- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan je toch veel beter naar Slices gaan. Sowieso feestje.

oke dus iedereen heeft betaald dan of nie.....er kwam toch iemand die bekend was in Hasselt??

en er rijden constant pendelbusjes dus vervoer enz is geen probleem

toch maar iets anders zoeken, zo'n bende krijg ik hier niet binnen, anders komen we na de meet allemaal gezellig naar neerpelt
hoe gaat de training eruit zien?!

misschien begin volgend jaar.........als iedereen bereid is zijn eigen kosten voor rekening te nemen! ( vliegreis/hotel)
tegen die tijd zal ik Bob Esprit inlichten om een zaterdag vrij te houden voor een special event!
( Bob Esprit is de eigenaar van de gym waar ik train, is eind jaren 70~begin jaren 80 winnaar geweest in grote BB wedstrijden)

misschien begin volgend jaar.........als iedereen bereid is zijn eigen kosten voor rekening te nemen! ( vliegreis/hotel)
tegen die tijd zal ik Bob Esprit inlichten om een zaterdag vrij te houden voor een special event!
( Bob Esprit is de eigenaar van de gym waar ik train, is eind jaren 70~begin jaren 80 winnaar geweest in grote BB wedstrijden)
ik ben van hasselt, alle alken ma ik werk in hasselt en altijd op school gezeten, is idd een easy stad, binnen de kleine ring is alles te doen!
en er rijden constant pendelbusjes dus vervoer enz is geen probleem

aha kijk dus Beast weet de plekjes alles komt goed dat zeg ik toch altijd![]()