altbus1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 81kg
Ik hoop 't, zitten al te lang in't vagevuurIk wil Antwerp terug in 1ste, altijd iets te beleven dan![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop 't, zitten al te lang in't vagevuurIk wil Antwerp terug in 1ste, altijd iets te beleven dan![]()

Ik hoop Standard, maar vrees dat het de sporting joden zal zijn.

Inderdaad eerst bij ons toen we in 2de kwamen is die achteraf bij jullie terechtgekomen. En nu terug bij de nest.ex-Cercle speler by the way
Eerste match die ik live gezien heb van Cercle was thuis tegen KVO met een hoofdrol voor Darko. Cercle krijgt een penalty, doelman Habran van KVO roept overtuigd dat hij de bal zal pakken, Darko zet de penalty om en geeft de bal aan Habran die op zijn kniëen zit en zegt: "hier heb je de bal". Dan volgt er een klein gevechtje en een rode kaart voor de doelman.![]()

Als je telenet Digital TV hebt kun je testwedstrijden gratis zien!!
Er is namelijk een promotie waarbij je 1maand gratis op alle pakketten krijgt zonder uitstapverplichtingen!
Wat moet je doen?
1) Je belt naar 015/66.66.66 en schakelt via administratie, promoties door naar een medewerker
2) Je vraagt aan deze medewerker of dit inderdaad klopt dat je 1 maand BeTV kunt nemen en dan zonder opstapverplichtingen kunt uittekenen, deze medewerker zal dat bevestigen en dat is dus gratis ook...
3) De medewerker activeert BeTV
4) Ga naar kanaal 704 Be Sport 1 en je zult vanavond de testmatchen zien (activatie kan wel een uurtje duren)
5) Vergeet niet voor dat de volledige maand voorbij is (of voor de zekerheid maandag al) dat abonnement stop te zetten (telefonisch) of je hangt een jaar vast aan dat abonnement.
Ik raad wel aan om in de voormiddag of toch voor 4-5u te bellen want tis een feestdag dus ze zijn al onbemand en ongetwijfeld zullen veel mensen dit doen...
Nergens een café gevonden in Brugge die het uitzendt...
), en wat Wasilewski daar allemaal mag doen, dat hij daar geen zware schorsing voor krijgt is onbegrijpelijk.