AndroidHealthClinic

Belgische jongen vermoord om mp3-speler

ik ken die plekken in brussel zeer goed .

heb er zelfs enkele opdrachten gehad en voor de mensen die het niet geloven .

je voelt je er echt onveilig zelfs al sta je in voor de veiligheid

StillStrong zei:
Je bent geen crimineel omdat je zwart, blank of geel bent. Je bent geboren in een omgeving die je aanzet of ontwikkelt als crimineel. n*gers in Amerika zitten vaak in de verkeerde wijken en gaan over naar criminaliteit, wat ze via dna doorgeven aan hun kinderen. Hetzelfde gebeurd in Brussel en andere grootsteden. Heeft niets met KKK of met racisme te maken, dit zijn gewoon wetenschappers die willen aantonen dat bepaalde mensen sneller agressief worden en sneller tot criminaliteit overgaan, deels door hun omgeving, maar ook deels door hun eigen DNA. Noord-Afrikanen hebben bijvoorbeeld waarschijnlijk een DNA dat een grotere kans op agressie, niet volgen van de regels, en criminaliteit veroorzaakt. In realiteit kan je dat ook duidelijk merken, wie dat ontkent moet eens wat meer rond zich kijken en de ogen openen.

Maar tegen niemand verklappen hoor, want dit mag je eigenlijk niet zeggen van de overheid.

Gast is dat nou zo moeilijk om dat zo te verwoorden? Al die posts van je tonen niet aan dat jij het zo bedoelt. Iedereen weet dat de omgeving een grote factor is, dat lopen ze al een hele tijd te roepen hier. Ik heb iig niet uit jouw posts op kunnen maken dat jij vond dat allochtonen niet alleen schuld hebben, voor jou was het gewoon deportatie omdat ze zelf fout zaten.:rolleyes:

Zoals ik al 100x heb gezegd, daar hoef je geen allochtoon voor te zijn.

CoD zei:
Maar dat neemt niet weg dat het een feit is dat het onder allochtonen meer voorkomt ;)
Neemt ook niet weg dat autochtonen heilig zijn ;) Dus, het gaat gelijk op. Kijk die schilderbuurten eens... tuig van 1ste riggel. Handelen in illegale dingen, criminaliteit ten top. Kijk allochtone flatjes.. meeste zijn ook geen zak beter dus zoals je ziet.. it's always something.

Gelijk op zou ik niet zeggen. Waarom is het grootste gedeelte wat hier in Nederland vastzit dan van buitenlandse afkomst ? En dat terwijl er nog steeds meer Nederlanders in Nederland wonen dan allochtonen.

Ik snap best dat mensen van buitenlandse afkomst in de verdediging gaan. Zeker als je hoort dan oude dames hun tassen stevig vasthouden als je langskomt, of dat de mensen met een boog om je heenlopen. Dat is dus zeker
jammer voor de personen die het wel goed doen.

Maar als je bijna alleen maar hoort dat mensen van buitelandse afkomst zo'n dingen doen, dan ga je vanzelf anders denken. Jammer dat het zo moet, maar actie is reactie.

Omdat nog steeds in absolute getallen de Nederlanders het meest gedetineerd zijn, maar goed dat was de discussie niet. Net zomin als de achterhaalde genenleer ter discussie staat, criminaliteit wordt niet bepaald door afkomst.

EricR zei:
Net zomin als de achterhaalde genenleer ter discussie staat, criminaliteit wordt niet bepaald door afkomst.

En toch hoor je bijna altijd dat het Marokkanen zijn, toch vreemd hé.

BodyGainer zei:
nijntje aan zijn posts te zien is hij de gene die zich hier lekker aan het uitleven is . hij kan er gewoon niet tegen dat hij ongelijk krijgt of dat wij een andere mening hebben en daarom moet hij maar de ''stoere'' gozer gaan uithangen , wat dus nergens op slaat :rolleyes: doe wat meer je best corazon want bij mij maak je geen enkele indruk ;)

You're so 'bodygay' haha.

Ik weet niet hoe het in belgie is, maar als dat hier was gebeurd, kregen ze misschien 7 jaar cel, en daarna kunnen ze lekker van hun Ipod genieten.

K*t rechtsysteem hiero

verbaasd het je mss dat je door zo'n uitspraken scheef word aangekeken ? volgens mij heb je een evengrote bek op straat als op dit forum ;)

CoD zei:

Inderdaad vreemd, want uitgaande van jouw theorie zou het in Marokko dan helemaal een pestbende moeten zijn. Overigens beinvloed de woonsituatie wel hoe vaak criminaliteit voorkomt bij bepaalde groepen. Een gemiddeld slechte buurt kent gemiddeld ook een hogere criminaliteit.

Een combinatie van factoren leidt nu er toe dat bepaalde groepen er tussen uitspringen. Ten eerste zijn hier overwegend de lager opgeleiden naar toe gekomen uit diverse landen en deze zijn dan ook nog een geplaatst in de van oudsher slechtere wijken. Daar ligt meer een correlatie dan je via afkomst kan herleiden.

Maar vooral blijven geloven in de genenleer, er zijn bepaalde figuren mede door aan de macht gekomen.

Ja maar worden mensen crimineel omdat ze in slechte buurten geplaatst worden, of worden buurten slecht omdat ze er criminelen in plaatsen?

Rob G zei:
Ja maar worden mensen crimineel omdat ze in slechte buurten geplaatst worden, of worden buurten slecht omdat ze er criminelen in plaatsen?

Karmawaardige opmerking Mhr. Rob G,

ik heb vandaag in een andere reply het ook al gezegd, ze moeten eens naar zichzelf kijken voordat ze gaan wijzen naar anderen.

CoD zei:
Selectieve perceptie mien jung. Jijhoort wat jij wil horen, jij ziet wat jij wil zien. Als jij een magazine door kijkt en je ziet de reclames, dan zijn er alleen enkele reclames die je aanspraken bijv. over nieuwe schoenen ofzo..
hiermee zeg ik dus niet dat er geen problemen zijn. Laat ik dat even duidelijk maken

CoD zei:
Gelijk op zou ik niet zeggen. Waarom is het grootste gedeelte wat hier in Nederland vastzit dan van buitenlandse afkomst ? En dat terwijl er nog steeds meer Nederlanders in Nederland wonen dan allochtonen.

Ik snap best dat mensen van buitenlandse afkomst in de verdediging gaan. Zeker als je hoort dan oude dames hun tassen stevig vasthouden als je langskomt, of dat de mensen met een boog om je heenlopen. Dat is dus zeker
jammer voor de personen die het wel goed doen.

Maar als je bijna alleen maar hoort dat mensen van buitelandse afkomst zo'n dingen doen, dan ga je vanzelf anders denken. Jammer dat het zo moet, maar actie is reactie.
Heb je een bron met cijfers van de afkomst van de mensen die vast zitten in nederland? Ben ik welbenieuwd naar.

Denk je dat ik in verdediging ga? Ik probeer mijn "ras" / "volk" niet te verdedigen, ik sta niet garant voor hen. Ik sta garant voor mijzelf, ik probeer alleen mensen van hun tunnelvisielijden te ontdoen. Bekijk het eens vanuit een breder persepectief.
Als actie reactie is, dan keur je dus ook een zelfmoordaanslag van een allochtoon goed?
Want... allochtoon zegt: ja ik word gediscimineerd, dus blaas ik mezelf op en neem ik jullie mee.
Autochtoon zegt: allochtonen stelen. Actie reactie punt.
Zo kan je doorgaan, mijn nichtje van 9 beredeneerd ook zo.. hij schopte mij! dus schopte ikhem terug.

EricR zei:
Omdat nog steeds in absolute getallen de Nederlanders het meest gedetineerd zijn, maar goed dat was de discussie niet. Net zomin als de achterhaalde genenleer ter discussie staat, criminaliteit wordt niet bepaald door afkomst.
Ik snap niet dat mensen het een discussie hier over aan durven te gaan als ze het verschil niet weten tussen absolute en relatieve getallen.. goed dat je dat even naar voren brengt :thumbup:

Laatst bewerkt:
EricR zei:
Inderdaad vreemd, want uitgaande van jouw theorie zou het in Marokko dan helemaal een pestbende moeten zijn.

Natuurlijk niet, alle k*nker Marokkanen zitten hier. :P

Maar even serieus. Heb wel vaker gehoord dat de mensen in bv. Turkije heel anders zijn dan de mensen die hier zitten.

Verder zal het ook wel iets te maken hebben met de straffen die ze kunnen krijgen. Hier zit je gewoon in een 4 sterrenhotel je tijd uit te zitten, maar in die landen gaat het er heel anders aan toe.

SageFrancis zei:
Selectieve perceptie mien jung. Jijhoort wat jij wil horen, jij ziet wat jij wil zien. Als jij een magazine door kijkt en je ziet de reclames, dan zijn er alleen enkele reclames die je aanspraken bijv. over nieuwe schoenen ofzo..
hiermee zeg ik dus niet dat er geen problemen zijn. Laat ik dat even duidelijk maken

Heb je een bron met cijfers van de afkomst van de mensen die vast zitten in nederland? Ben ik welbenieuwd naar.

Denk je dat ik in verdediging ga? Ik probeer mijn "ras" / "volk" niet te verdedigen, ik sta niet garant voor hen. Ik sta garant voor mijzelf, ik probeer alleen mensen van hun tunnelvisielijden te ontdoen. Bekijk het eens vanuit een breder persepectief.
Als actie reactie is, dan keur je dus ook een zelfmoordaanslag van een allochtoon goed?
Want... allochtoon zegt: ja ik word gediscimineerd, dus blaas ik mezelf op en neem ik jullie mee.
Autochtoon zegt: allochtonen stelen. Actie reactie punt.
Zo kan je doorgaan, mijn nichtje van 9 beredeneerd ook zo.. hij schopte mij! dus schopte ikhem terug.

Ik snap niet dat mensen het een discussie hier over aan durven te gaan als ze het verschil niet weten tussen absolute en relatieve getallen.. goed dat je dat even naar voren brengt :thumbup:

:roflol:
Kan je helaas geen karma geven

CoD zei:
Natuurlijk niet, alle k*nker Marokkanen zitten hier. :P

Maar even serieus. Heb wel vaker gehoord dat de mensen in bv. Turkije heel anders zijn dan de mensen die hier zitten.

Verder zal het ook wel iets te maken hebben met de straffen die ze kunnen krijgen. Hier zit je gewoon in een 4 sterrenhotel je tijd uit te zitten, maar in die landen gaat het er heel anders aan toe.
Juist, een hond geef je geen koekje als hij iets stouts doet.. een kind geef je geen snoepje als die iets niet mag doen.

Daarnaast is het zo dat de cultuur in de landen van herkomst is verder gegaan, de allochtonen die hier zitten houden zich nog vast aan de gewoontes die toen golden in hun land en daarmee zijn ze hier in nederland verder gegaan.. vandaar dat je in istanbul weinig tot geen mensen met hoofddoek ziet..

Terug
Naar boven