Fitness Seller

De Jupiler League : De Ontknoping !

Peiling Peiling Wie Word Kampioen

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Als Brugge fan hoop ik op Standard, maar mijn gezond verstand zegt Anderlecht:D

Morgen om 15uur voorlaatste speeldag:

Mijn pronostiek voor de titelkandidaten
Gent - Anderlecht( 66pt) 1-1
Roeselare- Standard (64pt) 0-0

Voor de degradatie:
Cercle Brugge( 32pt) -Lokeren 2-1
RC Genk -Beveren(30pt) 1-0
Brussels- Lierse(29pt) 0-2
La Louvière(25pt) - Charleroi 1-0

• Topic Starter Topic Starter
Jupiler League Update

Uitslagen

AA Gent - Anderlecht 0-0

Roeselare - Standard 0-0

Stand

Anderlecht 67 PT

Standard Liege 65 PT

en het blijft spanndend. Persoonlijk hoop ik dat gent volgend weekend wint tegen standard en club verliest . Dan wordt anderlecht kampioen , standard 2de , gent 3de en club kan fluiten naar europees voetbal :devil: :evil2:

gallius zei:
en het blijft spanndend. Persoonlijk hoop ik dat gent volgend weekend wint tegen standard en club verliest . Dan wordt anderlecht kampioen , standard 2de , gent 3de en club kan fluiten naar europees voetbal :devil: :evil2:
:nowai: :nowai:

We shall not be moved cause we are the O-Side boys ;)

Vanavond de ontkoping : Wie word kampioen & wie krijgt de 3de plaats, zelden was het zo spannend.

Anderlecht - Zulte Waregem
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Standard Liege - AA Gent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anderlecht heeft alles in hun voordeel, AA Gent wil kost wat kost winnen van Standard om zo nog de 3de plaats te bemachtigen maar dan moet Club brugge (no offense, maar de term overgangsjaar vind belachelijk) thuis verliezen van RC Genk. Voor Anderlecht is de opdracht simpel de 3 punten halen.

zeker Anderlecht1
Spijtig dat ik niet meer ga zien, was altijd wel leuk :cool:

Anderlecht wordt kampioen en Brugge pakt de derde plaats en Lierse zal moeten spelen met drie andere tweede klassers om erin te blijven:o

Het doek is gevallen over de jupiler legaue
Anderlecht kampioen na een 3-0 winst tegen Zulte-Waregem
Standard thuis de boot in tegen Gent 0-2
Brugge pakt hun europees ticket na een 3-0 zege tegen RC Genk
En Lierse speelt de eindronde met de tweede klassers ondanks een 1-0 zege tegen Roeselare, maar hun concurrent Beveren won eveneens met dezelfde cijfers tegen Moeskroen

Manny Ribera zei:
Het doek is gevallen over de jupiler legaue
Anderlecht kampioen na een 3-0 winst tegen Zulte-Waregem
Standard thuis de boot in tegen Gent 0-2
Brugge pakt hun europees ticket na een 3-0 zege tegen RC Genk
En Lierse speelt de eindronde met de tweede klassers ondanks een 1-0 zege tegen Roeselare, maar hun concurrent Beveren won eveneens met dezelfde cijfers tegen Moeskroen

zelden is de competitie zo spanndend geweest. Spanning tot de laaste dag.
Hiermee nemen we ook afscheid van 2 monumenten van het belgische voetbal:
Gert Verheyen en Pär Zetterberg beiden hebben 14 jaar voor hun ploeg gespeeld.
Zetterberg, iedereen die een beetje paars-wit minded is zal je missen! :sob:
En Gert verheyen, tja, jou zullen we minder missen :evil2:
Hoewel ik moet zeggen dat ik toch een fan van hem was bij de Rode Duivels. Iemand die er altijd zijn hoofd voorlegde. Zonder hem konden we ons WK in 2002 ook op de buik geschreven hebben.
Dus jongens, het ga jullie goed :thumbup:

Uitslagen

Anderlecht - Zulte Waregem 3-0

Standard - AA Gent - 0-2

Stand

Anderlecht 70 PT

Standard Liege 65 PT

Anderlecht Kampioen ! ! !

---
Verder werden er dit seizoen veel punter verloren als je zit dat Anderlecht maar 70 punten behaalt.

Nu zullen er klassiek wat transfers (of zijn al in kannen en kruiken) volgen van sterkhouders vele namen werden al genoemd : Kompany, Wilhemson, Bousoufa, Tihinen, Vanden borre, Portillo... Als ben ik er van overtuigd dat de helft van de reeds genoemde namen niet zullen vertrekken (bv. Boskogoal)
en dan nog 2 monumenten die stoppen Pär & Gertje.

Er word dan ook direct geschreeuwd dat word een overgangseizoen voor Anderlecht, nou sorry ik geloof daar niet in (sorry manny). Ik vind dat eerder een excuus voor een slechte transferbeleid, scouting, trainer,... (daarmee haal ik niet uit naar FCB, die hadden een goeie ploeg dit jaar, maar Jan Ceulemans was de verkeerde keuze) zo heeft Anderlecht al hun lesje geleerd enkele jaren geleden (toen kochten ze kwantiteit ipv kwaliteit) en doen ze nu hun huiswerk zo hebben ze al een nieuwe NR 10 aangekocht.

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Uitslagen

Anderlecht - Zulte Waregem 3-0

Standard - AA Gent - 0-2

Stand

Anderlecht 70 PT

Standard Liege 65 PT

Anderlecht Kampioen ! ! !

---
Verder werden er dit seizoen veel punter verloren als je zit dat Anderlecht maar 70 punten behaalt.

Nu zullen er klassiek wat transfers (of zijn al in kannen en kruiken) volgen van sterkhouders vele namen werden al genoemd : Kompany, Wilhemson, Bousoufa, Tihinen, Vanden borre, Portillo... Als ben ik er van overtuigd dat de helft van de reeds genoemde namen niet zullen vertrekken (bv. Boskogoal)
en dan nog 2 monumenten die stoppen Pär & Gertje.

Er word dan ook direct geschreeuwd dat word een overgangseizoen voor Anderlecht, nou sorry ik geloof daar niet in (sorry manny). Ik vind dat eerder een excuus voor een slechte transferbeleid, scouting, trainer,... (daarmee haal ik niet uit naar FCB, die hadden een goeie ploeg dit jaar, maar Jan Ceulemans was de verkeerde keuze) zo heeft Anderlecht al hun lesje geleerd enkele jaren geleden (toen kochten ze kwantiteit ipv kwaliteit) en doen ze nu hun huiswerk zo hebben ze al een nieuwe NR 10 aangekocht.
Toch ben ik ervan overtuigd dat Leiva eerder een verdedigend ingestelde middenvelder is met de bedoeling om Vanderhaege op te vangen, want waarom zijn ze bijna rond met de Egyptische spelmaker van Besiktas Hassan, dat is een typische Nr 10 die leegte van Zetterberg kan, moet opvullen;). Jammer dat we Mitu niet meer in onze competitie hebben, nochthans een goeie speler zonder club nu door die gokaffaire.
Ik vind wel dat je over een overgangsperiode kan spreken bij FCB (srry Santino:p ) die ploeg was vorig jaar zo goed op elkaar ingespeeld met de goeie flankverdedigers Vander Heyden en Cornelis, het ijzersterke middenveld Ceh en Simons en achteraan het talent van Rozehnal al was ie vorig jaar niet zo aanwezig als een jaar voorheen en natuurlijk de architect achter het elftal Trond Sollied:D
Ceulemans was inderdaad een foute keuze achteraf, wanneer ze hem aanstelden, gaf ik hem het voordeel van de twijfel, maar ik had mijn twijfels. Nu is het duidelijk dat hij niet klaar is voor een topclub. Daar heeft hij de intelligentie niet voor jammer voor hem, want het is een goed mens:D
We verliezen Pär en gert, maar ze blijven actief bij hun club een mooi gebaar vind ik, ze verdienen dit beiden wel.

Manny Ribera zei:
Ik vind wel dat je over een overgangsperiode kan spreken bij FCB (srry Santino:p ) die ploeg was vorig jaar zo goed op elkaar ingespeeld met de goeie flankverdedigers Vander Heyden en Cornelis, het ijzersterke middenveld Ceh en Simons en achteraan het talent van Rozehnal al was ie vorig jaar niet zo aanwezig als een jaar voorheen en natuurlijk de architect achter het elftal Trond Sollied:D

Ik geloof dat Brugge genoeg kwalitiet had deze jaar om zeker in de Top 2 te eindigen, maar word de term overgangsjaar nogal snel in de mond genomen.

Stel dat Emilio aan het begin werd aangesteld als coach ? ? ?

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Inderdaad ik had het op Armenteros.

Ik geloof dat Brugge genoeg kwalitiet had deze jaar om zeker in de Top 2 te eindigen, maar word de term overgangsjaar nogal snel in de mond genomen.

Stel dat Emilio aan het begin werd aangesteld als coach ? ? ?

Dan zat er duidelijk meer in:D , hij kan werken met sterren, Ceulemans niet:p , maar goed dit jaar was het ook niet zo moeilijk om tweede te eindigen é je moest maar 65ptn halen, ter vergelijking vorig jaar haalde Standard 72ptn en werd het vierde, weliswaar na testmatchen

Nou dat bedoel ik nu net, ik vind niet echt dat Club brugge in een overgangsjaar zat, de meeste vertrokken spelers werden goed opgevangen. En vergeet vooral niet toen men enkele weken geleden Club - Anderlecht speelde men zei dat de winaar de nieuwe kampioen ging zijn dus maakte Brugge wel degelijk kans op de titel. Geen enkele (top)ploeg was echt op niveau

Overgangsjaars :nowai:

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Nou dat bedoel ik nu net, ik vind niet echt dat Club brugge in een overgangsjaar zat, de meeste vertrokken spelers werden goed opgevangen. En vergeet vooral niet toen men enkele weken geleden Club - Anderlecht speelde men zei dat de winaar de nieuwe kampioen ging zijn dus maakte Brugge wel degelijk kans op de titel. Geen enkele (top)ploeg was echt op niveau

Overgangsjaars :nowai:
Daar ga ik toch niet helemaal mee akkoord alleen Vermant was een geslaagde aankoop, maar zeker in het begin van het seizoen niet. Leko heeft een heel afwisselend seizoen gespeeld en heeft duidelijk het niveau van Ceh in zijn laatste jaar Brugge niet gehaald. Valgaeren is een jaar lang geblesseerd geweest en deed ie al mee, dan werd hij op allerlei manieren afgetroefd. Dufer zal een aanwinst zijn volgend seizoen, dit seizoen moest hij zich nog te veel aanpassen. En Portillo heeft veel te weinig getoond in de competitie, europees heeft hij wel voldaan vond ik.

Terug
Naar boven