- Waardering
- 2
Supahdude tijdens trainen = trainen in een broek van Armani en hempje van D&G en vervolgens 25kg benchen![]()
heheeh.. zekers. Kijken hoe een belgische superdude eruit ziet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supahdude tijdens trainen = trainen in een broek van Armani en hempje van D&G en vervolgens 25kg benchen![]()

ik wil best de hollandse superdude uithangen hoor..inclusief teveel bruiningsgel en teveel gel in de haren en nike zweetband om het hoofd.

ik wil best de hollandse superdude uithangen hoor..inclusief teveel bruiningsgel en teveel gel in de haren en nike zweetband om het hoofd.

je vergeet de Nike-air MAX , en natuurlijk wat speed/coke om sneller te kunnen trainen![]()

ik heb serieus nog een paar maxies staan .. die zijn ondertussen 10 jaar oud
deal, inclusief air max.. ik zet mijzelf wel voor lul.. daar ben ik dan weer niet te beroerd voor![]()

hahahaha ik ben benieuwd Martin neem jij je camera mee

Morgen krijg ik de planning voor het weekend door. Heb gevraagd om vrij te zijn maar of dit haalbaar was was nog niet duidelijk. Morgen weet ik dus meer. Hoop er wel bij te zijn!! Mijn dikke vochtkop showen haha

Ik wil een line up pic zien van iedereen die er was.

zie het dan als een korte vakantie, net als de DBB-Meeting Curacao!
![]()

heb het tegen het vrouwtje gezegd en die zag dat wel zitten klus hahahaha lag er wel aan welk jaar je in gedachten had want dan kon ik vast beginnen met statiegeld sparen zei ze![]()