XXL Nutrition

Belgische Competitie - Eindfase

Peiling Peiling Wie word kampioen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Nog 6 matchen te gaan, wie word kampioen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Programma Standard De Liège
Standard de Liège - Excelsior Mouscron
Sporting Lokeren - Standard de Liège
Standard de Liège - RSC Anderlecht
SC Charleroi - Standard de Liège
Standard de Liège - FC Dender
KRC Genk - Standard de Liège

Programma Royal Sporting Club Anderlecht
Westerlo - RSCA
RSCA - GB
Standard - RSCA
RSCA - STVV
RSCA - Club Brugge
Mons - RSCA

Programma Club Brugge K.V.
Z. Waregem - Club Brugge
Club Brugge - Cercle Brugge
AA Gent - Club Brugge
Club Brugge - SV Roeselare
Anderlecht - Club Brugge
Club Brugge - VC Westerlo

Luik.

Standard
Anderlecht
Cercle Brugge
Club Brugge

• Topic Starter Topic Starter
Een gehavend Club Brugge moet dit weekend de wei in tegen Zulte Waregem. Blauw-zwart mist maar liefst tien spelers.

Club Brugge moet dringend weer punten pakken wil het niet naast Europees voetbal grijpen. Zaterdagavond moet blauw-zwart op bezoek bij Zulte Waregem. Voor die partij moet trainer Jacky Mathijssen maar liefst tien pionnen missen.

Zowel Stijn Stijnen, Jonathan Blondel, François Sterchele als Wesley Sonck zijn geschorst. Ook Vermeulen, Clement, Van Heerden en Daerden zijn nog niet wedstrijdfit. Tot overmaat van ramp vielen ook Kucera en Vermant nog uit.

Door de vele afwezigen komt middenvelder Van Ruyskensvelde voor de tweede keer dit seizoen in de selectie. Roy Meeus haalt de selectie voor het eerst.

Bron: TT (Be)

Bij Standard geen geblesseerden.

Bij Anderlecht Chatelle en Zitka out en Wasyl geschorst.

Met die kloof standaard uiteraad, ze mogen dan nog eens een steek laten vallen zelfs..

2008: Anderlecht op één na sterkste van Europa

Anderlecht op één na sterkste van Europa

is aan een knappe reeks bezig in onze hoogste afdeling. De Brusselaars doen het zelfs zo goed dat ze in 2008 het op één na sterkste team van Europa zijn, alleen het Schotse Glasgow Rangers doet nog beter.

Anderlecht is intussen opgerukt naar de tweede plaats in de Jupiler League, dat heeft de Brusselse club te danken aan tien overwinningen en een gelijkspel tegen Lokeren. Na nieuwjaar was Zulte-Waregem het enige team dat in staat bleek om te winnen van de regerende landskampioen. Daarmee is paars-wit het op één na sterkste team in Europa, alleen Glasgow Rangers doet nog beter. De Schotse grootheid speelde dit weekend 3-3 gelijk tegen Dundee United en won alle andere wedstrijden dit jaar, goed voor een onwaarschijnlijke 34 op 36. Anderlecht staat dus tweede en blijft zo teams als Chelsea, Manchester United en kersvers Portugees kampioen Porto voor. Ook Standard doet het erg goed, de Luikenaars zijn vijfde met een puntenpercentage van 83%.

...

Standard of Anderlecht .

Hoe pijnlijk het ook is om te zeggen als Anderlechtfan... maar Standard gaat dit jaar denk ik de titel pakken.

Ben er geboren + ik woon in Vlaams-Brabant op 25 km van Brussel... tuurlijk ben ik dat ;) Ben wel niet iemand die een Club Brugge-supporter meppen zou geven ofzo (stel dat ik die laatste paar hersencellen zou beschadigen :jk:), hooliganisme heb ik altijd achterlijk gevonden.
Heb altijd sympathie gehad voor Standard trouwens (en respect voor hun jeugd-aanpak)... Club Brugge vind ik maar een strontploeg, maar ieder z'n ding en mening hé :D

"Eén fluitsignaal van Gumienny heeft over de titel beslist"

Club Brugge stond lange tijd aan de leiding in de Jupiler League maar moet nu nog een bikkelharde strijd voeren voor de tweede plaats en het daarbijhorende Champions Leagueticket. Volgens trainer Jacky Mathijssen heeft één (foutief) fluitsignaal van ref Gummieny over de titel beslist.
Volgens Jacky Matijssen is de beslissing om de titel gevallen tijdens de wedstrijd tussen Club Brugge en Standard. "Eén fluitsignaal van scheidsrechter Gumienny heeft beslist over de titel. Het doelpunt van Sterchele werd onterecht afgekeurd, hij raakte Espinoza niet eens."

"Als wij op 1-0 waren gekomen, dan had Standard die wedstrijd nooit gewonnen. Dan hadden wij onze reeks verder gezet want je voelde dat het meezat, dat een match altijd net in ons voordeel kantelde. Na Standard is dat omgeslagen. Alles zou anders zijn gelopen door die éne seconde", weet Mathijssen in GvA.

...

1. Standard
2. Club Brugge
3. Anderlecht
4. Cercle brugge

Come on les rouges, eindelijk nog eens een titel! Gisteren groot feest in Luik

Euhm ik denk standard ;)

Terug
Naar boven