XXL Nutrition

Belgie : Transfer Perikelen

Santino88 zei:
Boussoufa gaat naar Anderlecht WOEHOEW ! ! !

Word imo een betere ploeg dan dit jaar, vooral als Hassan efficienter zal zijn dan Wilhemson.
Ik kijk vooral uit naar het middenveld (Biglia kapitein Argentinië -21, Boussoufa supertalent, Hassan +100 voudig internationaal.)
ex ajacied. had hem trouwens wel in de selectie van het ek verwacht die net europees kampioen is geworden.foppe neemt liever benson mee???

de ceular vind belgie een apenland:D

Hij heeft wel gelijk, vind ik. België is geen eenheid, er is altijd geschil tussen de Walen en Vlamingen. En België zal het de komende tijd toch moeten hebben van het spelen als eenheid, want echte toppers en talenten hebben ze niet. En hoe langer ze niet presteren, hoe moeilijker het wordt voor België om zich te kwalificeren voor een eindtoernooi. Want je komt dan in een steeds lagere pot bij de lotingen en zo krijg je steeds meer toplanden in je kwalificatiepoule. Een neerwaartse spiraal. Opsplitsen dat land! :D

punani zei:
ex ajacied. had hem trouwens wel in de selectie van het ek verwacht die net europees kampioen is geworden.foppe neemt liever benson mee???
Hij heeft voor Marokko gekozen heeft onlangs nog een interland gespeeld.

standard heeft er nog een portugees bij! Nuno Coelho is trouwens een centrale verdediger en geen verdigende middenvelder zoals eerder gezegd. Naast Coelho hebben ze ook nog een portugese linksachter binnengehaalt van Boavista Areias Lopes.

Santino88 zei:
Boussoufa gaat naar Anderlecht WOEHOEW ! ! !

Word imo een betere ploeg dan dit jaar, vooral als Hassan efficienter zal zijn dan Wilhemson.
Ik kijk vooral uit naar het middenveld (Biglia kapitein Argentinië -21, Boussoufa supertalent, Hassan +100 voudig internationaal.)

wat een team dat we nu hebben
de titel is nu al 80 % zeker al weet je nooit in het voetbal

k'hoop dat we nog eens schitteren in de champions league

Frutos, boussoufa, serhat, hassan, goor

wat een indrukwekkende aanvals linie
nu nog hopen dat kompany een jaartje blijft
en dat vanden borre zijn kan krijgt en helemaal doorbreekt

Kompany gaat naar HSV. Boussoufa is wel een talentje, maar moet zich nog doorontwikkelen. De anderen zullen echt geen potten breken in de CL hoor.

Laatst bewerkt:
anderlecht champions league potten breken ahhaahah laat me niet lachen.ze zijn al jaren de standaard 3punten voor de tegenstander:D

• Topic Starter Topic Starter
Kompany :mad: dan denk je een echte clubspeler te hebben.
Gelukkig hebben Deman & Deschacht hun woord al gegeven.

Laatst bewerkt:
Kweet niet of HSV iets is voor Kompany. De toekomst zal het uitwijzen. Daniel Van Buyten verhuisd dan naar Bayern Munchen.

Het houdt niet op bij Standard van de portugese aankopen nu is het Rogerio Matias (guimares)

veel succes kompany bedankt voor de mooie momenten!

Oneywu gelinkt aan Middelsbrough.

Hij werd al gelinkt aan Anderlecht ook :eyebrow:

Inderdaad, maar dat is al langer bekend hoor.

Ze lossen niet veel meer op Anderlecht qua transfers, als je iets hoort zijn ze praktish al binnen.

Jammer gegeven dat Ibrahim Kargbo (bijna zeker) naar Frankrijk vertrekt, ik had hem liever bij Anderlecht of Club Brugge gezien :( Hij verdiende al enkele jaren geleden een toptransfer.

Genk heeft een nieuwe spits binnen Ivan Bosnjak van D.Zagreb 22 doelpunten had hij vorig jaar. Zit trouwens ook in de selectie van Kroatië! Goeie aankoop dus. Brugge had hem beter binnengehaald.

Club heeft toch al 4 spitsen (= dubbel bezet, aangezien ze in 4-4-2 spelen)

Salou Ibrahim
Manasseh Ishiaku
Boško Balaban
Jeanvion Yulu-Matondo

Met Salou/Balaban als koningskoppel moet het toch lukken ? ? ?

Nja Balaban hopelijk speelt hij weer zoals zijn beginjaar in Brugge. Ishiaku vind ik tweemaal niets. Yulu is wat licht op europees niveau en in de toppers en Salou moet ook afwachten worden ofdat hij in zijn eerste jaar meteen zal presteren. Ze hebben dan nog dat talent Chavez die ook wel 2 jaar zal nodig hebben. Dus zou ik er nog een spits bijnemen. Ook al met die grote blessuregolf ( in het achterhoofd)waar ze dit seizoen mee kampten.

Mss hadden ze beter Victor gehouden ? ? ? Was toch nog een ander type & nu op een zijspoor :eek:

Terug
Naar boven