AndroidHealthClinic

Belgie : Transfer Perikelen

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben blij dat Legear goed presteert zo hebben we een goed alternatief voor Hassan.

Laatst bewerkt:
Ik dacht da Legear op rechts speelt ? Voor links komt volgend jaar Kolar hopelijk terug en voor de rest zijn ze goe bezig met hun transfers en als het moet doe ik Bassegio te voet op mijn rug naar Standard :D

Ik las gisteren dat goran Lovré naar Groningen zou vertrekken, klopt die informatie?:D Santino:rolleyes:

Zou ? ? ? Die heeft al "getekend" hoor 1 week geleden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes Goran!

aah:D , lees de laatste tijd weinig, goeie keuze, groningen speelt toch europees.

Weer maar een flauwe vertoning van de belgen: Slovakije-België 1-1

Neen dat je je interland commentaar moet houden voor in het daarin bestemde topic (indien dat er is) dit topic handelt namelijk over Transfers en niet over een interland !

Santino88 zei:
Neen dat je je interland commentaar moet houden voor in het daarin bestemde topic (indien dat er is) dit topic handelt namelijk over Transfers en niet over een interland !
Ik ga geen topic openen over de prestaties van België, er geeft daat toch niemand geen zeikerd aan:D , perikelen over transfers in België of prestaties van de belgen zoveel verschilt het nu ook weer niet:cool:

Manny Ribera zei:
Ik ga geen topic openen over de prestaties van België, er geeft daat toch niemand geen zeikerd aan:D , perikelen over transfers in België of prestaties van de belgen zoveel verschilt het nu ook weer niet:cool:

Waarom moet je het dan hier spammen :mad:

Transfers & Interlands zijn inderdaad het zelfde :duh:

Boskamp wordt trainer van Standard, zijn gebrekkig Frans zou geen probleem mogen geven zeggen bij Standard, toch een rare opmerking aangezien 95% niet nederlandstalig is. Ik betwijfel of Conceiçoa of costa engels begrijpen, hun tolk Demol is reeds vertrokken.

Boussoufa blijft lekker waar hij thuishoort: de trots van Vlaanderen AA Gent

Manny Ribera zei:
Ik betwijfel of Conceiçoa of costa engels begrijpen

Voetballers als Sergio en Costa zijn echt wel meertalig:rolleyes:

Stel je voor dat ze voor iedere anderstalige speler een tolk hadden.

Santino88 zei:
Voetballers als Sergio en Costa zijn echt wel meertalig:rolleyes:

Stel je voor dat ze voor iedere anderstalige speler een tolk hadden.
Aangezien conceiçoa alleen maar in italie en zijn geboorteland heeft gevoetbald denk ik niet dat hij engels kan, als hij moet een interview geven is het ook altijd in het portugees bij costa hetzelfde al heeft die wel een jaar in engeland gevoetbald.

*Zucht*

Wilhelmsson wordt genoemd bij Nantes en Toulouse wel wat zwakjes zo'n vage interesse voor toch een goeie speler. Al heeft hij vorig jaar natuurlijk zijn grote transfer gemist naar Tottenham

Ik kan niet wachten tot hij weg is, is 1 van de meest overschatte spelers van de Belgische competitie.

Terug
Naar boven