MuscleMeat

begonnen met fitniss maar beetje problemen met eten

mejusa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
hallo ik ben sinds 2 weken begonnen met fitness maar ik ga proberen om zo breed mogelijk te worden ik heb een splits schema en na elke training gebruik ik ''gainer xxl'' ''aminopillen'' maar ik heb een beetje problemen met eten ik weet niet echt wat ik moet eten om bij te komen ik weeg nu 55 kg maar ik wil 75 kg worden omdat ik mager ben kan ik geen breede spieren krijgen omdat ik weinig massa heb hebben jullie enige idee wat slim is om elke dag te eten dat ik teminste wat aankom?

bedank

hallo ik ben sinds 2 weken begonnen met fitness maar ik ga proberen om zo breed mogelijk te worden ik heb een splits schema en na elke training gebruik ik ''gainer xxl'' ''aminopillen'' maar ik heb een beetje problemen met eten ik weet niet echt wat ik moet eten om bij te komen ik weeg nu 55 kg maar ik wil 75 kg worden omdat ik mager ben kan ik geen breede spieren krijgen omdat ik weinig massa heb hebben jullie enige idee wat slim is om elke dag te eten dat ik teminste wat aankom?

bedank

Eerst en vooral geduld hebben .
Voldoende maaltijden (6a8)per dag ( ongeveer om de 3 uur)
Kun je geen begeleiding krijgen waar je traint?

1. sticky's voeding lezen;)
2. tot besluit komen wat je kunt eten en een voedingsschemamaken
3. hier posten en commentaar krijgen
4. Startent te eten ;)

en zeer kcal rijke bronnen: rijst, couscous, noten,...

Opstaan : 4 eieren + een kom havermout en magere melk
2.5 uur later appel en handvol noten
2.5 uur later bord pasta met vlees/vis/groenten
2.5 uur later liter chocomelk
2.5 uur later 4 boterhammen met kipfilet en pindakaas
2.5 uur later noten
2.5 uur later bord pasta/rijst met vlees/vis
2.5 uur later 250 g kwark

Is maar een voorbeeld

in plaats van gelijk al zoveel supps te bestellen, zou ik gewoon gaan trainen, eten en rusten!

• Topic Starter Topic Starter
ja idd jullie hebben gelijk thanks mate's zal ik doe en @milton35 SMD

Terug
Naar boven