XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Dan kan je toch veel beter naar Slices gaan. Sowieso feestje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
oke dus iedereen heeft betaald dan of nie.....er kwam toch iemand die bekend was in Hasselt??

• #1.124
  • #1.126
organiseer maar, ik ben present dan!!!

misschien begin volgend jaar.........als iedereen bereid is zijn eigen kosten voor rekening te nemen! ( vliegreis/hotel)
:D

tegen die tijd zal ik Bob Esprit inlichten om een zaterdag vrij te houden voor een special event!
:cool:
( Bob Esprit is de eigenaar van de gym waar ik train, is eind jaren 70~begin jaren 80 winnaar geweest in grote BB wedstrijden)

Ik moet tot 16.00 werken :mad:

Hasselt is een easy stad no worries

slices

de slices ligt heel dicht bij de kerk van hasselt

maar daar ligt ook een iris pub voor de high landers onder jullie :D:D

ik heb gehoord van een cafe die noemt "cafe cafe" vraag daar eens voor

daar is volle bak ambiance

allee veel plezier gewenst en een toffe meeting allen
sika out

ik ben van hasselt, alle alken ma ik werk in hasselt en altijd op school gezeten, is idd een easy stad, binnen de kleine ring is alles te doen!
en er rijden constant pendelbusjes dus vervoer enz is geen probleem

slices een keer geweest zeer vriendelijke portiers maar als er een paar alla el monstro en dergelijke meegaan direkt vol. En het was toen al overvol zoiets in de naart van excuseer haalt u eventjes uw elleboog uit mijn oog dank u (te vol dus)

misschien begin volgend jaar.........als iedereen bereid is zijn eigen kosten voor rekening te nemen! ( vliegreis/hotel)

tegen die tijd zal ik Bob Esprit inlichten om een zaterdag vrij te houden voor een special event!
( Bob Esprit is de eigenaar van de gym waar ik train, is eind jaren 70~begin jaren 80 winnaar geweest in grote BB wedstrijden)

Lijkt me wel cool om een keer dat te doen. :cool:

Begint te sparen bedoel je begin 2008 dan is misschien beter voor 2009 ?? poeh heb dan weer nieuwe snipperdagen.....groepskorting vliegtuig en hotel .....

ik ben van hasselt, alle alken ma ik werk in hasselt en altijd op school gezeten, is idd een easy stad, binnen de kleine ring is alles te doen!
en er rijden constant pendelbusjes dus vervoer enz is geen probleem

aha kijk dus Beast weet de plekjes alles komt goed dat zeg ik toch altijd:D

• #1.139
dus daar hebben we dan ook niks aan :(

Terug
Naar boven