XXL Nutrition

Belgische jongen vermoord om mp3-speler

'nijntje' is een harde tante haha.

Schop ze gewoon het land uit. Er wordt altijd maar geezegd de slechten verpesten het voor de goeien. Nou simpel dan toch, schop degenen die iets verkeerd doen het land uit. Zie je snel genoeg wie de goeie zijn:)

bascross zei:
Schop ze gewoon het land uit. Er wordt altijd maar geezegd de slechten verpesten het voor de goeien. Nou simpel dan toch, schop degenen die iets verkeerd doen het land uit. Zie je snel genoeg wie de goeie zijn:)

Hahaha prachtig, die oplossing is hier nog niet langsgekomen. Een geniale ingeving van onze bascross.

Santoz zei:
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze die jongen hebben gestoken met het doel hem te vermoorden, wel om hem zwaar toe te takelen, hoe raar het ook klinkt.

Natuurlijk, daarom steek je hem ook 5x in z'n hart... Lijkt me eerder dat dit wel de bedoeling was, anders steek je hem wel in z'n buik of dergelijke.

eduardjanssen zei:
Openbare ophanging moet gewoon weer wederkeren. De burgers mogen de daders zelf brengen en binnen 30min. moeten ze gewoon terecht staan.

"heeft u nog een laatste wens? Ja ik wil graag nog even naar mijn nieuwe MP3 speler luisteren als dat zou mogen"
beter nog..openbaar vuurpeleton met de familie van het slachtoffer achter de trekker..en mocht ie het overleven, dan wordt het genadeschot toegebracht door zn ouders:mad:

Sommige mensen geven hier nu antwoorden in de vorm van vuurpeleton etc, maar wanneer er een filmpje wordt gepost waar het daadwerkelijk gebeurd, dan zeggen ze ineens 'niet normaal; Tuig; Afknallen, etc';

Tja, nadenken voordat je iets post is moeilijk ;)

Het is weer raak hoor.

Opnieuw is er een jongen in elkaar geslagen om een mp3-speler. Was het vorige week woensdag 'raak' in het Brusselse Centraal Station toen een jongen van zeventien vermoord werd toen hij zijn mp3-speler niet wilde afgeven , nu werd een negentienjarige jongen in het Belgische Charleroi op de grond geduwd, beroofd en geslagen met een metalen staaf. Hij overleefde het wel.

De dader ging er in eerste instantie vandoor, maar kwam even later terug met drie anderen. Het slachtoffer kreeg weer meerdere klappen te verduren. Er waren twee getuigen, maar beiden grepen niet in.

------
Afkomst... vast en zeker noord-afrikanen aangezien ze daarna nog eens met 3 anderen terugkwamen.

Wat is dat tegenwoordig met die mp3 spelers joh? Ben je niet "hot" zonder ofzo?

CoD zei:
Sommige mensen geven hier nu antwoorden in de vorm van vuurpeleton etc, maar wanneer er een filmpje wordt gepost waar het daadwerkelijk gebeurd, dan zeggen ze ineens 'niet normaal; Tuig; Afknallen, etc';

Tja, nadenken voordat je iets post is moeilijk ;)

Ja ik ben wel voor zo'n filmpjes, zolang het maar rechtvaardig is. Ik heb geen probleem met bv een filmpje dat dutroux (kinderverkrachter) die wordt doodgeschoten.

Tja Guillermo, ervoor werken is lastiger dan met z'n allen een zwakker persoon beroven. Ik vrees dus dat het niet de laatste keer zal zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Het boeit geen reet wat de afkomst was van de daders, het is gewoon een laffe daad. (ik betwijfel trouwens of je dit bericht had gepost als de daders blanken waren).
Dat jij je mond nog durft open te doen in dit topic. Als ik allochtoon was dan kroop ik nu in en hoekje om me te gaan schamen om mijn eigen soort...Maar ja als je geen schaamte of respect kent...

Trouwens afkomst speelt natuurlijk wel een grote rol. Dit soort acties gebeuren altijd door dezelfde groepjes. Het probleem moet aangepakt worden niet verzwegen zoals jij wilt. Tijd voor een grote schoonmaak in Brussel.

Guillermo zei:
Het is weer raak hoor.

Opnieuw is er een jongen in elkaar geslagen om een mp3-speler. Was het vorige week woensdag 'raak' in het Brusselse Centraal Station toen een jongen van zeventien vermoord werd toen hij zijn mp3-speler niet wilde afgeven , nu werd een negentienjarige jongen in het Belgische Charleroi op de grond geduwd, beroofd en geslagen met een metalen staaf. Hij overleefde het wel.

De dader ging er in eerste instantie vandoor, maar kwam even later terug met drie anderen. Het slachtoffer kreeg weer meerdere klappen te verduren. Er waren twee getuigen, maar beiden grepen niet in.

------
Afkomst... vast en zeker noord-afrikanen aangezien ze daarna nog eens met 3 anderen terugkwamen.

Wat is dat tegenwoordig met die mp3 spelers joh? Ben je niet "hot" zonder ofzo?

Cool kom we gaan vanaf nu elke mp3 speler die gestolen wordt in deze thread zetten. Als er een jongen doodgaat om een mp3 speler begrijp ik dat het nieuws is, maar er worden dagelijks mp3 spelers, telefoons en andere dure spullen gejat.

StillStrong zei:
Dat jij je mond nog durft open te doen in dit topic. Als ik allochtoon was dan kroop ik nu in en hoekje om me te gaan schamen om mijn eigen soort...Maar ja als je geen schaamte of respect kent...

Een beetje rare opmerking... net zo raar als ik nu zou zeggen dat alle Nederlanders zich zouden moeten schamen om dit IQ-loze uitspraak

StillStrong zei:

Hahaha wat een belachelijke post weer, zat jij je ook in een hoekje te schamen toen Dutroux opgepakt werd? Blijf posten hoor want je vermaakt me :D

Socrates zei:
Een beetje rare opmerking... net zo raar als ik nu zou zeggen dat alle Nederlanders zich zouden moeten schamen om dit IQ-loze uitspraak
Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.

En mijn IQ is 140, dan weet je dat ook weer.

Socrates zei:

Het is een belg (laat me raden stillstrong, je stemt op het vlaams blok?)

StillStrong zei:
Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.

En mijn IQ is 140, dan weet je dat ook weer.

:roflol:

Corazon zei:
Hahaha wat een belachelijke post weer, zat jij je ook in een hoekje te schamen toen Dutroux opgepakt werd? Blijf posten hoor want je vermaakt me :D
Nee, maar jij zit hier steeds die criminelen te verdedigen, zo lijkt het wel.

StillStrong zei:
Nee, maar jij zit hier steeds die criminelen te verdedigen, zo lijkt het wel.

Hierbij mogen de daders van mij levenslang wegrotten in een gevangenis. Ik heb ze nergens verdedigd hoor.

Terug
Naar boven