AndroidHealthClinic

Belgische jongen vermoord om mp3-speler

Belachelijk?

Vanavond om 22.15 op VTM volgt er een reportage over dit tragisch gebeuren op Telefax.

Op het nieuws zag ik ook dat men de robotfoto's van de twee marokanen niet wilt vrijlaten omdat het voor oproer zou zorgen. Hoe belachelijk is dit niet. Persoonlijk zou ik die twee kerels ook wel eens even men vuisten eens van dichterbij wille late zien maar dat is mijn recht om dat te denken. Voor hetzelfde geld dat deze jongeren nog iemand neersteken.

@ Corazon: je had em moeten neersteken man! :mad:

Guillermo zei:
Ik bedoel, zulke gasten als corazon zullen nooit zeggen van: Ja je hebt gelijk, integratie is mislukt, 90% van de criminelen zijn allochtoon etc.

Heb je gelijk in. Ik vind ook dat de integratie mislukt is, maar ik vind niet dat de schuld daarvan 100% bij de allochtonen ligt. Waarom is de integratie mislukt? Toen Nederland gastarbeiders nodig had boeide het geen reet of het ongeletterden waren, het motto was: hoe goedkoper hoe beter. Dat er jaren later nog mensen zijn die de taal niet kennen verbaast me dus niet.

Verder leven de allochtonen vaak ook nog bij elkaar in achterstandswijken, ook niet de ideale omgeving om te integreren vind je niet?

Er zijn genoeg allochtonen die niet integreren terwijl ze daar de kans voor hebben, dat zal ik niet ontkennen en daar mag zeker iets aan gedaan worden.

Ik vind dus dat je gelijk hebt :D had je niet verwacht he. Wat is je afkomst eigenlijk als ik vragen mag?

Corazon zei:
Heb je gelijk in. Ik vind ook dat de integratie mislukt is, maar ik vind niet dat de schuld daarvan 100% bij de allochtonen ligt. Waarom is de integratie mislukt? Toen Nederland gastarbeiders nodig had boeide het geen reet of het ongeletterden waren, het motto was: hoe goedkoper hoe beter. Dat er jaren later nog mensen zijn die de taal niet kennen verbaast me dus niet.
Daar heb je gelijk in.

Verder leven de allochtonen vaak ook nog bij elkaar in achterstandswijken, ook niet de ideale omgeving om te integreren vind je niet?

Er zijn genoeg allochtonen die niet integreren terwijl ze daar de kans voor hebben, dat zal ik niet ontkennen en daar mag zeker iets aan gedaan worden.

Daar zorgen ze helemaal zelf voor. Ze krijgen alle kans om geschoold te worden, ze krijgen subsidies noem maar op. Maargoed, dat is niet "stoer". Je krijgt pas respect als je op de straat rondhangt. Wat noem jij achterstandswijken? Nederland kent geen ghetto's als in Amerika of dergelijke landen, waar de jeugd zich graag mee wil associeren.

Ik vind dus dat je gelijk hebt :D had je niet verwacht he. Wat is je afkomst eigenlijk als ik vragen mag?

Half Spaans :D

Guillermo zei:
Daar zorgen ze helemaal zelf voor. Ze krijgen alle kans om geschoold te worden, ze krijgen subsidies noem maar op. Maargoed, dat is niet "stoer". Je krijgt pas respect als je op de straat rondhangt. Wat noem jij achterstandswijken? Nederland kent geen ghetto's als in Amerika of dergelijke landen, waar de jeugd zich graag mee wil associeren.
Kijk hier kan nog over gediscusseerd worden, maar ik heb er niet zwaar over nagedacht hoor. Ik bedacht even twee argumenten, maar mijn punt was dat de schuld niet helemaal bij de allochtonen ligt. Dat integratie (voor een groot deel) mislukt is ben ik het wel mee eens.

Guillermo zei:
Hola como estas :D. Nee maar ik denk dat mensen bij jou niet zeggen dat je op moet donderen naar je eigen land, of oma's die hun tasjes stevig vasthouden zul je ook niet zo snel meemaken denk ik. Dat is misschien de reden dat ik sneller in de verdediging schiet dan jij.

Corazon zei:
Kijk hier kan nog over gediscusseerd worden, maar ik heb er niet zwaar over nagedacht hoor. Ik bedacht even twee argumenten, maar mijn punt was dat de schuld niet helemaal bij de allochtonen ligt. Dat integratie (voor een groot deel) mislukt is ben ik het wel mee eens.

Hola como estas :D. Nee maar ik denk dat mensen bij jou niet zeggen dat je op moet donderen naar je eigen land, of oma's die hun tasjes stevig vasthouden zul je ook niet zo snel meemaken denk ik. Dat is misschien de reden dat ik sneller in de verdediging schiet dan jij.

Muy bien, y tu? Nee, zoiets maak ik dus nooit mee hehe.

StillStrong zei:
Dat jij je mond nog durft open te doen in dit topic. Als ik allochtoon was dan kroop ik nu in en hoekje om me te gaan schamen om mijn eigen soort...Maar ja als je geen schaamte of respect kent...

:rolleyes: Tja, dat is pas een slimme opmerking.

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
:D om ze te identificeren? Ok de daders zijn Marokkaans, veel succes met zoeken haha.
Zucht... het gaat erom dat je in de juiste omgeving gaat zoeken, als je al tegen heel Brussel zegt dat het Marokkanen zijn , en bovendien zware criminelen, dat maakt de groep kleiner en maakt het voor iedereen makkelijker om te letten op bepaalde personen in bepaalde buurten. Probleem is dat jij niet wil hebben dat iedereen weet dat het allochtonen zijn, want dat is racisme, en dat kan niet. Daarom vind ik dat je moet ophouden met dat verzwijgen van de afkomst, mensen hebben het recht te weten wie die criminelen zijn, en vooral dat het meestal in dezelfde groepjes gebeurd. Als je een probleem niet eens in kaart kan brengen, hoe wil j ehet dan oplossen. Denk toch niet altijd zo bekrompen links, en denk eens aan hoe we het probleem kunnen oplossen ipv jezelf zo verbonden te voelen met deze criminelen en ze kost wat kost te blijven verdedigen. Maak je jezelf namelijk niet echt populairder mee.

:roflol: heb je ook nog wat wetenschappelijke onderbouwing hiervoor? Zoniet, dan kan ik het zeker ontkennen.
Ja je denkt nu waarschijnlijk dat ik gek ben. En eerlijk gezegd interesseerd het me geen bal. Maar wetenschappers in de VS hebben ooit eens een studie gedaan naar het gedrag van n*gers in bepaalde wijken. Ze hebben ontdekt dat de manier waarin iemand leeft een invloed heeft op het dna. Met andere woorden, als je generatie na generatie je begeeft in criminele sfeer, dan zijn daar sporen van te vinden in je dna. Dan heb je sneller de stap gezet naar het criminele milieu. Men heeft die studie toen verzwegen voor het grote publiek, maar ze is wel degelijk gebeurd. Alleen erover praten kan dus niet, wat eigenlijk triest is, want het is geen racisme, het is simpelweg het onderzoek dat bewijst dat je geen getto's mag kweken want dan stimuleer je dus het voortbrengen van generaties die niet meer werken en geboren worden als crimineel. Juist daarom moet men Brussel eens serieus gaan aanpakken, zorgen voor werkgelegenheid en de rotte appels eens en voor altijd opsluiten of het land uit.

spiertje16 zei:
Als eerst:
:roflol:
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA:roflol:
Zo dat is eruit :D
Ten tweede R.I.P Joe
Was echt triest hoe ze vader gisteren zn verhaal deed op tv:(
En dat hij er ook zo kalm onder bleef....
Mijn beste vriend is er ook weer :wave:

Wat ben ik blij dat ik in een dorp woon. De 'buitenlanders' die hier wonen, zijn helemaal niet erg. Geen grote bek, niks 'thug life' gedachtegang. Gewoon normale jongens, zoals de Nederlandse jongens zijn.

Guillermo zei:
Oh ook op die manier? Waarom schiet jij altijd in de verdediging als het om allochtone criminelen gaat? Blijkbaar voel jij je wel erg aangesproken.
In plaats van dat gejammer van alle linkse allochtonen, kunnen jullie beter zelf iets aan het probleem doen.

P.s. ik ben ook allochtoon hoor :D
Dat is gesproken!

Guillermo zei:
Oh ook op die manier? Waarom schiet jij altijd in de verdediging als het om allochtone criminelen gaat? Blijkbaar voel jij je wel erg aangesproken.
In plaats van dat gejammer van alle linkse allochtonen, kunnen jullie beter zelf iets aan het probleem doen.

P.s. ik ben ook allochtoon hoor :D

Nou wat doe jij dan als "rechtse allochtoon" om iets aan het probleem te doen? of wat doen de "rechtste rakkers" onder ons om wat aan het probleem te doen? of denk jij dat hier je frustraties uitkotsen iets is wat meewerkt aan het oplossen van het probleem? en wat is trouwens een linkse en een rechtste allochtoon.. de manier waarop hij z'n pen vasthoud?

Laatst bewerkt:
Guillermo zei:
Nou.... dat is geen slecht idee :D

Ik bedoel, zulke gasten als corazon zullen nooit zeggen van: Ja je hebt gelijk, integratie is mislukt, 90% van de criminelen zijn allochtoon etc.
Nee, ze schieten meteen in de verdediging dat het "onzin" is dat de afkomst van de daders vermeld word. Man, het is toch de realiteit of niet. Je kop nog verder in het zand steken helpt niets hoor.
Je hebt gelijk, de integratie is wel voor meer dan 90% mislukt, maar aan wie ligt dat? ALLEEN aan de allochtonen? Als ze niet selectief in een buurt worden geduwt dan zou de integratie meer dan gelukt zijn. Allemaal in 1 flatje.. leuk en handig, allemaal op 1 plek. Maar dan ook allemaal 1 taal.

Je kop verder uit het zand steken en blijven b**chen dat er aangepast moet worden helpt ook niks, look what 4 years have done. Vooruitgang? In de verste verte niet.

Het wij/zij verhaal zal er altijd blijven, zolang de nederlander zich bedreigt zal voel(wat het zichaltijd zal doen, is nature van de mens, ongeacht of het nou nederlanders zijn of moslims), ze zullen altijd voor hun eigen veiligheid kiezen. Hun eigen culturen en hun eigen normen en waarden. Dan zou je snel tot de conclusie kunnen komen dat verschillende rassen niet samen gaan, maar dat is onzin. Waar een wil is is een weg, als veel primitieve gedachtes weer in het oude doosje worden gestopt, dan kunnen we verder op een normale manier.

mekker.

Laatst bewerkt:
ik snap die hele hype rond i-Pod niet, veel te duur voor wat je krijgt

StillStrong zei:
Ja je denkt nu waarschijnlijk dat ik gek ben. En eerlijk gezegd interesseerd het me geen bal. Maar wetenschappers in de VS hebben ooit eens een studie gedaan naar het gedrag van n*gers in bepaalde wijken. Ze hebben ontdekt dat de manier waarin iemand leeft een invloed heeft op het dna. Met andere woorden, als je generatie na generatie je begeeft in criminele sfeer, dan zijn daar sporen van te vinden in je dna. Dan heb je sneller de stap gezet naar het criminele milieu. Men heeft die studie toen verzwegen voor het grote publiek, maar ze is wel degelijk gebeurd. Alleen erover praten kan dus niet, wat eigenlijk triest is, want het is geen racisme, het is simpelweg het onderzoek dat bewijst dat je geen getto's mag kweken want dan stimuleer je dus het voortbrengen van generaties die niet meer werken en geboren worden als crimineel. Juist daarom moet men Brussel eens serieus gaan aanpakken, zorgen voor werkgelegenheid en de rotte appels eens en voor altijd opsluiten of het land uit.

tjonge jonge, en jij beweert dat je een IQ van 140 hebt... Wie heeft dit onderzoek in de US gedaan? De KKK zeker...
Zulke deterministische prietpraat is echt onzin.

nijntje zei:
Beetje jammer van je, die reactie.. (jaja ik had verwachtingen, van een iets meer volwassenere reactie .. ofzo)
Ik uit me overal, dus ook op het internet, in deze discussie. Waarom zeg je dingen die niet waar zijn?
Niemand zegt dat blanken nooit "misdaden" plegen. Ik zeg alleen dat ik me niet meer kan heugen wanner ik in de krant heb gelezen, nederlandse jongen steekt leraar neer om een ruzie , of wou een ipod, ed. En daarom denk ik: Zulke dingen gebeuren dus ook niet -> Ik praat over zulke misdaden, niet over alle misdaden, jij moet geen dingen generaliseren. Iedereen jat snoep, maar er zijn er maar weinigen die mensen dood maken.

Waarom lul je zoveel uit je nek, ik zeg alleen mijn mening gebaseerd op feiten en jij verkondigd jou mening gebaseerd op? Juist een paar internet forum reacties van mij, wie is er nou ..... ? :)

Ik in angst leven? Hoe kan je dat weten? Weer iets dat je verkondigd, gebaseerd op? wat ? haha, laat me niet lachen. Mij een simpele ziel noemen..we zijn gewoon aan het discussieren op basis van ervaringen / feitjes / meningen ed en jij , wat doe jij ?

Ik zit precies op het juiste forum, jij ook?

ps; ik weet wel zeker dat het cultuurverschillen zijn. Kwestie van normen en waarden, hoe ga je met dingen om ed.

nijntje aan zijn posts te zien is hij de gene die zich hier lekker aan het uitleven is . hij kan er gewoon niet tegen dat hij ongelijk krijgt of dat wij een andere mening hebben en daarom moet hij maar de ''stoere'' gozer gaan uithangen , wat dus nergens op slaat :rolleyes: doe wat meer je best corazon want bij mij maak je geen enkele indruk ;)

Laatst bewerkt:
Navy Seal zei:
tjonge jonge, en jij beweert dat je een IQ van 140 hebt... Wie heeft dit onderzoek in de US gedaan? De KKK zeker...
Zulke deterministische prietpraat is echt onzin.
Voor je alles als onzin bestempeld is het misschien handig als je eerst wat research doet

[Link niet meer beschikbaar]
http://www.personalityresearch.org/papers/jones.html
[Link niet meer beschikbaar]

Een stukje uit die laatste link:

The currently accepted view of human origins, the "African Eve" theory, posits a beginning in Africa some 200,000 years ago, an exodus through the Middle East with an African/non-African split about 110,000 years ago, and a Caucasoid/Mongoloid split about 41,000 years ago. Evolutionary selection pressures in the hot savanna, where Negroids evolved, differ from pressures in the cold Arctic, where Mongoloids evolved (Stringer & Andrews, 1988). in my book Race, Evolution and Behavior (1995), I proposed that the farther north the populations migrated from Africa, the more they encountered the cognitively demanding problems of gathering and storing food, gaining shelter, making clothes, and raising children successfully during prolonged winters. As the original "out-of-Africa" populations evolved into present-day Caucasoids and Mongoloids, they developed larger brains, slower rates of maturation, and lower levels of coïtus hormone, and with these changes came reductions in coïtusual potency, aggressiveness, and impulsivity and increases in family stability, forward planning, self-control, rule-following, and longevity.

Je bent geen crimineel omdat je zwart, blank of geel bent. Je bent geboren in een omgeving die je aanzet of ontwikkelt als crimineel. n*gers in Amerika zitten vaak in de verkeerde wijken en gaan over naar criminaliteit, wat ze via dna doorgeven aan hun kinderen. Hetzelfde gebeurd in Brussel en andere grootsteden. Heeft niets met KKK of met racisme te maken, dit zijn gewoon wetenschappers die willen aantonen dat bepaalde mensen sneller agressief worden en sneller tot criminaliteit overgaan, deels door hun omgeving, maar ook deels door hun eigen DNA. Noord-Afrikanen hebben bijvoorbeeld waarschijnlijk een DNA dat een grotere kans op agressie, niet volgen van de regels, en criminaliteit veroorzaakt. In realiteit kan je dat ook duidelijk merken, wie dat ontkent moet eens wat meer rond zich kijken en de ogen openen.

Maar tegen niemand verklappen hoor, want dit mag je eigenlijk niet zeggen van de overheid.

Terug
Naar boven