XXL Nutrition

België vs Nederland

Ik vond Robben anders hard werken en niet zelfzuchtig en gaf toch 2 assists. Narsingh ook prima. Verdediging nog erger dan ik al dacht. Leuk voor de Belgen dit succesje voor het vertrouwen. Ook goed voor Nederland dat ze er tegen de Turken vol tegen aan gaan. En eindelijk eens een leuke oefenmatch.

+1

Robben had tenminste nog een paar acties in huis, al was hij soms wat te traag in uitvoering. Schneijder helemaal niet gezien, was die er wel bij?

Voor de rest een flaterende verdediging van NL gezien, een goede invalbeurt van Mertens, een prachtige lange bal van DeBruyne op Mertens en dan twee teams die wel probeerden, maar allebei er nog belange na niet zijn. Leuke oefenmatch, zo zouden ze van mij altijd mogen zijn :)

Haha voor 1 keer gekeken naar het voetbal, omfg wat een afgang voor de Kaaskoppen:roflol::roflol: België:bow::bow::bow:

Als de Belgen deze keer het WK niet redden weet ik het ook niet meer. Mertens is nog steeds overrated, goede clubspeler hoor, maar zeker geen wereldtop.

Grappig, telkens ik Mertens zie spelen is hij de beste of 1 vd besten op het veld. En tussen mannen zoals Kompany, Hazard, Vertonghen, Fellaini, Dembele en Witsel wil het best wel wat zeggen wanneer hij nog in staat is om zich te onderscheiden keer op keer op keer. Ik heb me altijd afgevraagd waarom hij precies nog beter moet zijn dan anderen om de erkenning te krijgen die hij verdient.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 07:22 ----------

:stfu:

Je vriendje Di Rupo was trouwens in de tribunes, hij zag er weer sexy uit zoals altijd.

:roflol:

Centrale verdediging staat ook vast: Kompany en Vermaelen. Reserves genoeg voor die plaatsen met onder andere Lombaerts, Vertonghen.
Vertonghen zal de linkerflank wel voor zijn rekening houden, maar rechts is een nog vraagteken.

Lombaerts en vertonghen beide linkspoten. Voor op Kompany zijn plek heb je een rechtspoot nodig. Van Buyten/Simons/Alderweireld.

België (53e) moet tegen Kroatië (9e), Servië (37e), Wales (38e), Schotland (49e), Macedonië (103e) in de WK voorrondes. Onze ploeg kennende, zal het net wel of net niet zijn ;).
.

dat Wales een talentvolle lichting had wist ik maar dat ze nu al zo ver voor België staan terwijl ze paar jaar terug nog in pot 6 zaten is wel redelijk freaky.

Had ik dat niet voorspeld in een topic?

oh ja

http://forum.dutchbodybuilding.com/f201/wk-loting-2014-a-282751/index2.html

mister optimism Zelfs de faroer eilanden staan hoger geklasseerd dan wales, wales heeft al 30 wedstrijden na elkaar niet gewonnen :roflol:

aha... leuk om terug te lezen.

Belgieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

k*t holland k*t

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 09:47 ----------

Belgie wint het WK easy

topic met leuke plotwendingen, een plezier om na te lezen :D

ik was gisteren gestopt met kijken toen Nederland met 2 goalen aan de winnende hand was, hoefde de zoveelste afgang van Pelgieje niet te zien :P

Onder leiding van Van Gaal gaan we die 46.000 Belgen eens even de mond snoeren, including alle Belgen op dit forum. Ik gok op een 4-0 voor Nederland.

:roflol:

Mooi om zo te kunnen winnen van Nederland met nog een deel v/d sterkste spelers op de bank.
Geniet er zo van om dat Nederlandse ego van het WK in elkaar te zien stuiken :D

"Ik vergeef het ... je."

Volgens mij zien de Belgen voor het eerst een interview met Louis. Zo is hij altijd, of hij nou wint of verliest.

vier twee jongen, vier twweeeeeeeeee

looooooosssssssserrrrrrrrsssss

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:18 ----------

nietszeggend partijtje gelukkig voor nederland. Compleet andere verdediging maar hetzelfde spel blijven spelen. Van Gaal wou gewoon kijken hoe ver de nieuwe achtergarde stond. In een wedstrijd met betekenis zet je er ms 1-2 nieuw in.

Bij de Belgen lijkt Hazard hoe langer hoe meer de nieuwe Nilis te worden. Wééral geen fl**ker tov hoe hij in het clubvoetbal speelt.

Lukaku leek in slowmo te spelen maar aangenaam gretig.

dat gevoel had ik ook bij lukaku. terwijl ik niks van voetbal ken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven