XXL Nutrition

Behoefte uitrekenen + beginnen cutten

Er moet niet zo zwaar getild en gewogen worden aan cijfertjes.

Gewoon op onderhoud gaan zitten, cardio toevoegen aan je training en klaar.
Je mag zelfs nog 100cal aan je voeding toevoegen, zelfs dan, net boven je onderhoud, werkt het nog prima.
Cardio doen na KT, 30 minuten is dan zat.
Cardio doen zonder KT doe je 60/90minuten.

Hoeveelheid vetverbranding ligt aan de intensiteit en aan het omslagpunt naar je zuurstofsysteem, cardio op HF is dan, vooral als je alleen cardio doet, van belang.
Vetverbranding na KT is een veelvoud van wanneer je geen KT vooraf zou doen.

Kijk niet teveel naar die cijfertejs en wil niet alles berekenen, dat werkt niet. Je raakt vet kwijt door doen en niet door erover te ouwehoeren en tot in detail te willen doorberekenen.

Er moet niet zo zwaar getild en gewogen worden aan cijfertjes.

Gewoon op onderhoud gaan zitten, cardio toevoegen aan je training en klaar.
Je mag zelfs nog 100cal aan je voeding toevoegen, zelfs dan, net boven je onderhoud, werkt het nog prima.
Cardio doen na KT, 30 minuten is dan zat.
Cardio doen zonder KT doe je 60/90minuten.

Hoeveelheid vetverbranding ligt aan de intensiteit en aan het omslagpunt naar je zuurstofsysteem, cardio op HF is dan, vooral als je alleen cardio doet, van belang.
Vetverbranding na KT is een veelvoud van wanneer je geen KT vooraf zou doen.

Kijk niet teveel naar die cijfertejs en wil niet alles berekenen, dat werkt niet. Je raakt vet kwijt door doen en niet door erover te ouwehoeren en tot in detail te willen doorberekenen.

Een post naar m'n hart, dit!!
Desalniettemin......:D zou je eens een oog willen laten vallen op mijn voedingsschema? Sinds een paar weken probeer ik echt serieus op mijn eten te letten. Dat betekent dus GEEN fles cola meer per dag, GEEN chips, GEEN stuk oude kaas in het weekend en GEEN bier tijdens CL dagen.....mn bf% is nu wel iets naar beneden gegaan maar ik wil nog een stukkie naar beneden zonder dat ik spierweefsel ga verliezen.
3 keer per week KT
4 keer per week cardio waarvan 3 HIT en 1 duurloop (12 km)
Ik weet dat ik nog een berg extra voedsel zal moeten eten, omdat ik nu veel te weinig binnenkrijg, maar mijn vraag is of ik met dit schema enigszins op de goeie weg zit om uiteindelijk een bf van 14,8 te bereiken zonder spierverlies....(nu bf 18,9 gewicht 80 kg en VVM 65 kg)

overigens heb ik het voedingsschema van een andere user hier overgenomen en mijn eigen producten ingevuld.

Bijlagen

Een post naar m'n hart, dit!!
Desalniettemin......:D zou je eens een oog willen laten vallen op mijn voedingsschema? Sinds een paar weken probeer ik echt serieus op mijn eten te letten. Dat betekent dus GEEN fles cola meer per dag, GEEN chips, GEEN stuk oude kaas in het weekend en GEEN bier tijdens CL dagen.....mn bf% is nu wel iets naar beneden gegaan maar ik wil nog een stukkie naar beneden zonder dat ik spierweefsel ga verliezen.
3 keer per week KT
4 keer per week cardio waarvan 3 HIT en 1 duurloop (12 km)
Ik weet dat ik nog een berg extra voedsel zal moeten eten, omdat ik nu veel te weinig binnenkrijg, maar mijn vraag is of ik met dit schema enigszins op de goeie weg zit om uiteindelijk een bf van 14,8 te bereiken zonder spierverlies....(nu bf 18,9 gewicht 80 kg en VVM 65 kg)

overigens heb ik het voedingsschema van een andere user hier overgenomen en mijn eigen producten ingevuld.

Is teveel offtopic he Pietje!
Plaats het even opnieuw in nieuw topic dan geef ik wat reply.

ik verbrand toch echt 930 kcal maximaal in 1 uur.
1200 kcal is lichtelijk overdreven denk ik zo?

haha Pietje, een ban,.... ik heb geen ban in huis wel een banaan is dat ook goed?
Ik zal later even reageren op jouw topic.

see you later man....

ik hou niet van bananen! perziken en pruimen lust ik wel! :p

alrite, ik wacht het effe af dan.......................

.................maar niet te lang!!!!!

:D

Terug
Naar boven