MuscleMeat

Belgen filmen mishandeling gehandicapte klasgenoot

Vreselijk voor zo'n jongen. Ben je motorisch gehandicapt en dus weerloss. Word je door een paar laffe leeftijdsgenoten in elkaar geslagen. Ik hoop, dat ze hun gram krijgen in de inrichting waar ze naartoe gaan. Waarschijnlijk zal die inrichting met het sociale competentiemodel werken, dus de "straf" zullen ze weinig van merken, behalve, dat ze van hun vrije tijd/vrijheid worden beroofd.
Het is jammer, dat door de ouders van jongeren, die dit soort dingen doen, niet meer ingegrepen wordt. Zij zijn iig verantwoordelijk voor het gedrag, dat je nu steeds meer ziet in Nederland/de wereld. De media helpt ze daar ook niet echt mee, want die kan tegenwoordig ook alleen nog maar sensatie/geweld verslaan in hun kranten en televisie. Dat heeft blijkbaar de hoogste niuwswaarde, zodat geweld in een vicieuze cirkel blijft zitten.

Ze zouden zich eens wat meer moeten richten op mensen, die goede dingen doen en proberen nog wat te maken van deze maatschappij. Misschien gaan mensen daar dan eens een voorbeeld aan nemen i.p.v. aan al het geweld, dat tegenwoordig elke dag in de media is.
Maja, "goede" zaken zijn niet interessant voor "het volk".

Gewoon met z'n allen weer lekker PvDA stemmen bij de volgende verkiezingen; dan kunnen we tenminste ook in Nederland tot in de lengte van dagen blijven 'genieten' van dit soort incidenten.

• Topic Starter Topic Starter
SaborLatina zei:
ter***lijers!! :mad: Was ook tog zo'n bericht dat ze fotos gemaakt hadden hoe ze een meisje in elkaar hebben geslaggen op school met zn allen. t*ring Lafaard!! ??? :mad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto's...? Compleet filmpje.

Nu had ik bedacht dat wanneer ze een drang hebben om geweld tot uitvoering te brengen, we ze er bewust van moeten maken dat als je daarvoor kiest, dat je zelf ook niet zielig moet zijn als er wat pijnprikkels door je heen gaan.

Waren het Moslims dan? Ik vind dat bij dit soort acties, dat je hun zelf respect mag afnemen door ze handelingen te laten uitvoeren tegen hun geloof in.

Sport2000 zei:
dan weet je meer dan ik, maar als je met gestaafde bwijzen komt en niet met "ik heb gehoord dat" dan wil ik er best met je over kletsen, zolang je iets denkt moet je je mond houden, totdat je het zeker weet mbt dit soort generalisatie, want dit is het topic weer een bepaalde kant uitsturen:cool:
daar komt bij dat als het zo zou zijn wat je zegt, en ik zeg als, wat heeft dat met die vechtpartij te maken dan?

Als alles wat hier gezegd wordt met bewijzen gestaafd moet worden blijven er bitter weinig posts over. Maar ik zou zeggen geef anders het goede voorbeeld, want jou uitspraken vind ik ook niet altijd even geloofwaardig. :)

Wat RichardV zegt is trouwens inderdaad waar, met allochtonen worden meestal moslims bedoeld, als het een Pool, Chinees of Amerikaan betreft wordt meestal wel gewoon de nationaliteit genoemd.

Sportfood.nl zei:
Gewoon met z'n allen weer lekker PvDA stemmen bij de volgende verkiezingen; dan kunnen we tenminste ook in Nederland tot in de lengte van dagen blijven 'genieten' van dit soort incidenten.

Niet zo pessimistisch he mannetje !!

Een positieve stimulerende aanpak, dat werkt !!

Begin eens bij jezelf en laat de maatschappij zien hoe het wel hoort !!!!

Nee hoor ik ben het met je eens, die soort ellende houdt zichzelf met die klootzakken zeker in stand.

Het was wel weer te verwachten dat zulke laffe acties worden uitgevoerd door ***************
Hier ook een leuk verhaal van onze gezellig mocro vrienden van afgelopen week:

Eis: zware straffen voor mishandeling meisje

EINDHOVEN - Volgens de Eindhovense had ze die avond afgesproken met haar ex-vriend bij winkelcentrum Blixembosch. Nadat ze bij hem en zijn vriend in de auto was gestapt, werd ze meegenomen naar een afgelegen zandpaadje bij Bokt, tussen Son en Eindhoven. Hier werd ze gedwongen uit te stappen. De oudste had gezegd: ’Jij flirt met verkeerde mensen’, waarna hij haar gsm had afgepakt en op zijn slachtoffer begon in te slaan en schoppen. Het meisje ging onderuit, werd weer opgepakt door haar belager en meegesleept naar een hek, dat voorzien was van schrikdraad. Het meisje werd vervolgens gedwongen haar hand meermalen op het schrikhek te leggen, waardoor ze diverse stroomschokken kreeg. „Dit is relaxed“, zou de verdachte hebben gezegd.

Met een nat gezicht werd ze opnieuw diverse keren tegen het hek geduwd, waardoor ze zowat het bewustzijn verloor. Na een knietje in haar maag en diverse trappen na, zou de hoofdverdachte hebben gezegd: „Als jij dit ook maar tegen iemand vertelt, maak ik je van kant.“

De drie waren daarna in de auto gestapt en teruggereden naar Blixembosch, waar het meisje in de buurt van haar ouderlijke woning eruit werd gegooid.

Ontkenden

De verdachten, van Marokkaanse afkomst, ontkenden gisteren nadrukkelijk dat ze ook maar iets te maken hadden met de brute mishandeling. Tegen de oudste verdachte werd een gevangenisstraf geëist van dertig maanden cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk. Zijn kompaan hoorde 24 maanden tegen zich eisen, waarvan acht voorwaardelijk.

Uitspraak over twee weken.

Ja zoiets verwacht je toch niet van onze bekrulde medemens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rob G zei:
Het was wel weer te verwachten dat zulke laffe acties worden uitgevoerd door****************************.

Ga toch lekker buitenspelen gozer, alsof er nooit Nederlanders zijn geweest die een gehandicapte in elkaar hebben getrapt of een meisje. Verschil is alleen dat er dan geen afkomst bij het nieuwsbericht wordt gezet.

Corazon zei:
Ga toch lekker buitenspelen gozer, alsof er nooit Nederlanders zijn geweest die een gehandicapte in elkaar hebben getrapt of een meisje. Verschil is alleen dat er dan geen afkomst bij het nieuwsbericht wordt gezet.

Whatever gast.

Corazon heeft marokkaans bloed denk ik

Taal beetje normaliseren, post editten is niet mijn hobby.

Tuurlijk is dat niet allemaal hetzelfde maar iedereen die de ogen een beetje open heeft staan kan waarnemen dat het tog steeds om de marokkaanse jeugd gaat.

Em kom alsjeblieft niet aanzetten met de Alsof argumenten want dat zijn imo simpele ziel mensen uitspraken

Infinity zei:
Tuurlijk is dat niet allemaal hetzelfde maar iedereen die de ogen een beetje open heeft staan kan waarnemen dat het tog steeds om de marokkaanse jeugd gaat.

Em kom alsjeblieft niet aanzetten met de Alsof argumenten want dat zijn imo simpele ziel mensen uitspraken

Ik snap je, maar snap je ook dat ik me beledigd voel als iemand het heeft over t*fus allochtonen, want ik hoor namelijk ook bij de groep allochtonen.

Terug
Naar boven