MuscleMeat

Belgen filmen mishandeling gehandicapte klasgenoot

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Jopske opnieuw punten kan geven.

Diabolic zei:
Mensen die roepen dat die gasten dood moeten zijn imo geen haar beter dan die gasten zelf, gespeelde verontwaardiging noem ik dat. Ik weiger om mij hierover op te winden want zoiets kan mij weinig of niks schelen. Er gebeurt elke dag wel ergens een onmenselijk onrecht dat onbestraft blijft en daar til ik zwaarder aan dan aan deze zaak.

Die gasten die het gedaan hebben zitten in een instelling en dat is bijna een garantie op een leven vol ongeluk en miserie dus zij zullen hun straf niet ontlopen.

2 zielen, 1 gedachte bro ;)

hoezo worden rolstoelgebruikers de laatste tijd zo vaak aangevallen ?

maniac zei:
Moslims hebben geen respect voor mensen met een handicap.

Of wel?

ging de nederlandse regering euthanasie voor babys met een handicap niet gemakkelijker maken of zo? :rolleyes:

stop met zeiken en ga trainen ecto

je vat me verkeerd bro, ik praat niet over alloch's maar over moslims en dat iemand turk of mocro is betekend niet dat die persoon ook moslim is, zoals een nederlander niet altijd per defenitie een christen of jood is, en antillianen niet altijd bolletjes-slikkers zijn

Nou ik durf te zeggen dat bijna zeker 90 % Van de Turken en Marokanen zichzelf als Moslim ziet, dan heb je natuurlijk veel last pakken die zogenaamd Moslim zijn eventjes bidden en zich daarom Moslim voelen.

Vind het niet erger dan dat pakweg een 'valide' Allochtoon/Autochtoon ofsow in elkaar getimmerd wordt...

Iedereen heeft toch evenveel recht op een pak rammel, niet dan? Zulke shit gebeurt gewoon...

"De mens is een wolf voor de mens" (homo homini est lupus)

Sport2000 zei:
antwoord op jouw vraag;
daar hebben ze wel respect voor.

nu mijn vraag aan jou, vanwaar de reden dat je gelijk naar moslims begint te wijzen? iedere allochtoon is volgens jou dus een moslim, vind het erg treurig dat jij tot dat denkniveau bent afgezakt.

verder word ik een beetje moet van dat gemep en gerel de laatste tijd, het is weer een ware hit om elkaar zonder reden kapot te slaan en op mensen in te trappen, erg, erg jammer. owja eric, kom even zeggen dat stormfronttaal niet is toegestaan op het forum, dan hoef ik dat niet te doen:cool:

Ik dacht toch echt dat het zo was dat als je als moslim een kind krijgt met een handicap, dat gezien wordt als een straf van Allah en dat de ouders dat "verdiend" hebben. Vandaar dat ik ervan uit ging dat het "moslims" zijn, aangezien zij worden opgevoed worden met dit gedachtegoed.
Tenminste, dat dacht ik, maar blijkbaar heb ik het fout.

@Roxxe: ga eens fietsen dikke.

ik denk dat die jongens (daders) een slechte jeugd hebben gehad....

Dit soort gedrag lijkt steeds normaler te worden, of de media wil nu ieder incident nadrukkelijk uitmeten. Van mij mag het want dit gedrag is onacceptable!

benchMarc zei:
Yup, dit zijn de mannen die het vernken voor de rest van de allochtonen. Helaas zijn er veel teveel van dat soort mannetjes, vooral van marokkaanse afkomst. Zoals ik al ooit eerder zei: je hoort dit soort dingen nooit over Chinezen bijvoorbeeld.

Heb ik ook altijd al gezegd! Het valt zo op dat het zich beperkt bij turken en meer nog marokkanen. Van veel andere bevolkingsgroepen zoals chinezen, waar er toch ook veel van in Ned. en Belgie zijn, hoor je zelden tot nooit iets.

Het is jammer, want iedereen weet dat dit een bepaalde groep is en dat deze het voor de anderen verzieken. Maar ik snap gewoon werkelijk waar nog steeds niet waar die gedachtengang en gedrag vandaan komt.. en wat het doel van dit soort acties is!

maniac zei:
Ik dacht toch echt dat het zo was dat als je als moslim een kind krijgt met een handicap, dat gezien wordt als een straf van Allah en dat de ouders dat "verdiend" hebben. Vandaar dat ik ervan uit ging dat het "moslims" zijn, aangezien zij worden opgevoed worden met dit gedachtegoed.
Tenminste, dat dacht ik, maar blijkbaar heb ik het fout.

@Roxxe: ga eens fietsen dikke.
dan weet je meer dan ik, maar als je met gestaafde bwijzen komt en niet met "ik heb gehoord dat" dan wil ik er best met je over kletsen, zolang je iets denkt moet je je mond houden, totdat je het zeker weet mbt dit soort generalisatie, want dit is het topic weer een bepaalde kant uitsturen:cool:
daar komt bij dat als het zo zou zijn wat je zegt, en ik zeg als, wat heeft dat met die vechtpartij te maken dan?

Equelsor zei:
Heb ik ook altijd al gezegd! Het valt zo op dat het zich beperkt bij turken en meer nog marokkanen. Van veel andere bevolkingsgroepen zoals chinezen, waar er toch ook veel van in Ned. en Belgie zijn, hoor je zelden tot nooit iets.

Dat komt omdat die het sneaky doen... ninja shit enz...

wat een kneuzen. Ik hoop dat ze persoonlijke behandeling krijgen hiervoor. Psychiater ofzo

Alsof psychiatrische behandelingen ook maar enkel nut hebben ..

de ogen van die luitjes dicht rammen, kunnen ze ook niet meer zien als je ze 'vies' aankijkt....... wat een zieke gasten zijn het ook!!

Echt ziek hoor dit. Dit die k*tventjes zichzelf nog recht in de spiegel aan durven kijken. Te triest gewoon.

Equelsor zei:

Het is jammer, want iedereen weet dat dit een bepaalde groep is en dat deze het voor de anderen verzieken. Maar ik snap gewoon werkelijk waar nog steeds niet waar die gedachtengang en gedrag vandaan komt.. en wat het doel van dit soort acties is!
ik geef je gelijk, het zijn altijd dezelfde mensen, van een andere bevolkingsgroep hoor je zelden of niets zo'n voorval. waarom ze dit doen ? ze denken gewoon dat ze de baas zijn over alles en iedereen !

ter***lijers!! :mad: Was ook tog zo'n bericht dat ze fotos gemaakt hadden hoe ze een meisje in elkaar hebben geslaggen op school met zn allen. t*ring Lafaard!! ??? :mad:

Terug
Naar boven