XXL Nutrition

Behandeling Dr. Hertoghe e.a.

Hallo allemaal,

Ik zelf ben ook op zoek naar een arts die
veel verstand heeft van (chronisch)
vermoeidheidheid, lage libido, schildklier en
bijnierproblemen.

Ik moet over een maand een ACTH test doen
om mijn bijnieren te testen. De endocrinoloog
wilde geen vrij T3 testen omdat TSH in orde was!

Aldosteron en totaal cholesterol zijn een paar keer
gemeten en waren te laag. Testosteron is een keer
getest en was 4.52ng(2.5-8.2). Ik ben 27. Laag libido
en niet echt goede erecties.

Ik heb het gehad met dit soort artsen waarvan ik er veel van heb gehad. Ik ben al lange tijd vermoeid. Het wordt beter, maar zeer langzaam.

Ik zou natuurlijk graag naar die dokter Hertoghe
gaan, maar dat kan ik allemaal niet betalen. Indien
iemand een arts kent die goed is en wel alle hormonen
test voor een normaal(?) bedrag, laat het me AUB weten.

Ik las dat iemand hier eentje kende, maar zijn/haar naam niet wilde vertellen. Ik kan dat begrijpen. Een paar
goede hints zou ook fantastisch zijn.

Zoals ik nu leef is het leven niet echt leuk en ik zou zeer dankbaar zijn als iemand me een goede, betaalbare arts kan aanraden.

Alvast bedankt.

Hallo allemaal,

Ik zelf ben ook op zoek naar een arts die
veel verstand heeft van (chronisch)
vermoeidheidheid, lage libido, schildklier en
bijnierproblemen.

Ik moet over een maand een ACTH test doen
om mijn bijnieren te testen. De endocrinoloog
wilde geen vrij T3 testen omdat TSH in orde was!

Aldosteron en totaal cholesterol zijn een paar keer
gemeten en waren te laag. Testosteron is een keer
getest en was 4.52ng(2.5-8.2). Ik ben 27. Laag libido
en niet echt goede erecties.

Ik heb het gehad met dit soort artsen waarvan ik er veel van heb gehad. Ik ben al lange tijd vermoeid. Het wordt beter, maar zeer langzaam.

Ik zou natuurlijk graag naar die dokter Hertoghe
gaan, maar dat kan ik allemaal niet betalen. Indien
iemand een arts kent die goed is en wel alle hormonen
test voor een normaal(?) bedrag, laat het me AUB weten.

Ik las dat iemand hier eentje kende, maar zijn/haar naam niet wilde vertellen. Ik kan dat begrijpen. Een paar
goede hints zou ook fantastisch zijn.

Zoals ik nu leef is het leven niet echt leuk en ik zou zeer dankbaar zijn als iemand me een goede, betaalbare arts kan aanraden.

Alvast bedankt.

hey man

http://www.aesteticaeuropa.nl/

dit wordt je redding, dokter paul musarella

ik ben onder behandeling bij deze arts, sinds paar weken op testosterongel en armour thyroid en medrol voor bijnierinsufficientie

reken 6-8 weken voordat je op consult kan, 150 euro voor het eerste consult
zorg dat je aanvullend verzekerd ben en dan worden je consulten gedeeltelijk vergoed en je bloedtesten ook

wel even geduld voordat je lichaam gefinetuned is op deze medicaties

deze dokter heeft onder hertoghe gestudeerd en is bij mijn weten de beste arts in nederland die je deze dingen kan voorschrijven

succes en heel veel sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
Hey Dawg, is hij echt zo goed?

Ik sukkel met bijna alle klachten van een te lage schildklier..ben dus in overweging om terug onder begeleiding te gaan:)
Zijn vervolg consults zijn wel €65 goedkoper dan bij Hertoghe maar het is verder rijden voor mij

Grtz

Hey Dawg, is hij echt zo goed?

Ik sukkel met bijna alle klachten van een te lage schildklier..ben dus in overweging om terug onder begeleiding te gaan:)
Zijn vervolg consults zijn wel €65 goedkoper dan bij Hertoghe maar het is verder rijden voor mij

Grtz

Ja ik vind hem wel goed, het belangrijkste is dat hij echt naar je luistert en je suggesties in overweging neemt zonder direct te veroordelen.

Je kan ook Raw thyroid van natural sources proberen, thyro complex van progressive laboratories of gta forte II. Dit zijn goede supps voor mensen met een tsh tot max 10, of een normale tsh maar met lage t3 en t4 waarden.

Verder kan je proberen een massieve multi te nemen in poedervorm, voor mensen met energieproblemen. Energy revitalization system van Enzymatic Therapies.

Check ff iherb en probeer daar deze dingen, anders doc bellen.

Hey Dawg3 hoe zit dat eigenlijk als je nog wil kuren?

Ik heb 4 januari een afspraak staan en op 3 maart een vervolg afspraak. Kan ik na de eerste afspraak gewoon een kuur gaan doen denk je?

Ik heb 4 januari een afspraak staan en op 3 maart een vervolg afspraak. Kan ik na de eerste afspraak gewoon een kuur gaan doen denk je?

Ik zou het er niet over hebben dit is een algemene no-no. Ik ben bekend met het cruise en blast principe, maar dit is iets voor jezelf. Als je echt op gezondheid wil gaan letten is het een no-no imho. Als je het wel doet is het handig om niet te hoge bloedwaarden te hebben op het moment van een test, maar dat hoef ik je niet te vertellen.

Ik versta je bedoeling niet. Ofwel kuur je ofwel doe je HRT. Je gaat toch geen HRT doen en ondertussen op eigen houtje tijdens die HRT kuren.

Ik zou het er niet over hebben dit is een algemene no-no. Ik ben bekend met het cruise en blast principe, maar dit is iets voor jezelf. Als je echt op gezondheid wil gaan letten is het een no-no imho. Als je het wel doet is het handig om niet te hoge bloedwaarden te hebben op het moment van een test, maar dat hoef ik je niet te vertellen.

Hmm, ik wil er toch wel met hem over hebben dat ik af en toe een groeifase inplan. Denk je dat ie dan moeilijk gaat doen? Ik wil namelijk wel zo eerlijk mogelijk zijn snap je.

Ik heb trouwens 4 januari meteen dat bloedonderzoek en 2 maanden later een vervolg gesprek waarin geen bloed getapt wordt, dus ik denk dat ik dan na het onderzoek meteen een kuur start zodat ik bij een later onderzoek normale waardes heb.

Ik versta je bedoeling niet. Ofwel kuur je ofwel doe je HRT. Je gaat toch geen HRT doen en ondertussen op eigen houtje tijdens die HRT kuren.

Waarom niet?

Laatst bewerkt:
Hmm, ik wil er toch wel met hem over hebben dat ik af en toe een groeifase inplan. Denk je dat ie dan moeilijk gaat doen? Ik wil namelijk wel zo eerlijk mogelijk zijn snap je.

Ik heb trouwens 4 januari meteen dat bloedonderzoek en 2 maanden later een vervolg gesprek waarin geen bloed getapt wordt, dus ik denk dat ik dan na het onderzoek meteen een kuur start zodat ik bij een later onderzoek normale waardes heb.

Waarom niet?

ik snap je punt van eerlijk zijn, maar het is hetzelfde met als je gaat stappen en je spreekt even een vrouw en verder niets, en dan vertellen aan je vriendin dat je een vrouw gesproken hebt, die gaat dan van alles en nog wat denken.. overbodige info laten we maar zeggen

ik ben het eigenlijk eens met het standpunt van skydirk, als je dan toch gaat investeren in een dokter en bloedonderzoek doe het dan goed

denk na.. je krijgt van hem testosteron misschien nav je bloedtest, dan moet je zeker 4-6 weken laten inwerken en dan opnieuw bloed prikken

als je dan gaat kuren geeft het een vertekend beeld met de lange esters

het lijkt me handig om eerst bloedwaardes te meten, clean dan, kijken wat je normale test level is, en dan na 6 weken weer.. vraag gewoon of je een formulier mag om opnieuw te prikken na 6 weken

aan de andere kant snap ik je punt wat ook veel bb-ers doen is een blast en cruise zoek het maar op op de amerikaanse forums, maar in het begin zou ik even afwachten

4 a 6 weekjes vind ik niet erg om te wachten nee.

Hij heeft mij trouwens ook nog een keer gebeld om alvast kennis te maken. Ik dacht van: "Wie de **** heb ik nu weer aan de lijn?!" aangezien hij nogal een apart accent heeft, maar hij kwam erg aardig over.

Ik heb hem toen gezegd dat ik 100mg test E per week neem en of dat een probleem is als ik bij hem iets wil laten voorschrijven. Zijn antwoord hierop was dat dat geen probleem was zolang ik in ieder geval 1 keer fysiek langs was geweest aangezien "dat in NL nogal wat moeilijk over gedaan wordt dan in BE" zei ie.

Vandaar dat ik me niet echt voor kan stellen dat het woord 'kuren' hem zal afschrikken. Maar goed, ik tast het sowieso nog wel af.

Hij heeft mij trouwens ook nog een keer gebeld om alvast kennis te maken. Ik dacht van: "Wie de **** heb ik nu weer aan de lijn?!" aangezien hij nogal een apart accent heeft, maar hij kwam erg aardig over.

Ik heb hem toen gezegd dat ik 100mg test E per week neem en of dat een probleem is als ik bij hem iets wil laten voorschrijven. Zijn antwoord hierop was dat dat geen probleem was zolang ik in ieder geval 1 keer fysiek langs was geweest aangezien "dat in NL nogal wat moeilijk over gedaan wordt dan in BE" zei ie.

Vandaar dat ik me niet echt voor kan stellen dat het woord 'kuren' hem zal afschrikken. Maar goed, ik tast het sowieso nog wel af.

oh grappig.. soms wat lastig te verstaan maar het feit dat hij je belt is inderdaad een goed teken, welke dokter zou zoiets doen niet veel dat kan ik je wel vertellen

okay hij zal wel rekening met je achtergrond houden, als je 100 mg test e neemt is natuurlijk niet echt een kuur dosis dus misschien denkt hij dat je zelf aan je eigen hrt doet

idd je kan daarna telefonische consults doen ook, scheelt weer reisafstand, toch wel handig om elk half jaar een keer fysiek langs te gaan

Hmz Ik ga eerst bloed laten afnemen door de huisarts. Zijn mijn waarden niet oké zal ik eens horen bij musarella

Grtz

Hmz Ik ga eerst bloed laten afnemen door de huisarts. Zijn mijn waarden niet oké zal ik eens horen bij musarella

Grtz

Nog zoiets. Eerst ga je bij Dr Hertoghe. Dan stop je ermee. En nu ga je voor hetzelfde probleem naar een andere dokter die identiek hetzelfde doet als Dr Hertoghe (die zelf nog door hem opgeleid is) en die dezelfde prijzen hanteert.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Hij zal je geen kuren voorschrijven. Vergeet dat. 750mg test per week in combinatie met andere AS zal je niet krijgen bij een HRT dokter. Wat een HRT dokter doet, heeft niets met kuren te maken. Wat jij gaat doen is ervoor zorgen dat je elke week 100mg test gaat gebruiken die hij je voorschrijft en ondertussen ga je nog is een paar keer per jaar er een serieuse kuur tussengooien. Ik ben benieuwd wat die dokter daarop gaat antwoorden als je hem dat gaat zeggen.

Ja, je hebt gelijk Dirk. Maar de prijzen van Musarella zijn wel goedkoper..

oh grappig.. soms wat lastig te verstaan maar het feit dat hij je belt is inderdaad een goed teken, welke dokter zou zoiets doen niet veel dat kan ik je wel vertellen

okay hij zal wel rekening met je achtergrond houden, als je 100 mg test e neemt is natuurlijk niet echt een kuur dosis dus misschien denkt hij dat je zelf aan je eigen hrt doet

idd je kan daarna telefonische consults doen ook, scheelt weer reisafstand, toch wel handig om elk half jaar een keer fysiek langs te gaan

idd, dat is het plan een beetje :)

Hij zal je geen kuren voorschrijven. Vergeet dat. 750mg test per week in combinatie met andere AS zal je niet krijgen bij een HRT dokter. Wat een HRT dokter doet, heeft niets met kuren te maken. Wat jij gaat doen is ervoor zorgen dat je elke week 100mg test gaat gebruiken die hij je voorschrijft en ondertussen ga je nog is een paar keer per jaar er een serieuse kuur tussengooien. Ik ben benieuwd wat die dokter daarop gaat antwoorden als je hem dat gaat zeggen.

Ik ben me er heel goed van bewust dat hij geen kuurtjes voor zal schrijven, maar ik ga toch een beetje af tasten wat hij ervan vindt als ik in de toekomst een kuurtje doet. Als hij daar laconiek over doet kan ik er verder wel eerlijk in zijn, maar als hij dat niet doet zal ik zorgen dat de waardes steeds normaal zijn als ik weer eens getest zal worden.

offtopic, brute progress op je avatar! zet die op je gallery

grt

Terug
Naar boven