SaborLatina
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]SaborLatina zei:ter***lijers!!Was ook tog zo'n bericht dat ze fotos gemaakt hadden hoe ze een meisje in elkaar hebben geslaggen op school met zn allen. t*ring Lafaard!!
![]()
![]()
benchMarc zei:
Oxgene zei:

Sport2000 zei:dan weet je meer dan ik, maar als je met gestaafde bwijzen komt en niet met "ik heb gehoord dat" dan wil ik er best met je over kletsen, zolang je iets denkt moet je je mond houden, totdat je het zeker weet mbt dit soort generalisatie, want dit is het topic weer een bepaalde kant uitsturen
daar komt bij dat als het zo zou zijn wat je zegt, en ik zeg als, wat heeft dat met die vechtpartij te maken dan?

Sportfood.nl zei:Gewoon met z'n allen weer lekker PvDA stemmen bij de volgende verkiezingen; dan kunnen we tenminste ook in Nederland tot in de lengte van dagen blijven 'genieten' van dit soort incidenten.
jah heb die andere topic van dat meisje niet gezien hier hebt het alleen in de krant gelezen.benchMarc zei:
Eis: zware straffen voor mishandeling meisje
EINDHOVEN - Volgens de Eindhovense had ze die avond afgesproken met haar ex-vriend bij winkelcentrum Blixembosch. Nadat ze bij hem en zijn vriend in de auto was gestapt, werd ze meegenomen naar een afgelegen zandpaadje bij Bokt, tussen Son en Eindhoven. Hier werd ze gedwongen uit te stappen. De oudste had gezegd: ’Jij flirt met verkeerde mensen’, waarna hij haar gsm had afgepakt en op zijn slachtoffer begon in te slaan en schoppen. Het meisje ging onderuit, werd weer opgepakt door haar belager en meegesleept naar een hek, dat voorzien was van schrikdraad. Het meisje werd vervolgens gedwongen haar hand meermalen op het schrikhek te leggen, waardoor ze diverse stroomschokken kreeg. „Dit is relaxed“, zou de verdachte hebben gezegd.
Met een nat gezicht werd ze opnieuw diverse keren tegen het hek geduwd, waardoor ze zowat het bewustzijn verloor. Na een knietje in haar maag en diverse trappen na, zou de hoofdverdachte hebben gezegd: „Als jij dit ook maar tegen iemand vertelt, maak ik je van kant.“
De drie waren daarna in de auto gestapt en teruggereden naar Blixembosch, waar het meisje in de buurt van haar ouderlijke woning eruit werd gegooid.
Ontkenden
De verdachten, van Marokkaanse afkomst, ontkenden gisteren nadrukkelijk dat ze ook maar iets te maken hadden met de brute mishandeling. Tegen de oudste verdachte werd een gevangenisstraf geëist van dertig maanden cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk. Zijn kompaan hoorde 24 maanden tegen zich eisen, waarvan acht voorwaardelijk.
Uitspraak over twee weken.
Rob G zei:Het was wel weer te verwachten dat zulke laffe acties worden uitgevoerd door****************************.
Corazon zei:Ga toch lekker buitenspelen gozer, alsof er nooit Nederlanders zijn geweest die een gehandicapte in elkaar hebben getrapt of een meisje. Verschil is alleen dat er dan geen afkomst bij het nieuwsbericht wordt gezet.
Rob G zei:

Infinity zei:
koetje zei:
Infinity zei:Tuurlijk is dat niet allemaal hetzelfde maar iedereen die de ogen een beetje open heeft staan kan waarnemen dat het tog steeds om de marokkaanse jeugd gaat.
Em kom alsjeblieft niet aanzetten met de Alsof argumenten want dat zijn imo simpele ziel mensen uitspraken