Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit angst voor zo'n reacties heb ik die context dus achterwege gelaten.
ze bleven maar zeggen dat ik altijd klein zou blijven als ik hun advies niet opvolgde.

Die post ga je laten lezen aan de justitie of zo in de hoop voor strafvermindering? Jezus christus man the **** up
dacht ik ook al, zo stom zijn ze daar nu ook nietPositief plasje in de gym = dopingcommisie vlaanderen (weet niet of dit bij de "sportrechtbank" hoort).
+ huiszoeking.
Die post ga je laten lezen aan de justitie of zo in de hoop voor strafvermindering? Jezus christus man the **** up

Wat een ****ing klojo's. Zon kerels verdienen gewoon een pak slaag met een dumbell van 30 kilo.
Schandalig.. en dat voor misschien 20 euro winst.
laten ze mister10* een nieuw medicijn ontwikkelen waardoor je het je weer herinnert.
mister10 is expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.
!
!
Ontopic:
Belgie is ****ed up .. Pas maar op Nederland, het gevaar is maar het hoekje om voordat onze ****ed up regels naar jullie komen
Belgische politie zit meer en meer in Nederland tegenwoordig omdat ze goed genoeg weten dat alles van daar komt
!
Ontopic:
Belgie is ****ed up .. Pas maar op Nederland, het gevaar is maar het hoekje om voordat onze ****ed up regels naar jullie komen
Belgische politie zit meer en meer in Nederland tegenwoordig omdat ze goed genoeg weten dat alles van daar komt
Er word meer en meer samen gewerkt van Nederlandse politie om Belgen te kunnen vatten en de dealers op te sporen in NL.
De kleine vissen interesseren ze zich niet in.
Gister nog op de radio/nieuws, dopingcontroles stonden op een laag pitje. Maar nu gaan ze er terug tegenaan..
Bende wankers..
Gister nog op de radio/nieuws, dopingcontroles stonden op een laag pitje. Maar nu gaan ze er terug tegenaan..
Bende wankers..