Selectieve perceptie mien jung. Jijhoort wat jij wil horen, jij ziet wat jij wil zien. Als jij een magazine door kijkt en je ziet de reclames, dan zijn er alleen enkele reclames die je aanspraken bijv. over nieuwe schoenen ofzo..
hiermee zeg ik dus niet dat er geen problemen zijn. Laat ik dat even duidelijk maken
Heb je een bron met cijfers van de afkomst van de mensen die vast zitten in nederland? Ben ik welbenieuwd naar.
Denk je dat ik in verdediging ga? Ik probeer mijn "ras" / "volk" niet te verdedigen, ik sta niet garant voor hen. Ik sta garant voor mijzelf, ik probeer alleen mensen van hun tunnelvisielijden te ontdoen. Bekijk het eens vanuit een breder persepectief.
Als actie reactie is, dan keur je dus ook een zelfmoordaanslag van een allochtoon goed?
Want... allochtoon zegt: ja ik word gediscimineerd, dus blaas ik mezelf op en neem ik jullie mee.
Autochtoon zegt: allochtonen stelen. Actie reactie punt.
Zo kan je doorgaan, mijn nichtje van 9 beredeneerd ook zo.. hij schopte mij! dus schopte ikhem terug.
Ik snap niet dat mensen het een discussie hier over aan durven te gaan als ze het verschil niet weten tussen absolute en relatieve getallen.. goed dat je dat even naar voren brengt