AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
wat gaan we eigenlijk doen na de olympia... :dunno:

eeeuhhhhh ikke nie weet ergens wat drinken:D gewoon een cafeetje op het gemakske wat buurten en drinken is mij oke......niet werken trouwens??

we gingen toch naar die tent met die jonge, geile grieten ? :nanner:

Ik wil wat belgisch bier drinken. Kom niet voor jan met de korte dumbbell.

Ik moet op tijd me trein naar huis nemen dus uitgaan na het bowlen zal niet meer gaan denk ik ;)

wat gaan we eigenlijk doen na de olympia... :dunno:

Ik hoop dat ik het überhaupt kan halen tot de Olympia ,... Kreeg vandaag te horen dat ik wss vanaf vrijdag tot woensdag in Duitsland zit.
Ga m'n best doen om er onderuit te komen ,... maar zoals 't er nu uit ziet gaat dat helaas goed moeilijk worden :(

@Sanca ;
Mocht 't niet lukken om te komen dan hoef ik iig niet die €35 terug , maar moeten jullie daar maar wat van drinken ;)

• #1.108
  • #1.111
Ik hoop dat ik het überhaupt kan halen tot de Olympia ,... Kreeg vandaag te horen dat ik wss vanaf vrijdag tot woensdag in Duitsland zit.
Ga m'n best doen om er onderuit te komen ,... maar zoals 't er nu uit ziet gaat dat helaas goed moeilijk worden :(

@Sanca ;
Mocht 't niet lukken om te komen dan hoef ik iig niet die €35 terug , maar moeten jullie daar maar wat van drinken ;)

verdomme XXLtje dat is een tegenvaller hoop dat je wel kan komen iig ......

we gaan sanca's crib plunderen : zijn kelder leegdrinken en al zijn weed oproken :joint:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.115
:fu:

eigenlij is dat idee zo slecht nog niet sanca?? was een goed voorstel van jou dat we bij jou verder gaan toffe peer ben je wel he....allee als dat zo is zijn de grapjes over Annuska je vergeven als je maar wel genoeg drank haalt he;)

• #1.117
eigenlij is dat idee zo slecht nog niet sanca?? was een goed voorstel van jou dat we bij jou verder gaan toffe peer ben je wel he....allee als dat zo is zijn de grapjes over Annuska je vergeven als je maar wel genoeg drank haalt he;)

toch maar iets anders zoeken, zo'n bende krijg ik hier niet binnen, anders komen we na de meet allemaal gezellig naar neerpelt :eyebrow:

hoe gaat de training eruit zien?!

Laatst bewerkt:
is er in neerpelt iets te doen dan???:dunno:
is maar een saai dorpje

• #1.119
ow huisje in Neerpelt hmm neh dat is een eind uit de richting voor iedereen.....

Terug
Naar boven