XXL Nutrition

Jupiler Pro League

Peiling Peiling Kampioen?

• Anderlecht

Stemmen: 13 56,5%
  • Standard Luik

Stemmen: 10 43,5%

• Totaal stemmers
    23
  • Peiling gesloten .
Standard heeft mijn voorkeur. Maar anderzijds: Tom De Sutter, ex-speler van Cercle Brugge speelt nu bij Anderlecht dus ik gun het hem ook. Ik hoop op testmatchen ;) Dan zal de beste het wel halen!

BOLAT held!!

King Darko held

kwam ik slecht toen ruiz die penalty miste :'(

ex-Cercle speler by the way :)

Eerste match die ik live gezien heb van Cercle was thuis tegen KVO met een hoofdrol voor Darko. Cercle krijgt een penalty, doelman Habran van KVO roept overtuigd dat hij de bal zal pakken, Darko zet de penalty om en geeft de bal aan Habran die op zijn kniëen zit en zegt: "hier heb je de bal". Dan volgt er een klein gevechtje en een rode kaart voor de doelman. :D

ex-Cercle speler by the way :)

Eerste match die ik live gezien heb van Cercle was thuis tegen KVO met een hoofdrol voor Darko. Cercle krijgt een penalty, doelman Habran van KVO roept overtuigd dat hij de bal zal pakken, Darko zet de penalty om en geeft de bal aan Habran die op zijn kniëen zit en zegt: "hier heb je de bal". Dan volgt er een klein gevechtje en een rode kaart voor de doelman. :D
Inderdaad eerst bij ons toen we in 2de kwamen is die achteraf bij jullie terechtgekomen. En nu terug bij de nest.:p

Weet er eigenlijk al iemand wie de matchen mag uitzenden?

.... en on topic ... Anderlecht natuurlijk!

Ben.

BE TV heeft blijkbaar de zendrechten gekocht??? Das een waalse zender, kunnen wij dat ontvangen? Mss met digitale televisie?

Als je telenet Digital TV hebt kun je testwedstrijden gratis zien!!

Er is namelijk een promotie waarbij je 1maand gratis op alle pakketten krijgt zonder uitstapverplichtingen!

Wat moet je doen?

1) Je belt naar 015/66.66.66 en schakelt via administratie, promoties door naar een medewerker
2) Je vraagt aan deze medewerker of dit inderdaad klopt dat je 1 maand BeTV kunt nemen en dan zonder opstapverplichtingen kunt uittekenen, deze medewerker zal dat bevestigen en dat is dus gratis ook...
3) De medewerker activeert BeTV
4) Ga naar kanaal 704 Be Sport 1 en je zult vanavond de testmatchen zien (activatie kan wel een uurtje duren)
5) Vergeet niet voor dat de volledige maand voorbij is (of voor de zekerheid maandag al) dat abonnement stop te zetten (telefonisch) of je hangt een jaar vast aan dat abonnement.

Ik raad wel aan om in de voormiddag of toch voor 4-5u te bellen want tis een feestdag dus ze zijn al onbemand en ongetwijfeld zullen veel mensen dit doen...

Ik heb geen digitale tv :( Nergens een café gevonden in Brugge die het uitzendt...

• Topic Starter Topic Starter
Eindstand 1-1, en standard was overduidelijk de betere ploeg, maar het is niet altijd de betere ploeg die aan het langste eind trekt, het worden nog spannende 90min (of 120 en pen) op sclessin!

Wat een k*tmatch:) spel lag om de 2 minuten stil door een overtreding,al bij al goede afloop Standard kampioen!:cool:

wat een draak van een wedstrijd en wat een geflater qua arbitrage. De penalty was zeer licht, voor de fout van Bolat op Boussoufa heb ik enkele jaren terug rood en 5 speeldagen schorsing voor gehad(alleen was het bij mij op de neus :D), en wat Wasilewski daar allemaal mag doen, dat hij daar geen zware schorsing voor krijgt is onbegrijpelijk.

Hoop dat Standard hun ploeg bijeen kan houden, en volgend jaar iets kan betekenen in Europa, en ms met wat gelukt Anderlecht ook nog eens CL speelt.

Terug
Naar boven