XXL Nutrition

Belgische jongen vermoord om mp3-speler

StillStrong zei:
Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.

En mijn IQ is 140, dan weet je dat ook weer.

Ik hoopte eigenlijk dat je een grapje maakte maar je meent het nog serieus ook.... nog erger dan ik dacht... waarvoor moet ie respect hebben? voor mensen die niet eens ht onderscheid kunnen maken tussen allochtonen? voor mensen die niet eens verder kunnen kijken dan hun neus lang is? leg me eens uit.. na jou post waarom zou ie uberhaupt voor jou respect zou moeten hebben? Ik heb nog geen een post van jou gelezen waar je respect verdient man.. van een allochtoon of autochtoon... als je die schoonmaak wil gaan houden hé in Brussel.. zou ik zeggen.. ga je gang.. ga de straat op ipv hier de keyboard warrior lopen uit te hangen op een BodyBuildingforum... daar hebben wij en mensen zoals jou veel meer aan...

Je IQ is 140 en mijn lul is 29 cm... het is internet dus waarom niet... alles kan in de virtuele wereld tegenwoordig...

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Hierbij mogen de daders van mij levenslang wegrotten in een gevangenis. Ik heb ze nergens verdedigd hoor.
Je wilt o zo graag verzwijgen dat het allochtonen zijn, mag ik vragen waarom?

Laten we een kat nu eens een kat noemen en het probleem erkennen ipv er met grote boog omheen te lopen.

Ik zeg niet dat alle allochtonen crimineel zijn, ik zeg wel dat er in Brussel eens ernstig moet opgetreden worden tegen deze groepen, want het wordt er met de dag erger.

Als jij zegt, allochtonen of autochtonen maakt niet uit, dan ga je juist die groepen niet kunnnen aanpakken want het zijn altijd allochtonen, als je de nieuwsberichten volgt.

• Topic Starter Topic Starter
Socrates zei:
Ik hoopte eigenlijk dat je een grapje maakte maar je meent het nog serieus ook.... nog erger dan ik dacht... waarvoor moet ie respect hebben? voor mensen die niet eens ht onderscheid kunnen maken tussen allochtonen? voor mensen die niet eens verder kunnen kijken dan hun neus lang is? leg me eens uit.. na jou post waarom zou ie uberhaupt voor jou respect zou moeten hebben? Ik heb nog geen een post van jou gelezen waar je respect verdient man.. van een allochtoon of autochtoon... als je die schoonmaak wil gaan houden hé in Brussel.. zou ik zeggen.. ga je gang.. ga de straat op ipv hier de keyboard warrior lopen uit te hangen op een BodyBuildingforum... daar hebben wij en mensen zoals jou veel meer aan...

Je IQ is 140 en mijn lul is 29 cm... het is internet dus waarom niet... alles kan in de virtuele wereld tegenwoordig...
IK vraag geen respect voor mezelf? Ik vraag respect voor de ouders en de vrienden van die jongen. Maar het eerste wat corazon hier post is waarom de Noord afrikanen ter sprake moeten komen. natuurlijk moeten ze dat. Alleen al om deze personen te kunnen identificeren.

Dus waarom moet je dat dan verwijgen? Durf eens te zeggen waar het op staat, in plaats van alles in de doofpot te steken omdat het je niet goed uitkomt.

De criminaliteit zit in hun genen, dat kan je niet ontkennen.

Stillstrong het heeft geen nut gozer, je weet dat discussies tussen ons uiteindelijk eindigen met scheldwoorden en een gesloten topic. Daar heb ik geen zin in.

StillStrong zei:
IK vraag geen respect voor mezelf? Ik vraag respect voor de ouders en de vrienden van die jongen. Maar het eerste wat corazon hier post is waarom de Noord afrikanen ter sprake moeten komen. natuurlijk moeten ze dat. Alleen al om deze personen te kunnen identificeren .
:D om ze te identificeren? Ok de daders zijn Marokkaans, veel succes met zoeken haha.

StillStrong zei:
Dus waarom moet je dat dan verwijgen? Durf eens te zeggen waar het op staat, in plaats van alles in de doofpot te steken omdat het je niet goed uitkomt.

:roflol: heb je ook nog wat wetenschappelijke onderbouwing hiervoor? Zoniet, dan kan ik het zeker ontkennen.

StillStrong zei:
Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.

140? Bij die opmerking van zonet, leek het eerder op 40:rolleyes:

Corazon, ga es met wat agenten uit Brussel praten... Je trekt je ogen dan wel serieus open als je sommige dingen hoort...

Dat van die jongen in Charleroi verbaast me niks. Da's toch de meest criminele stad van België dacht ik. Zou alleen niet durven zeggen dat het persé allochtonen zijn daar, omdat er ook een pak armoede is.

Mijn neef is ook agent hoor samu ;) ik heb nergens gezegd dat alle allochtonen zo braaf zijn.

StillStrong zei:
IK vraag geen respect voor mezelf? Ik vraag respect voor de ouders en de vrienden van die jongen. Maar het eerste wat corazon hier post is waarom de Noord afrikanen ter sprake moeten komen. natuurlijk moeten ze dat. Alleen al om deze personen te kunnen identificeren.

Nee klopt.. je bent wel realistisch.. daar geef ik je weer punten voor.. je vraagd idd geen respect voor jezelf.. na je posts door te hebben gelezen word dat idd een beetje moeilijk.... en waar heeft Corazon het nagelaten om respect voor de ouders en vrienden te tonen? waaom zou hij zich moeten schamen? Omdat het Noord Afrikanen zijn geweest.. voor zover ik weet komt Corazon niet eens uit Noord Afrika dus waarom zou hij zich moeten schamen voor zijn ras?

En het feit dat het Noord Afrikanen, Antillianen, Belgen of Lichtensteiners zijn maakt voor mij ook idd niets uit voor de ernst van het delict.

Geef maar even de cijfers waarom criminaliteit in "hun genen" zit (wie het ook mogen zijn want jij kan niet eens onderscheid maken tussen rassen als ik het zo lees.. voor jou is alles een allochtoon.. verder kom je niet met je IQ van "140")

Weet je wat altijd zo grappig is hier op dit board betreft die wannabe racisten zoals jij.. na twee of drie replys zijn ze al de weg kwijt....

Dat je een IQ van 140 hebt valt absoluut niet op te maken over je opmerkingen en je ongeargumenteerde opvattingen. Just my 2 cents...

Ach... 't is gewoon "jammer" dat het weer 2 allochtonen zijn...

Ik hoorde het verhaal op 't nieuws, ik sprong recht en zette de tv luider, ik vroeg me meteen af of het ging om allochtonen... en ja, na 3 minuten "de daders waren vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst"...

Wat is nu het ergste? 't feit dat ik denk: "'t zullen wel weer allochtonen zijn" of 't feit dat ik het denk en nog gelijk heb ook... toeval? meh... 'k denk het niet...

Ik zie mezelf niet als racist, maar ik heb wel problemen met ruziemakers, criminelen, enz... Ik ben de laatste jaren tot de constatatie gekomen dat ruziemakers, criminelen, enz vaak een bruine kleur hebben (uitzonderingen mogelijk)... Logischerwijze begin ik iets te hebben tegen allochtonen... En deels, geloof het of niet, vind ik dat jammer...

Neem nu dat ik uit ervaring concludeer dat de meeste mensen met zwart haar (om maar iets stoms te zeggen) de meest onbeleefde zijn, dan ben ik er zeker van dat ik op den duur iets zou beginnen hebben tegen mensen met zwart haar. Dat zou dan niet mijn schuld zijn, maar hun schuld... Zo zie ik die kwestie toch...

Ach... Tis gewoon betreurenswaardig... Ben trouwens aan het uitzoeken wanneer er een optocht zou zijn voor het slachtoffer... ik ga mee

Laatst bewerkt:
StillStrong zei:

Als eerst:
:roflol:
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA:roflol:
Zo dat is eruit :D
Ten tweede R.I.P Joe
Was echt triest hoe ze vader gisteren zn verhaal deed op tv:(
En dat hij er ook zo kalm onder bleef....

Corazon zei:
Cool kom we gaan vanaf nu elke mp3 speler die gestolen wordt in deze thread zetten. Als er een jongen doodgaat om een mp3 speler begrijp ik dat het nieuws is, maar er worden dagelijks mp3 spelers, telefoons en andere dure spullen gejat.

Oh ook op die manier? Waarom schiet jij altijd in de verdediging als het om allochtone criminelen gaat? Blijkbaar voel jij je wel erg aangesproken.
In plaats van dat gejammer van alle linkse allochtonen, kunnen jullie beter zelf iets aan het probleem doen.

P.s. ik ben ook allochtoon hoor :D

Guillermo zei:
Oh ook op die manier? Waarom schiet jij altijd in de verdediging als het om allochtone criminelen gaat? Blijkbaar voel jij je wel erg aangesproken.
In plaats van dat gejammer van alle linkse allochtonen, kunnen jullie beter zelf iets aan het probleem doen.

Wat ga ik dan doen :rolleyes: , ik zie niemand anders hier nogmaals op 2 a 3 leden echt actief iets aan criminaliteit doen.
En waarom zou hij daar iets tegen moeten doen, hij is toch geen handhaver van de wet om? Of wil je dat we hier dirty harry praktijken gaan krijgen

spiertje16 zei:
Wat ga ik dan doen :rolleyes: , ik zie niemand anders hier nogmaals op 2 a 3 leden echt actief iets aan criminaliteit doen.
En waarom zou hij daar iets tegen moeten doen, hij is toch geen handhaver van de wet om? Of wil je dat we hier dirty harry praktijken gaan krijgen

Nou.... dat is geen slecht idee :D

Ik bedoel, zulke gasten als corazon zullen nooit zeggen van: Ja je hebt gelijk, integratie is mislukt, 90% van de criminelen zijn allochtoon etc.
Nee, ze schieten meteen in de verdediging dat het "onzin" is dat de afkomst van de daders vermeld word. Man, het is toch de realiteit of niet. Je kop nog verder in het zand steken helpt niets hoor.

Guillermo zei:

Ik verdedig de daders nergens en ik voel me alleen aangesproken als mensen generaliseren. Dat gebeurt hier weleens op het forum.

Wat wil je dat ik aan het probleem ga doen? Het enige wat ik kan doen is integreren en me zo goed mogelijk gedragen, dat heb ik gedaan en je raadt het nooit: eergister toen ik in Leiden was met nog een lid van het forum (oxgene) zei iemand nadat hij 100 meter van me vandaan was gefietst, dat we moesten opdonderen naar onze eigen land!

Vertel me gozer wat zou ik nog meer moeten doen.

Terug
Naar boven