Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manny Ribera zei:Weer maar een flauwe vertoning van de belgen: Slovakije-België 1-1
Van DammeSantino88 zei:Ja inderdaad, goeie transfer (hint) is dat wel wat duur!
Ik ga geen topic openen over de prestaties van België, er geeft daat toch niemand geen zeikerd aanSantino88 zei:Neen dat je je interland commentaar moet houden voor in het daarin bestemde topic (indien dat er is) dit topic handelt namelijk over Transfers en niet over een interland !
, perikelen over transfers in België of prestaties van de belgen zoveel verschilt het nu ook weer niet
Manny Ribera zei:Ik ga geen topic openen over de prestaties van België, er geeft daat toch niemand geen zeikerd aan, perikelen over transfers in België of prestaties van de belgen zoveel verschilt het nu ook weer niet
![]()

Santino88 zei:Dat ging gewoon niet kloppen aangezien ze ook interesse hebben in Mbark B.
Anderlecht heeft een bod uitgebracht op Van damme

Manny Ribera zei:Ik betwijfel of Conceiçoa of costa engels begrijpen

Aangezien conceiçoa alleen maar in italie en zijn geboorteland heeft gevoetbald denk ik niet dat hij engels kan, als hij moet een interview geven is het ook altijd in het portugees bij costa hetzelfde al heeft die wel een jaar in engeland gevoetbald.Santino88 zei:Voetballers als Sergio en Costa zijn echt wel meertalig
Stel je voor dat ze voor iedere anderstalige speler een tolk hadden.
Santino88 zei: