XXL Nutrition

Belgie : Transfer Perikelen

• Topic Starter Topic Starter
Pujol (rsca) gaat naar sedan, Anderlecht zou nu een nieuwe spits willen kopen al vind ik dat niet noodzakelijk.

En Vanderhaege heeft moeten beloven dat hij niet zou gaan zagen moest hij veel op de bank belanden, wat een zever toch allemaal:rolleyes:

Ex doelman van de nationale ploeg geert de vlieger zou wel eens de vervanger kunnen zijn van Runje bij Standard al maken Laquait (charleroi) en Cordier(la louvière) ook een kans

Geef mij Laquait maar in Standard, Geert moet maar in Bissegem gaan keepen.

Haha, ja het geval Yves... is natuurlijk weer opgeblazen door de pers, de kans zit er natuurlijk dik in dat hij z'n plaats zal moeten afstaan. Yves is trouwens een echte teamspeler dus zal hij niet rap zijn ongenoegen medelen aan de pers. Een waardig afscheid zal hij toch krijgen op het einde van het seizoen.

Nja als ik moet kiezen tussen Laquait en de vlieger is mijn keuze ook gauw gemaakt Laquait natuurlijk ik vind hem één van de beste keepers van onze competitie, hij gaat er altijd voor en is zelden op een foutje te betrappen. Geert zal wel een club vinden bij Brussels mss, ik denk niet dat hij nog het niveau haalt om bij een topclub te keepen. Al was het een goeie keeper voor zijn blessures, maar erna :rolleyes:

Walasiak is rond met FC Metz

Jonathan Walasiak gaat zijn voetbalgeluk beproeven bij FC Metz. De Noord-Franse club degradeerde naar de Ligue 2. Walasiak kon ook bij STVV, FC Brussels, Bergen en Valenciennes aan de slag gaan. Zijn voorkeur ging echter uit naar FC Metz.

De 23-jarige flankspeler had bij Standard, waar hij nog een contract had tot juni 2008, geen basisplaats. Hij zat aan de onderhandelingstafel met FC Brussels en STVV. Walasiak gaf de voorkeur aan een avontuur op Staaien, maar toen meldde FC Metz zich.

FC Brussels kondigde tien dagen geleden aan dat Walasiak, Kovalenko en Vulin van Standard over zouden komen. Kovalenko en Vulin lopen niet meteen warm om uitgeleend te worden aan FC Brussels.

Jonathan Walasiak doorliep de jeugdreeksen van Tertre en RAEC Bergen. In 1995 stapte hij over naar Standard. Vijf jaar later werd hij in de A-kern opgenomen. In vijf seizoenen kwam Walasiak tot 104 wedstrijden en 18 doelpunten.

---

Waarom in godsnaam naar Metz.

Wamberto vertrekt naar Willem2

Santino88 zei:
Walasiak is rond met FC Metz

Jonathan Walasiak gaat zijn voetbalgeluk beproeven bij FC Metz. De Noord-Franse club degradeerde naar de Ligue 2. Walasiak kon ook bij STVV, FC Brussels, Bergen en Valenciennes aan de slag gaan. Zijn voorkeur ging echter uit naar FC Metz.

De 23-jarige flankspeler had bij Standard, waar hij nog een contract had tot juni 2008, geen basisplaats. Hij zat aan de onderhandelingstafel met FC Brussels en STVV. Walasiak gaf de voorkeur aan een avontuur op Staaien, maar toen meldde FC Metz zich.

FC Brussels kondigde tien dagen geleden aan dat Walasiak, Kovalenko en Vulin van Standard over zouden komen. Kovalenko en Vulin lopen niet meteen warm om uitgeleend te worden aan FC Brussels.

Jonathan Walasiak doorliep de jeugdreeksen van Tertre en RAEC Bergen. In 1995 stapte hij over naar Standard. Vijf jaar later werd hij in de A-kern opgenomen. In vijf seizoenen kwam Walasiak tot 104 wedstrijden en 18 doelpunten.

---

Waarom in godsnaam naar Metz.
Ja zeg wel, als hij ook naar Valenciennes kon zeg je, die mannen promoveerden naar de Ligue 1:rolleyes:

Santino88 zei:
Wamberto vertrekt naar Willem2
Verstandige keuze om weg te gaan, hij is veel te goed om te verkommeren op de bank van Standard!

Zowel Gent als Standard zijn geinteresseerd in Marcin Zewlakow van Moeskroen

Nog bij Standard hebben ze interesse in Carl Hoefkens al lijkt mij een transfer toch onmogelijk aangezien hij ook de interesse gewekt heeft van twee ploegen van de premier league. Maar door de komst van Boskamp naar Standard zou hij mss toch een terugkeer naar België zien zitten.

Carl kan beter hier proberen een prijs te winnen dan in een Engeland bij een mindere ploeg te gaan spelen.

Cedric Roussel gaat zo goed als zeker naar Zulte-Waregem opnieuw een uiterst slimme transfer als je het mij vraagt, goed zo Naessens en Dury :thumb:

Standard haalt weer Portugees'

Standard Luik gaat zich wederom versterken met een Portugese speler. Nadat eerder Jorge Costa en Sergio Conceicao al de overstap maakten naar de Waalse club, wordt Nuno Andre Coelho de volgende aankoop.

Coelho is een 20-jarige verdedigende middenvelder. De Portugees komt over van FC Porto, dat hem vorig seizoen uitleende aan het gedegradeerde Penafiel. Hij zou eerstdaags een contract tekenen op Sclessin

fryslan zei:
Standard haalt weer Portugees'

Standard Luik gaat zich wederom versterken met een Portugese speler. Nadat eerder Jorge Costa en Sergio Conceicao al de overstap maakten naar de Waalse club, wordt Nuno Andre Coelho de volgende aankoop.

Coelho is een 20-jarige verdedigende middenvelder. De Portugees komt over van FC Porto, dat hem vorig seizoen uitleende aan het gedegradeerde Penafiel. Hij zou eerstdaags een contract tekenen op Sclessin

Ze hebben nochthans al Dembelé voor die positie, ze waren er nog zo tevreden over :rolleyes:

Rsca :

Er werd op Anderlecht een C - Spits aangeboden, 1ne Karadas die werd uitgeleend door Benfica aan Portsmouth waar hij slechts 1x scoorde in 17 duels. Niet aantrekken dus ! ! !

Er werd ondertussen geboden op boussoufa.

Standard :

Karel gaat zijn contract niet verlengen.

Michael Cordier word om 1 of andere reden liever 1ste keeper bij Brussels dan bij Standard :duh:

Ik kan dit goed begrijpen. Misschien vind hij het nog te vroeg om die stap te zetten of kan Standard niet garanderen dat hij eerste keeper wordt. Ik denk dat het op die manier Laquait zal worden die zal uitkomen voor de rouches

Brugge is geinteresseerd in Koen Daerden. Hij zou zeker een aanwinst zijn voor club, maar de voorzitter van Genk Vaesen zal er alles aan doen om Daerden in Genk te houden:mad:

Waarom zou Koen Genk verlaten hij kan er binnenkort kapitein worden, als hij Genk zal verlaten zal het wel voor een buitenlandse club zijn.

Om voor de landstitel te spelen natuurlijk!

Koen wil schitteren met Genk.

Toch is hij gecharmeerd door het bod :D , maar ik vrees dat hij niet zal komen. Al zal hij niet eeuwig bij Genk blijven.

Boussoufa gaat naar Anderlecht WOEHOEW ! ! !

Word imo een betere ploeg dan dit jaar, vooral als Hassan efficienter zal zijn dan Wilhemson.
Ik kijk vooral uit naar het middenveld (Biglia kapitein Argentinië -21, Boussoufa supertalent, Hassan +100 voudig internationaal.)

Naar het schijnt voor een recordbedrag in de belgische competittie. Moet waarschijnlijk rond de vier miljoen liggen.

Terug
Naar boven