AndroidHealthClinic

Belgische friet is slap en smakeloos

Belgen hebben friet uitgevonden, Ollanders hebben em geperfectioneerd :D

Nutteloos onderzoek is nutteloos. Artikel spreekt tegen wat ik zelf denk -> onderzoek is bullshit, belachelijk slecht onderbouwd. Artikel beaamt wat ik denk (of wil hebben dat waar is) -> **** yea bitches.

een nederlands panel (waar iedereen weet dat nederlanders geen smaak hebben -> broodje kroket, heineken) geeft belgische frieten onvoldoende..

:roflol:

Nutteloos onderzoek is nutteloos. Artikel spreekt tegen wat ik zelf denk -> onderzoek is bullshit, belachelijk slecht onderbouwd. Artikel beaamt wat ik denk (of wil hebben dat waar is) -> **** yea bitches.

Je moet het onderzoek zelf niet lezen om te weten dat het bs is, belgische friet is gewoon goed. Natuurlijk moet je niet gaan naar een turk die frieten bakt in z'n fritel pot.

• Topic Starter Topic Starter
Toch nog wat belgen laten happen:)

waarom zou de friet ons nog moeten boeien, binnenkort het nieuwe Belgische gerecht: Durum met looksaus

Goh. Nog zon ranzige zure kwak mayo erbij en 't feest is compleet

Maar om ff serieus te reageren, als ik België friet eet smaakt het mij persoonlijk altijd beter. Maar ik gok dat dat psychisch is daar ik daar alleen friet eet als ik vrij ben en onderweg naar een festival of zoiets. Wel ben ik enorme fan van de zure mayo ! (nee, dat meen ik echt)

• Topic Starter Topic Starter
Zure mayo? srs?

De Nederlandse keuken is niet slecht. Je kunt het vergelijken met mongolencoïtus. Sommige vinden dat ook lekker.

Ok "Ivo" (het kan dus nog erger, no offence)

OT wat een bullshit :rolleyes:

Heet hij "Iv.....I....." krijg het mijn strot niet eens uit, maar heet hij echt zo ?

...............ik wil Belg worden nu.

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 19:24 ----------

De Nederlandse keuken is niet slecht. Je kunt het vergelijken met mongolencoïtus. Sommige vinden dat ook lekker.

Welke verschillen zitten er eigenlijk tussen de Nederlandse en Belgische keuken ?

Srs, ik heb nooit noemenswaardige verschillen kunnen vinden behalve dan het gebrek aan een normaal plastic bakje waarin de friet gedeponeerd wordt.

het e-hero gehalte is weer hoog vandaag

Het klopt wel, en ondanks de bescheidenheid waar wij Hollanders om bekend staan mag het best een keer gezegd worden.

Doe mij maar de hollandse.

Dat wat één of andere uitheemse boerenpummel van de frieten in een ander land vindt houdt mij niet wakker. Zeker niet als de beste frituur ter wereld een paar voetstappen van mij verwijderd is. Wat is dat eigenlijk 'belgische friet'? Ik vindt dergelijke termen nietszeggend, net zoals gemiddelden dat zijn.

Doe mij maar de hollandse.

Dat wat één of andere uitheemse boerenpummel van de frieten in een ander land vindt houdt mij niet wakker. Zeker niet als de beste frituur ter wereld een paar voetstappen van mij verwijderd is. Wat is dat eigenlijk 'belgische friet'? Ik vindt dergelijke termen nietszeggend, net zoals gemiddelden dat zijn.

Er zijn in belgie massaal veel frietkoten (frituren). Er zitten dan ook een heleboel slechte tussen. Toen ik verleden jaar verhuisde, heb ik eventjes moeten zoeken naar een nieuwe goeie frietboer.

Terug
Naar boven