XXL Nutrition

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

Pauperland Belgie. Ik zou het hele land boycotten.

Pot Belge. Oftewel de bidon van Jef (D'Hont). Die mix van Jef was overigens wat milder dan de originele Pot Belge mix die jij noemt.

Pot Belge werd ingespoten als ik mij niet vergis (mix van amphetamines, coke, speed, heroine, aspirine,...)
De bidon van Jef werd gewoon gevuld met cafeine en nog wat medicijnen die de longinhoud en de bloedsomloop verbeteren.

edit: werd trouwens gewoon tijdens de koers geïnjecteerd :D Op een 40 minuutjes van het einde.

Boonen gebruikte coke om door z'n rugpijn heen te trainen. Coke werkt direct, dus komt de rugpijn op na 2 uur trainen... beetje cocaïne, en hoppaa nog 2 uur verder gaan. Als je denkt dat je als topsporter 2x geflashed wordt voor 't "recreatief gebruiken" van een verboden product, dan ben je wel heel naïef.

Complete onzin. Vanwaar haal je dat en waarom weet het gerecht hier niet van? Daarbij heb ik Boonen al meerdere malen bezig gezien met het uitgaan en hij gebruikte regelmatig iets ja. Coke, XTC, pillen... Boonen is allesbehalve een eenmalige gebruiker.

how how!
Boonen wordt een ander persoon als hij uitgaat!
Die lamlul heeft zelf op tv gezegd dat hij dan geen controle meer heeft!

Feitelijk is hij dus een schizo die zn benen scheert!

Eerst en vooral, het zou kunnen in de drinkbeker, al zal het effect niet zo sterk zijn:

Verder, als je gebruikt buiten de wedstrijd, dan is de verleiding groot om dit ook tijdens de wedtrijd te doen. En wetende dat er enorm veel doping gebruikt wordt in het wielrennen, is het dus niet vreemd om dit te vermoeden. In elk geval is het wel opvallend dat iemand die softdrugs gebruikt geschorst wordt, maar iemand die een hard drug gebruikt gewoon vrijgesproken wordt. ff ongeacht op welk moment men de stof vindt.

Het effect is verwaarloosbaar, maar de stof blijft evengoed opspoorbaar. Tuurlijk kan je het drinken, maar het heeft gewoon zo goed als 0,0 toegevoegde waarde. Dit artikel bevestigt gewoon wat ik al zei. En nee, de verleiding is niet groot tijdens een wedstrijd. Waarom iets nemen waar je trager van gaat?

Je kan sos ook oraal nemen, in tegenstelling tot wat de meesten denken.

Er was vroeger in het wielrennen iets als een "bidon de "insert naam van ontwikkelaar die ik vergete ben"", een mix van coke, heroine en speed.

Dit is uitvoerig onderzocht en cocaïne blijkt zo goed als geen effect te hebben oraal ingenomen. De misselijkheid die erbij opspeelt maakt het vooral prestatieverlagend.

Ik kan je alleen sterkte wensen man. Belachelijk overtrokken gedoe daar in Belgie. Snap ook niet waarom weed op een dopinglijst zou staan.

Waarom zou iemand sos nemen met competitie na een half uur heb je er alleen maar last van.En lijkt me niet handig om dan om het half uur een streep te leggen kan je beter amfetamine nemen werkt langer en beter.

In die nox zat waarschijnlijk 1, 3-Dimethylpentylamine steken ze de laatste tijd veel in supplementen sinds efedrine en yohimbine illegaal is.
Wel erg dat ze niet op die verpakkingen vermelden dat je hiermee positief test.

is voor de rechbank geweest dus ja.

Nox aanklagen is wel een optie, maarja als dat zo makkelijk zal gaan gaat elke gebruiker daarvan ze wel aanklagen voor de aas in hun lichaam om wat geld te kunnen trekken.

Uit ervaring weet ik ook wel dat je in beroep gaat gaan dat je met een miezerige 1000 euro er niet vanaf gaat komen.

laat de supplementenlijn van Dorian nou failliet zijn :rolleyes:

Sanca, k*t bro...dan maar wedstrijden in nederland ey :D

Terwijl je een hoornvlies beschadiging oploopt als je met je wagen daar over de snelweg raast, de begroting, de gevangenissen en het politieke landschap 1 gedestabiliseerde gatenkaas is, het koningshuis over hun benen struikelt in de achtertuin weet men de controles op het interieur en de pleziertjes binnenskamers van de Vlaamse burger op DDR achtige wijze dicht te timmeren. :roflol:

Dit kun je niet langer verkopen op international niveau, Belgie als bedrijf heeft het imago van een Russisch toneelstuk.

Het effect is verwaarloosbaar, maar de stof blijft evengoed opspoorbaar. Tuurlijk kan je het drinken, maar het heeft gewoon zo goed als 0,0 toegevoegde waarde. Dit artikel bevestigt gewoon wat ik al zei. En nee, de verleiding is niet groot tijdens een wedstrijd. Waarom iets nemen waar je trager van gaat?
.
Het vergroot de uithouding, en zolang je elk half uur een slok neemt... Sluit nooit uit wat je niet zeker kan weten ;)

Jij bent zwaar genaaid :0

Kwist niet dat het Belgisch systeem so krom is.. Succes man :/

Alled DBB leden die willen 1 euro overmaken??
Help Sanca de winter door: Sms Sanca naar....

kvin dit niet normaal... moeten we met zun alle toch iets aan kunne doen?

Belachelijk, leef met je mee man:(

Mijn euro heb je, zou een goede Dbb stunt zijn:D

Het vergroot de uithouding, en zolang je elk half uur een slok neemt... Sluit nooit uit wat je niet zeker kan weten ;)

Ik denk dat je wel iets meer dan een slok nodig hebt, T. :p
(verder zal coke zeker wel effect hebben als je het drinkt, dat is bij pep in elk geval zeker het geval. En ik kan niet zeggen dat het daardoor minder effectief werkt. (het is alleen vet ranzig uiteraard))

Alleen, zoals al door iemand anders werd aangegeven, waarom zou je coke in die vorm gebruiken terwijl er middelen bestaan die veel effectiever zijn? (zoals speed bijvoorbeeld -> het werkt niet alleen langer en beter, het is ook nog eens een stuk goedkoper)

Er zijn op dit moment zo een 1500 leden online, als er daarvan ongeveer 400 2 euro storten is je financiële probleem opgelost. Ik sta er in ieder geval wel open voor.

Terug
Naar boven