- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pot Belge. Oftewel de bidon van Jef (D'Hont). Die mix van Jef was overigens wat milder dan de originele Pot Belge mix die jij noemt.
Op een 40 minuutjes van het einde.Boonen gebruikte coke om door z'n rugpijn heen te trainen. Coke werkt direct, dus komt de rugpijn op na 2 uur trainen... beetje cocaïne, en hoppaa nog 2 uur verder gaan. Als je denkt dat je als topsporter 2x geflashed wordt voor 't "recreatief gebruiken" van een verboden product, dan ben je wel heel naïef.
Eerst en vooral, het zou kunnen in de drinkbeker, al zal het effect niet zo sterk zijn:
Verder, als je gebruikt buiten de wedstrijd, dan is de verleiding groot om dit ook tijdens de wedtrijd te doen. En wetende dat er enorm veel doping gebruikt wordt in het wielrennen, is het dus niet vreemd om dit te vermoeden. In elk geval is het wel opvallend dat iemand die softdrugs gebruikt geschorst wordt, maar iemand die een hard drug gebruikt gewoon vrijgesproken wordt. ff ongeacht op welk moment men de stof vindt.
Je kan sos ook oraal nemen, in tegenstelling tot wat de meesten denken.
Er was vroeger in het wielrennen iets als een "bidon de "insert naam van ontwikkelaar die ik vergete ben"", een mix van coke, heroine en speed.
is voor de rechbank geweest dus ja.
Nox aanklagen is wel een optie, maarja als dat zo makkelijk zal gaan gaat elke gebruiker daarvan ze wel aanklagen voor de aas in hun lichaam om wat geld te kunnen trekken.
Uit ervaring weet ik ook wel dat je in beroep gaat gaan dat je met een miezerige 1000 euro er niet vanaf gaat komen.

Het vergroot de uithouding, en zolang je elk half uur een slok neemt... Sluit nooit uit wat je niet zeker kan wetenHet effect is verwaarloosbaar, maar de stof blijft evengoed opspoorbaar. Tuurlijk kan je het drinken, maar het heeft gewoon zo goed als 0,0 toegevoegde waarde. Dit artikel bevestigt gewoon wat ik al zei. En nee, de verleiding is niet groot tijdens een wedstrijd. Waarom iets nemen waar je trager van gaat?
.

Alled DBB leden die willen 1 euro overmaken??
Help Sanca de winter door: Sms Sanca naar....
kvin dit niet normaal... moeten we met zun alle toch iets aan kunne doen?
Het vergroot de uithouding, en zolang je elk half uur een slok neemt... Sluit nooit uit wat je niet zeker kan weten![]()

Er zijn op dit moment zo een 1500 leden online, als er daarvan ongeveer 400 2 euro storten is je financiële probleem opgelost. Ik sta er in ieder geval wel open voor.