XXL Nutrition

Behandeling Dr. Hertoghe e.a.

• Topic Starter Topic Starter
Kmag 2/3 ampul blijven spuiten dus goed hehe

Klopt, ik moet nu ook nog DHEA en Armour Thyroid bijnemen. Dus ja, op 22 jarige leeftijd is dit niet prettig natuurlijk maar ja, als het werkt, werkt het.

Thx, jij ook! Moge je weer een geile 22jarige bok voelen hehe

Wel, de Testoviron begint in te kicken..had een paar weken zonder gezeten maar dat laat ik nu niet meer gebeuren:)
Die Armour Thyroid lijkt me wel goed te helpen, ik voel me iets opgewekter en scherper.
DHEA doet volgens mij nada maar swat

Half februari moet ik terug:)

Grtz

Testoviron

UH, vandaag zit de eerste HG van de apotheek er terug in. Ik heb een tijdje zonder gezeten...hehe
Ik had eerst Androtardyl, dan een paar weken Abu's en nu dus Testoviron.
Testoviron is juist hetzelfde als de 2 andere maar van Duitse makelij.
Er zitten 3 mooie ampullen in 1 verpakking. Dit alles kan je bij de apotheek halen op voorschrift voor €45 per verpakking.

Ik moet normaal gezien 2/3 ampul per week zetten. Persoonlijk vind ik dit zeer onhandig, daarom heb ik besloten om 1/2 ampul per week te zetten.

Voordelen

- 1 ampul = 2 weken
- Prijs
- Ik hoef de spuit maar 1 week te bewaren
- 125mg Test E = 90mg werkzame stof (is nog altijd hoger dan de natuurlijke productie)

Hoe zit het met de andere producten die ik moet nemen?
Goeie vraag!

Van de DHEA voel ik nada, als het op is, stop ik er mee (heb er trouwens geen voorschrift meer voor ook)

De Armour Thyroid wordt momenteel niet meer geproduceert maar via Canadadrugs.com heb ik toch nog wat weten te bemachtigen.
Ik neem 1 grain/ed voor het ontbijt. Eén grain Armour Thyroid (60 mg) bevat 38 mcg T4 en 9 mcg T3.
Wat ik voel? Ik voel me gelukkiger, heb niet zo'n droge huid meer,...

Grtz:cool:

dusse 3 ml voor 45 euro als ik het goed begrijp?? verdomme dat kost wat

Ja, €15/ampul! Androtardyl is even duur...

@ Mickey: wat is er voor onderzoek gedaan naar je verstoorde homoon balans?

Krijg het idee dat je eigenlijk gewoon een doker wil die je zonder al teveel problemen hormonen voorschrijft. Waarom haal je je T dan gewoon niet bij de dealer om de hoek?

Van de DHEA voel ik nada, als het op is, stop ik er mee (heb er trouwens geen voorschrift meer voor ook)

De Armour Thyroid wordt momenteel niet meer geproduceert maar via Canadadrugs.com heb ik toch nog wat weten te bemachtigen.
Ik neem 1 grain/ed voor het ontbijt. Eén grain Armour Thyroid (60 mg) bevat 38 mcg T4 en 9 mcg T3.
Wat ik voel? Ik voel me gelukkiger, heb niet zo'n droge huid meer,...

Grtz:cool:

sinds wanneer voel je je gelukkiger en opgewekter van schildklierhormoon? Ik zou eerder denken dat dit een typisch kenmerk is van de combinatie testosteron en Dhea. huid die wat vettiger wordt komt ook door testosteron.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

@ Mickey: wat is er voor onderzoek gedaan naar je verstoorde homoon balans?

Krijg het idee dat je eigenlijk gewoon een doker wil die je zonder al teveel problemen hormonen voorschrijft. Waarom haal je je T dan gewoon niet bij de dealer om de hoek?

Daar heeft hij het toch al uitvoerig over gehad. zelfs zijn bloedonderzoeken stonden in een topic.

Dat heb ik gezien ja van dat bloedonderzoek. Maar wat was de diagnose? (stond dat ergens?)

Kerel ik heb 5 bloedtesten laten doen over een tijd van 2 jaar, ze waren allemaal laag. Lees eerst ff alles, ik heb voldoende gepost waarom, wat, wanneer, met wie, op wie, in wie..je begrijpt me wel e

@ Skydirk, kan goed zijn. Ik weet iig dat ik me nu stukken beter voel:)

Kind, wat wil je voor sinterklaas? Een receptje van dr. Hertoghe. Lekker trippen :D

ff zonder grapjes, heb je topic met veel interesse gevolgd. Je ging 100% voor je keuze, alleen ineens besloot je te stoppen... Je was er zeker van. En daarna was je ineens weer zeker door te gaan. Impulsief, misschien zelfs bipolair? Ik denk eerlijk gezegd dat je behalve een medicinale behandeling misschien ook psychologische of psychiatrische hulp moet hebben, no offence, maar het een ondersteunt het ander.

jaja ben impulsief, maar dat is precies al wat geminderd nu..ben ook nog jong e kerel

Kerel ik heb 5 bloedtesten laten doen over een tijd van 2 jaar, ze waren allemaal laag. Lees eerst ff alles, ik heb voldoende gepost waarom, wat, wanneer, met wie, op wie, in wie..je begrijpt me wel e

Dat was me vraag niet. Wat concludeerde die dokter als oorzaak voor je lage test lvl?

Allerlei: omgeving, opvoeding, genen,...

Persoonlijk vind ik dat je best veel neemt.
Ik doe ook HRT en heb 70 mg Sus per 5 dagen voorgeschreven gekregen.

Volgens de endocrinoloog ontregel je je zelf uiteindelijk als je meerdere dingen tegelijk blijft nemen.

Mijn test niveau was 3 terwijl 12 de ondergrens was.
Is nu op goed niveau (15-20).

Sommige artsen schrijven graag van alles voor.
Of dat op lange termijn goed is moet je maar afwachten.

Terug
Naar boven