Fitness Seller

Jupiler Pro League 2010-2011

En Proto ook in de lappemand las ik op HLN, het gaat niet goed daar in het Astrid park (toch enige opkikker, voor een hongerige fcb supporter)

Heeft hij dan ook zelf gezocht e. Hoe vaak die met zijn voeten vooruit naar de bal gaat als keeper.

Hij zou er beter beetje vaker zijn hoofd voorleggen, hij kan wel een facelift gebruiken :D

serieus spannend aan het worden voor de titel. Stand met nog twee speeldagen te gaan.

Genk: 47
Standard: 47
Anderlecht: 44
club brugge: 37
hAhA gent: 33
Lokeren: 28

De beslissing kan op de slotdag vallen, dan is het genk-standard.

Men wilt standard precies kampioen, vorige week duidelijk hands en penalty, vandaag weer zo'n moment, maar wel minder erg :)

Ik ben gistere verschoten, heb brugge in de playoffs vrij zwak zien spelen, maar tegen genk ging het balletje wel lekker rond. Hopelijk spelen ze de laatste matchen ook nog zo.

Barages tegen Cercle of Westel.

Men wilt standard precies kampioen, vorige week duidelijk hands en penalty, vandaag weer zo'n moment, maar wel minder erg :)
Not this shit again, paar maten begonnen ook al met zo'n theorie. Hands van mangala vandaag was trouwens onopzettelijk.

Die van vorige week vond ik wel wat erger ja :p
Hier is het onopzettelijk, maar je had hem kunnen fluiten.
Zo heb ik voor Anderlecht ook al zaken zien gebeuren wat bij een ander niet zou kunnen. Proto had niet geblesseerd geweest, hij had al rood moeten krijgen bij een vorige actie :p

true van proto was echt een vuile fout op buffel toen. Hij is wel geblesseerd voor de rest van het seizoen. Boontje komt om...

• Topic Starter Topic Starter
Not this shit again, paar maten begonnen ook al met zo'n theorie. Hands van mangala vandaag was trouwens onopzettelijk.

Play-offs Standard, hoezo complottheorie?

Speeldag 1) 1-3 op RSCA: Penalty voor Standard + owngoal Juhasz

Speeldag 2) 2-1 thuis Genk: Penalty voor Standard in 90ste minuut, eerste fout van het seizoen van Courtois, tweede (winninggoal) in 93ste minuut.

Speeldag 3) 1-3 op Gent: 3 flaters van de doelman van Gent, 3 goals

Speeldag 4) 3-0 Lokeren: Penalty voor Standard in 30ste minuut + rode kaart voor Lokeren, 2 laatste goals in laatste 10 min

Speeldag 5) 1-1 op Brugge: geen penalty is geen winst voor Standard

Speeldag 6) 1-0 Gent: Rode kaart voor Gent in 60ste minuut, goal Standard in 70ste minuut...

Speeldag 7) 1-0 Brugge: Brugge krijgt GEEN penalty na DUIDELIJK hands van Standard

Speeldag 8) 0-1 op Lokeren: Standard scoort na fout van verdediger in 80ste minuut, Lokeren krijgt GEEN penalty na WEER DUIDELIJK hands van Standard

Is er één match in PO1 waar je kan zeggen dat Standard gewonnen heeft zonder hulp van scheidsrechter/tegenpartij?

Antwoord is simpelweg, neen. Trek zelf je conclusies.

Standard is gewoon heel sterk. Ten eerste: geen enkele penalty die standard kreeg was twijfelachtig, het waren zuivere penalty's. En zonder hulp van de tegenpartij? Standard zet juist zoveel druk en speelt zo goed dat de tegenpartij fouten maakt. Als je ook al geen goals mag maken bij een fout van de tegenpartij. Dus bij een fout van de tegenpartij moet standard de bal gewoon teruggeven, want zo mag je geen goal maken.:)

Nee, ik zie het ook bij mensen die ik ken, die gunnen standard niets.
Ik zeg : aux armes!

Gaat goed bij Brugge qua inkopen :D
En 9 spelers die weg mogen! :o

clubs nieuw bestuur heeft iets met nederland blijkbaar: vleminxk, stehman, ziemling, wie is de volgende? :)

clubs nieuw bestuur heeft iets met nederland blijkbaar: vleminxk, stehman, ziemling, wie is de volgende? :)

Ja ze zijn inderdaad wel volop in Nederland aan het shoppen :p
Volgende zal wel een verdediger zijn denk ik.

Ninkov van Rode ster belgrado zou maandag tekenen als het goed is.

Precies diep weggezakt dit topic :)
Iemand pronostiek voor kampioenschap?
Ik denk nog steeds Club Brugge ook al trekt het momenteel op niet echt veel

2010-2011 is de titel maar we zijn het seizoen 2011-2012 :(

Klopt :p Te lui voor een nieuwe te maken :p En niemand anders heeft het al gedaan precies :(

• Topic Starter Topic Starter
Club kampioen!

Terug
Naar boven