Wil je de test resultaten zien?Corazon zei:
En voor welke partij ik stem gaat je geen donder aan, maar dat het geen linkse is kan je wel raden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je de test resultaten zien?Corazon zei:
StillStrong zei:Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.
En mijn IQ is 140, dan weet je dat ook weer.
Je wilt o zo graag verzwijgen dat het allochtonen zijn, mag ik vragen waarom?Corazon zei:Hierbij mogen de daders van mij levenslang wegrotten in een gevangenis. Ik heb ze nergens verdedigd hoor.
IK vraag geen respect voor mezelf? Ik vraag respect voor de ouders en de vrienden van die jongen. Maar het eerste wat corazon hier post is waarom de Noord afrikanen ter sprake moeten komen. natuurlijk moeten ze dat. Alleen al om deze personen te kunnen identificeren.Socrates zei:Ik hoopte eigenlijk dat je een grapje maakte maar je meent het nog serieus ook.... nog erger dan ik dacht... waarvoor moet ie respect hebben? voor mensen die niet eens ht onderscheid kunnen maken tussen allochtonen? voor mensen die niet eens verder kunnen kijken dan hun neus lang is? leg me eens uit.. na jou post waarom zou ie uberhaupt voor jou respect zou moeten hebben? Ik heb nog geen een post van jou gelezen waar je respect verdient man.. van een allochtoon of autochtoon... als je die schoonmaak wil gaan houden hé in Brussel.. zou ik zeggen.. ga je gang.. ga de straat op ipv hier de keyboard warrior lopen uit te hangen op een BodyBuildingforum... daar hebben wij en mensen zoals jou veel meer aan...
Je IQ is 140 en mijn lul is 29 cm... het is internet dus waarom niet... alles kan in de virtuele wereld tegenwoordig...
StillStrong zei:IK vraag geen respect voor mezelf? Ik vraag respect voor de ouders en de vrienden van die jongen. Maar het eerste wat corazon hier post is waarom de Noord afrikanen ter sprake moeten komen. natuurlijk moeten ze dat. Alleen al om deze personen te kunnen identificeren .
om ze te identificeren? Ok de daders zijn Marokkaans, veel succes met zoeken haha.StillStrong zei:Dus waarom moet je dat dan verwijgen? Durf eens te zeggen waar het op staat, in plaats van alles in de doofpot te steken omdat het je niet goed uitkomt.
De criminaliteit zit in hun genen, dat kan je niet ontkennen.
heb je ook nog wat wetenschappelijke onderbouwing hiervoor? Zoniet, dan kan ik het zeker ontkennen.140? Bij die opmerking van zonet, leek het eerder op 40StillStrong zei:Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.

StillStrong zei:IK vraag geen respect voor mezelf? Ik vraag respect voor de ouders en de vrienden van die jongen. Maar het eerste wat corazon hier post is waarom de Noord afrikanen ter sprake moeten komen. natuurlijk moeten ze dat. Alleen al om deze personen te kunnen identificeren.
Dus waarom moet je dat dan verwijgen? Durf eens te zeggen waar het op staat, in plaats van alles in de doofpot te steken omdat het je niet goed uitkomt.
De criminaliteit zit in hun genen, dat kan je niet ontkennen.
En ik heb nergens gezegd dat er geen brave allochtonen zijn.Corazon zei:Mijn neef is ook agent hoor samuik heb nergens gezegd dat alle allochtonen zo braaf zijn.

Socrates zei:voor zover ik weet komt Corazon niet eens uit Noord Afrika dus waarom zou hij zich moeten schamen voor zijn ras?
StillStrong zei:Waarom dan? Hij heeft hier een grote bek maar ondertussen vermoorden steeds meer allochtonen in ons land autochtonen. Ik stoor me daar enorm aan, hij zou beter zwijgen en respect hebben ipv hier weer te lullen in zijn eigen voordeel. Word echt ziek van dat mannetje.

Corazon zei:Cool kom we gaan vanaf nu elke mp3 speler die gestolen wordt in deze thread zetten. Als er een jongen doodgaat om een mp3 speler begrijp ik dat het nieuws is, maar er worden dagelijks mp3 spelers, telefoons en andere dure spullen gejat.

Guillermo zei:Oh ook op die manier? Waarom schiet jij altijd in de verdediging als het om allochtone criminelen gaat? Blijkbaar voel jij je wel erg aangesproken.
In plaats van dat gejammer van alle linkse allochtonen, kunnen jullie beter zelf iets aan het probleem doen.
P.s. ik ben ook allochtoon hoor![]()
, ik zie niemand anders hier nogmaals op 2 a 3 leden echt actief iets aan criminaliteit doen.spiertje16 zei:Wat ga ik dan doen, ik zie niemand anders hier nogmaals op 2 a 3 leden echt actief iets aan criminaliteit doen.
En waarom zou hij daar iets tegen moeten doen, hij is toch geen handhaver van de wet om? Of wil je dat we hier dirty harry praktijken gaan krijgen
Guillermo zei:Oh ook op die manier? Waarom schiet jij altijd in de verdediging als het om allochtone criminelen gaat? Blijkbaar voel jij je wel erg aangesproken.
In plaats van dat gejammer van alle linkse allochtonen, kunnen jullie beter zelf iets aan het probleem doen.
P.s. ik ben ook allochtoon hoor![]()