zurky
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Een land dat kattenpis brouwt is volkomen ongeloofwaardig om enige vorm van eten of drank qua smaak te beoordelen.
Aangepast

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een land dat kattenpis brouwt is volkomen ongeloofwaardig om enige vorm van eten of drank qua smaak te beoordelen.

Die is dan weer makkelijk, die komt van veel lopen.Nope, het woord friet is afkomstig van het latijnse "fiets".
Door verbastering friet geworden. Waarom mensen een velo een fiets noemen tegenwoordig is niet bekend.
Die is dan weer makkelijk, die komt van veel lopen.

M'n laatste hersencellen zijn gisteren afgestorven, sorry man.Mag ik wat van jouw wijsheid, krijg jij wat van mijn BF ?
Deal
Alvast bedankt !
Is toch van die dunne zooi (Franse frietjes) , is dat echt lekker ??
Is toch van die dunne zooi (Franse frietjes) , is dat echt lekker ??
sorry ik eet geen patat ..........
Oo ik heb gewoon liever een aardappel dan , ben gewoon geen fan van patat en of anderen snacks van de snackbar........1 keer per week / 2 weken mag toch ?
Ik prefereer overigens ook ouderwetse dikke frieten, tenminste beetje aardappel smaak aan.
Oo ik heb gewoon liever een aardappel dan , ben gewoon geen fan van patat en of anderen snacks van de snackbar........
nee komt van het frans frites

Lekkerste mayo die er is!
Twister frites zoals bijvoorbeeld van de BK, de lekkerste friet naar mijn mening![]()
ik denk dat belgie de beste frituren ter wereld heeft, en dat noem jij slap. je hebt gewoon geen smaak![]()