Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Hehe ben benieuwd hoe de 1e belgen meet gaat worden (gaan er ook nog echte belgen mee of komen ze dan ook niet:D);)

er komen wel echte belgen een paar dan toch hahahah gaat goed komen Ries....

beast vertrekt na het eten...

ik en monster moeten weg na het eten, in het begin van topic vroeg ik nog om datum net weekje later ofzo te zetten ivm verjaardag van een maat van ons.

hopen dat ik terug wat fitter ben tegen zaterdag, sinusite pest me nu al weken!!

hoop wel dat je wat opgeknapt bent dan....

ja want het ziet er niet al te best uit, ben echt naar de klote, toch maar gaan trainen sewes, ma ik voel me al krimpen de hele week. kracht trekt ook ff nergens op.

monstro lag vanmorgen ook griepig in zen nest :D

Waar en wanneer is het nu

In Hasselt. Is toch ook vrij kort voor jou?

ja want het ziet er niet al te best uit, ben echt naar de klote, toch maar gaan trainen sewes, ma ik voel me al krimpen de hele week. kracht trekt ook ff nergens op.

monstro lag vanmorgen ook griepig in zen nest :D

hmmm dus jullie zijn saampjes ziek.....:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.152
Ik zit met een lichte onderrug blessure dus ik weet niet als er bij mij veel getraind zal worden :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.154
Sorry jongens , maar wss hebben jullie geen gratis eerste drankje :D :D

Collega neemt diensten over wss ( hoop ik )

Zoveel te beter als je kan komen, je trakteert gewoon eens dan hoor je niemand klagen. :D

De grote vraag is natuurlijk. Wie gaat de superdude uithangen met trainen. :cool:

De grote vraag is natuurlijk. Wie gaat de superdude uithangen met trainen. :cool:

als me rug wat beter is zal ik waarschijnlijk borst biceps trainen met lichte gewichten (zie stats) Ik weet niet als ik een superdude uiterlijk heb, dat laat ik aan jullie over :D

Terug
Naar boven