures en het levert toch niets op!)
En ALS je dit schema zou volgen doe het dan ook in die volgorde (ik heb de compounds eerst gezet en de isolatieoefeningen op't einde van de training, is héél belangrijk!)
Je ziet maar wat je ermee doet héVeel succes!
en als er anderen zijn die foutjes zien, post het dan ff en dan herbekijk ik dit ff
En best 1uur tot 1uur15 trainen, na 1.5 uur zou ik zowiezo stoppen als ik van jou was, ook al ben je nog niet klaar!
Eerst oefening 1 alle reeksen, dan oefening 2 alle reeksen,... OK?
Als er nog vragen zijn hoor ik je wel hé?
Dag 1:
Bench Press 3 reeksen (bvb. 8-6-4 herhalingen, tikken op de borst, je mag stikkapot zijn op't einde)
--> Borst + Triceps
Squatten 3 reeksen (bvb. 10-8-6 herhalingen)
--> Benen
Deadlift 3 reeksen van X herhalingen (kun je zelf wat kiezen, ik ga vanaf nu zelf DL 3 herhalingen doen lekker zwaar)
--> Onderrug + Hamstrings
Lat Pulldown 2 reeksen (bvb. 8-6 herhalingen)
--> Biceps + lats
Shoulder press 2 reeksen (bvb. 8-6)
--> Schouders + triceps
Dag 2:
Squatten 3 reeksen
--> Benen
Deadlift 3 reeksen van X herhalingen
--> Onderrug + Hamstrings
Close Grip Bench Press 2 reeksen (bvb. 8-6)
--> Triceps + beetje borst
Peck Fly 2 reeksen (bvb. 8-6)
--> Borst
Biceps curls 3 reeksen (bvb. 8-6-4)
--> Biceps
Dag 3:
Bench Press 3 reeksen (bvb. 8-6-4 herhalingen, tikken op de borst, je mag stikkapot zijn op't einde)
--> Borst + Triceps
Lat Pulldown 3 reeksen (bvb. 8-6-4 herhalingen)
--> Biceps + lats
Leg Extensions of nog beter Leg Press 3 reeksen (bvb. 12-10-8 herhalingen, mag wat hoger zijn dan bovenlichaam)
--> Quadriceps
Calf Raises 2 reeksen (bvb. 12-10 herhalingen, bovenaan ff aanhouden zodat de stretch uit je Achillespees is)
--> Kuiten
Shoulder press 2 reeksen (bvb. 8-6)
--> Schouders + triceps
Ik heb het in een word bestandje gezet en ik zal er zeker wat mee doen zodra ik kan squatten en deadliften met een goede techniek
. Nogmaals bedankt voor al je hulp, TOP! Als er ooit iemand aan me vraagt hoe ik zo gespierd kom, zal ik je zeker vermelden