MuscleMeat

Belgische friet is slap en smakeloos

nog nooit goede friet gegeten in belgie.....ik probeer het niet eens meer. Vieze dikke vette drats. Je kan er vaak gewoon een bal van kneden (te lage temp van de olie)

Er zijn frietkoten die goedkope producten verkopen, maar om te zeggen dat de belgen er niks van bakken is gewoonweg flauwekul.

Frituur het houten kruis in Waasmunster.;) Beste friet en stoofvlees.

Als je vind van nie, dan:
[Link niet meer beschikbaar]

Is friet eigenlijk afgeleid van frituur?

Oo ik heb gewoon liever een aardappel dan , ben gewoon geen fan van patat en of anderen snacks van de snackbar........

Is soms wel een keer lekker, maar niets kan op tegen een "normale" maaltijd. Zonder groente en goed stuk vlees heb ik gewoon niet het idee gegeten te hebben. Maar ik ben dan ook meso.

Ik heb in mijn buurt 10 frietkoten, en in mijn leven heb ik meer dan 40 verschillende frietkoten bezocht. Er waren er maar 1 of twee waar de frieten slap waren. En die twee waren turkse pittazaken. Belgische frituren weten hoe ze moeten bakken.

Iemand zei dat hij graag de sponsor en de methodiek van dit onderzoek zou willen zien. Ik ook!
Men moet bijvoorbeeld ook kijken wanneer men de frietkoten bezocht.

onderweg in belgie even stoppen voor een bord frieten met zure mayo, hnngg

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik het mooiste vind is dat die Belgen er meteen zo'n probleem van maken, volgas die frietzaken van ze verdedigen, mooi hoor :D Iedereen : Nederlander en Belg weet dat dit een bullshit onderzoek is.

My work here is done:)

ik denk dat belgie de beste frituren ter wereld heeft, en dat noem jij slap. je hebt gewoon geen smaak:)

Mensen hebben over het algemeen geen smaak,of het ligt aan mezelf. Hoe dikker en vetter hoe beter voor mij. Hoe mensen blij worden van die troosteloze splinterdunne "franse frietjes" van mac is mij een raadsel. evenals veel cafetaria met dunne frietjes waarvan de helft bestaat uit restjes hele harde doorbakken stukjes die je niet anders dan broodkruimels op kan eten.

Terug
Naar boven