Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Aah juist ja. Had ik gelezen maar vergeten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Genk was veel beter, niets op de zege af te dingen.
Genk was veel beter, niets op de zege af te dingen.
Ik blijf erbij: genk kampioen en standard op 2, dat word het volgens mij.
Ik zag bijna geen enkele pas of voorzet aankomen bij Brugge!!Zie maar dat jullie die vierde plaats kunnen vasthouden![]()

Club Brugge bereikt mondeling akkoord met Vazquez
Club Brugge bereikte zaterdag een mondeling akkoord met Victor Vazquez Solsona. De 24-jarige aanvallende middenvelder komt over van FC Barcelona, waar hij zijn wedstrijden speelde voor het B-elftal. In de komende dagen moet de overgang afgerond worden, meldt Het Nieuwsblad.
Club Brugge en Victor Vazquez Solsona zijn gisteren tot een mondeling akkoord gekomen. De 24-jarige aanvallende middenvelder heeft het aanbod dat Club Brugge hem deed aanvaard. Het is een uitstekende transfer voor de Brugse club, want de Spanjaard is immers transfervrij.
Blauw-Zwart hoopt dat de overgang in de komende dagen rond is. Binnenin de club wil niemand commentaar geven tot de transfer definitief is.
Beloofd een mooi seizoen te worden! 

Perisic gaat 8 miljoen ofzo opbrengen. Veel interesse van onder andere borussia dortmund. De andere spelers zijn goed voor wat wisselgeld.InderdaadBeloofd een mooi seizoen te worden!
Maar De vlieger, Van der Heyden, Camozatto, perisici, blondel, dalmat, lestienne, geraerts mogen vertrekken.
Benieuwd wat ze allemaal gaan doen met het geld![]()
Ben bang dat Vargas alsook nog zal vertrekken![]()
Behalve lestienne, die blijft beter of wordt uitgeleend. Hij is goed voor in de toekomst.Perisic gaat 8 miljoen ofzo opbrengen. Veel interesse van onder andere borussia dortmund. De andere spelers zijn goed voor wat wisselgeld.Behalve lestienne, die blijft beter of wordt uitgeleend. Hij is goed voor in de toekomst.

Volgend seizoen gaat club terug meedoen tot het einde denk ik met al die goeie transfers en profesionaliseringHeb ook gelezen over het personal performance center van club waar ze vanaf volgend seizoen mee gaan starten, ziet er fancy uit hoorEn Proto ook in de lappemand las ik op HLN, het gaat niet goed daar in het Astrid park (toch enige opkikker, voor een hongerige fcb supporter)

Standard staat te koop. Bernard Tapie wordt genoemd als kandidaat-overkoperZo gaat standard niet van haar mafia imago afgeraken.
Wat een koopje 

En Proto ook in de lappemand las ik op HLN, het gaat niet goed daar in het Astrid park (toch enige opkikker, voor een hongerige fcb supporter)
Volgend seizoen gaat club terug meedoen tot het einde denk ik met al die goeie transfers en profesionaliseringHeb ook gelezen over het personal performance center van club waar ze vanaf volgend seizoen mee gaan starten, ziet er fancy uit hoor![]()

chanceke voor jullie dat lokeren in de laatste minuut gelijkmaker scoort tegen gent. kwek kwek kwekBrugge zal het nog lastig krijgen om 4de te worden.

chanceke voor jullie dat lokeren in de laatste minuut gelijkmaker scoort tegen gent. kwek kwek kwek![]()

Dan gebeurt daar ook eens iets in po2Inderdaad. En wat is daar allemaal gebeurd in PO2 ?
7-1 Westerlo - Zulte-Waregem
87' Dieter Dekelver
73' Lens Annab
55' Christian Brüls
Jonathan Delaplace 48'
43' Dieter Dekelver
26' Stijn Minne (OG
24' Paulo Henrique
13' Paulo Henrique
4-3 Mechelen - Lierse
Jurgen Cavens 90'
81' Julien Gorius (P)