XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

is geen geintje Klus ik meen dat vanaf nu ben ik aan het sparen .....ik weet niet wie er nog meer naar curacao wil gaan maar ik zie dat wel zitten voor een week of twee weken ligt aan de snipperdagen :D

als we het gunstig kunnen plannen dan .. count me in :roflol: lijkt me wel humor.. DBB goes overseas

is geen geintje Klus ik meen dat vanaf nu ben ik aan het sparen .....ik weet niet wie er nog meer naar curacao wil gaan maar ik zie dat wel zitten voor een week of twee weken ligt aan de snipperdagen :D

ik maak ook geen geintjes.........Zoutzak komt echter pas in juni naar de Antillen, maar voor een echte meeting moet ik toch een groep hebben! ( ivm afhuren sportschool, enz.)

verder is iedereen het gehele jaar welkom hier!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
ik maak ook geen geintjes.........Zoutzak komt echter pas in juni naar de Antillen, maar voor een echte meeting moet ik toch een groep hebben! ( ivm afhuren sportschool, enz.)

verder is iedereen het gehele jaar welkom hier!

informeer eens achter prijzen, dan komen we misschien daar volgend jaar op vakantie!!!

Nog een paar dagen mensen. Staat het bier al koud :cool:

toch hasselt genomen..., is me te ver jongens anders was ik er zeker bij

moest vandaag voor m'n werk ff in Hasselt zijn, was toch ook een dikke 2 uur rijden.

hopelijk ga ik dat zaterdag een beetje makkelijk vinden :D

routeplanner en uitprinten of een gps....

• #1.190
Sanca, kan jij me dan nog terug naar het station voeren 's avonds? Of is er een bushalte dicht bij de olympia waar we gaan bowlen?

Ik moet zorgen dat ik nog terug thuis geraak hé ;)
Ik ga eens checken wanneer ik mijn laatste trein terug heb :p

Sanca, kan jij me dan nog terug naar het station voeren 's avonds? Of is er een bushalte dicht bij de olympia waar we gaan bowlen?

Je kan toch ook gewoon morgenvroeg je eerste trein pakken?

En wat moet ik in de tussentijd doen? :D
Ik hou dat niet vol om een hele nacht wakker te blijven hoor

Moet al in de voormiddag een trein nemen (2u onderweg) en dan gaan we nog trainen, eten, drinken & bowlen => vrij vermoeiend toch? :)

Jullie zullen toch wel op stap blijven gaan tot 5u? Dan rustig naar de kebab, daarna naar het station slenteren. Je zult misschien een half uurtje moeten wachten in het station. Goed te doen toch? Of ben je ook zo een mietje dat niet drinkt?:p

Om 06u07 heb je al een trein terug naar Brugge zie ik op nmbs.be
Is toch te doen...

hahahaha dat word nog lachen!
michiel, mss is er iemand die je ook gewoon nog kan afzetten he...

• #1.198

no probs bro' :cool:

by the way, ik ben dan ook een mietje?! ik drink niet... :D

• #1.199
voor degenen die mn gsm nummer willen, pm me even ;)

damn ik heb er zin in! :cool:

Terug
Naar boven