- Waardering
- 503
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is nog een context die eraan te pas komt, ik heb deze niet niet vermeldt omdat ik to the point advies wou maar zal het dus bij deze meedelen.
Toen ik in het begin ging sporten ging ik altijd 's avonds heel laat omdat ik wat beschaamd was over men lichaam, dus ging ik 's avonds maar omdat er toen het minste volk was.
Paar keer 's avonds gaan trainen en ik had opgemerkt dat er toen van die serieuze kerels waren maar ze lieten me met rust dus voelde ik me er wel goed bij. Na een aantal keer kwamen een paar van hen mij helpen omdat bij sommige oefeningen een slechte vorm had. Dit duurde een paar dagen en ik was hen daar heel dankbaar voor, nadien kwamen ze vragen of ik geen advies nodig had rond supplementen. Ze gaven mij namen van merken en ze zeiden ook dat die supplementen ervoor zorgden dat zij zo groot werden. Natuurlijk was ik geïnteresseerd (niet wetende dat dit over anabolen ging) en vroeg hen dan om meer informatie. Toen ik hen vroeg waar ik die supplementen kon kopen zeiden ze dat ik ze bij hun kon bestellen, dan kreeg ik er nog advies bij hoe ik het moest gebruiken. Persoonlijk vond ik het hier al raar klinken dus vroeg ik een naam van een supplement en een prijs en dan ben ik zelf maar is onderzoek gaan doen.
Al snel had ik door dat het over anabolen ging en wou ik er niets mee te maken hebben. Daarop volgende weken bleven die mannen mij benaderen of ik er al had over nagedacht en dat ze me goed zouden begeleiden en dat er niets mis zou lopen. Toen bleef ik hen zeggen dat ik niet geïnteresseerd en toen gingen ze mij daar echt slecht behandelen, ze lachten me constant uit en ze bleven maar zeggen dat ik altijd klein zou blijven als ik hun advies niet opvolgde. Was toen echt een lastige periode omdat ik het al moeilijk had met mijn lichaam, als ik trainde wou ik liefst dat zo weinig mogelijk mensen me zagen. Nu had ik net een zone gevonden waar ik me goed voelde ('s avonds trainen) en nu gebeurt dit. Veranderen van fitness centra kwam toen niet in me op.
Zowel mentaal en fysiek begon ik hieronder te lijden en heb ik uiteindelijk besloten om toch te bestellen. Toen ik op het punt stond om naar hen te gaan werd ik door iemand anders benaderd en die wist me te vertellen dat als ik het zou doen, beter niet via hen zou doen. In mijn gedachten had ik al besloten te bestellen dus luisterde ik naar wat hij ze zeggen had en zo ben ik dus via die site daar terecht gekomen. Hetgeen wat ik daar bestelde zou mij 2x zoveel gekocht hebben bij die andere mannen.
Sommige van jullie kunnen dit misschien wel zielig vinden van mij, maar dit is nu eenmaal de waarheid. We zijn nu een paar maanden verder en ik weeg nu 77kg met 11% bf. Ik voel me beter in men vel maar nog steeds mensenschuw in de fitness.
Sorry voor de wall of text

Is er een reële kans dat ze ook postpakketten uit Nederland tegenhouden?
Is er een reële kans dat ze ook postpakketten uit Nederland tegenhouden?
In de politie bestanden als druggebruiker worden geregristreerd, is enkel informatie die een agent te zien krijgt bij het uitvoerenvan een pascontrole ed, het staat niet op je strafblad, en voor gebruik worden er geen gevangenisstraffen gegeven, voor zowat alle strafbare feiten bepaald de wet straffen van af 1maand tot... Een uitspraak word gedaan door de rechter die zal oordelen volgens de bewijslast van het onderzoek en dan nog eens rekeninghoud met verzachtende omstandigheid, en een verplichte plastest in de gym is bij mijn weten nog nooit ergens uitgevoerd in een gym waar recreatieve sporters komen trainen. En dan nog te zwijgen hoeveel agenten er niet zijn die zelf aas gebruiken. Een gebruiker hoeft echt niet te gaan panikeren. We zorgen niet voor overlast in de maatschappij zoals bij andere druggebruikers dat wel doen
3450€ boete
3450€ boete
3450€ boete
3450€ boete
****ing belachelijk dit![]()
3450€ boete
3450€ boete
3450€ boete
3450€ boete
****ing belachelijk dit![]()
Belgisch gerecht heeft ook niets met gerechtigheid te maken. dat zie je in elke uitspraak, er is geen sprake van een passende of ontradende straf, alles komt neer op geld voor de staat, en jou met een strafblad opzadelen. Dan kan de prijs de tweede keer omhoog omdat je een recidivist bent.
Dronken achter het stuur ? Weekje rijverbod, hooguit. Maar wel torenhoge boete. Kleinschalige wietplantage ? Voorwaardelijk, maar wel 280.000 euro boete. Belgische gevangenissen zitten al vol. Mensen rijverbod geven dat belemmert de economie. Enige wat ze willen is geld, geld, geld.

en als heroine gebruiker kan je jezelf als arbeidsongeshikt laten verklaren waardoor je heel je leven een uitkering kan genieten bij het riziv. Ik denk dat er geen enkele drug is waar je zoveel financieele voordelen uit kan halen als gebruiker, je zou bijna gaan denken dat de staat hier aandelen in heeftIdd 3200€ voor de bij verstek veroordeling plus 250€ voor een boksbeugel dieze bij me thuis in beslag hebben genomen .... Train sindsdien in een garage die ik samen met een vriend afhuur ... Belgie is ****ed up man , zit je beter aan de heroine krijg je metadon nog gratis ook en je spuiten kun je ook bij de centra gaan ophalen
gestapopraktijken zeg ik je
---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------
ik moest 250 euro betalen voor het in bezit hebben van een half potje dianabol.
gestapopraktijken zeg ik je
---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------
ik moest 250 euro betalen voor het in bezit hebben van een half potje dianabol.

Hoe zijn ze daar achter gekomen?
Ik neem aan dat ze niet zomaar een huiszoeking mogen doen?
(Althans dat hoop ik toch)
De wereld is om zeep