- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgen hebben friet uitgevonden, Ollanders hebben em geperfectioneerd![]()
Belgen hebben friet uitgevonden, Ollanders hebben em geperfectioneerd![]()
Ja dat kan wel jullie mening zijn maar toch blijven jullie de r**ards in voornamen.
Nutteloos onderzoek is nutteloos. Artikel spreekt tegen wat ik zelf denk -> onderzoek is bullshit, belachelijk slecht onderbouwd. Artikel beaamt wat ik denk (of wil hebben dat waar is) -> **** yea bitches.
ja idd de nederlandse naam johan slaat helemaal nergens op (sorry sanca)

een nederlands panel (waar iedereen weet dat nederlanders geen smaak hebben -> broodje kroket, heineken) geeft belgische frieten onvoldoende..
![]()

Ok "Ivo" (het kan dus nog erger, no offence)
OT wat een bullshit![]()
De Nederlandse keuken is niet slecht. Je kunt het vergelijken met mongolencoïtus. Sommige vinden dat ook lekker.
Het klopt wel, en ondanks de bescheidenheid waar wij Hollanders om bekend staan mag het best een keer gezegd worden.
Doe mij maar de hollandse.
Dat wat één of andere uitheemse boerenpummel van de frieten in een ander land vindt houdt mij niet wakker. Zeker niet als de beste frituur ter wereld een paar voetstappen van mij verwijderd is. Wat is dat eigenlijk 'belgische friet'? Ik vindt dergelijke termen nietszeggend, net zoals gemiddelden dat zijn.