AndroidHealthClinic

Belgische wetgeving omtrent gebruik/bezit

i want to be leaf:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Uit angst voor zo'n reacties heb ik die context dus achterwege gelaten.

Positief plasje in de gym = dopingcommisie vlaanderen (weet niet of dit bij de "sportrechtbank" hoort).
+ huiszoeking.

Behoort er niet toe. Maar waarom denk je dat je als amateur die in een gym een positief plasje doet, voor de dopingcommissie moet verschijnen? Dat behoort niet tot hun bevoegdheid.

Wat een ****ing klojo's. Zon kerels verdienen gewoon een pak slaag met een dumbell van 30 kilo.
Schandalig.. en dat voor misschien 20 euro winst.

Ik had ze eigenlijk gewoon heel dat verhaal verteld en dan gezegd "mss dat een van hen mij een staaltje heeft opgestuurd zonder dat ik het wist ?"

Jij vrijuit en die pushers worden vanaf dan in de gaten gehouden. Niemand zou moeten/mogen gebruiken zonder dat ze uit vrije wil voldoende onderzoek gedaan hebben naar mogelijke voor- en nadelen.

laten ze mister10* een nieuw medicijn ontwikkelen waardoor je het je weer herinnert.

mister10 is expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

:D !

Ontopic:

Belgie is ****ed up .. Pas maar op Nederland, het gevaar is maar het hoekje om voordat onze ****ed up regels naar jullie komen ;)

Belgische politie zit meer en meer in Nederland tegenwoordig omdat ze goed genoeg weten dat alles van daar komt

Ontopic:

Belgie is ****ed up .. Pas maar op Nederland, het gevaar is maar het hoekje om voordat onze ****ed up regels naar jullie komen ;)

Belgische politie zit meer en meer in Nederland tegenwoordig omdat ze goed genoeg weten dat alles van daar komt

Dat maak je jezelf toch niet wijs zeker ?

Ontopic:

Ze kunnen toch niks in nederland doen.

Glennnnnnnnnnnnnnnnnnn,

je bent 21 als ik me niet vergis, niet? Tijd om je als een man te gedragen. Bedoel ik echt niet om je te bashen. Je bent een volwassen man. trek je geen reet, geen klote, geen zak aan van wat anderen van je lichaam vinden in de gym.
Zeg bij jezelf: hoe gespierd of hoe mooi je lichaam ook is, er zullen altijd klootzakken zijn die je zullen aanspreken of aankijken op iets waar ze jaloers op zijn en kritiek op zullen uiten. Ben je echter heel lelijk en heb je geen mooie fysiek, dan moet je je dat ook niet aantrekken want er zijn altijd mensen die nog minder mooi zzijn; Maar eigenlijk zit het voor een groot deel gewoon in je kop. Toen ik 17 was had ik een zeer laag zelfbeeld en durfde ik bijna geen mens in de ogen te kijken (behalve als ik kwaad werd maar dat is een ander verhaal). Een paar jaar later, toen ik alleen was gaan wonen en mijn leven er helemaal anders uitzag, vond ik me helemaal niet meer lelijk, ook niet mooi maar ook niet lelijk. En beter nog, ik trok het me geen zak aan. En nochtans was ik nog steeds even lelijk. Dus als jij je schaamt voor je lichaam, dan is dat enkel omdat jij je die gevoelens toelaat. Gewoon geen zak van aantrekken.
Ga sporten om gezonder te worden, sterker te worden, dynamischer en zelfverzekerder te worden en de rest zal vanzelf volgen.
En blijf van de aas. ALthans, toch de eerste 10 jaar; Slechts als je natural al een heel eind bent en zelfverzekerd over je lichaam bent, kan je dat overwegen. Al vind ik het niet echt nodig voor iemand die er zijn brood niet meer verdiend.

Succes.

Dat doen ze niet meer of minder als vroeger.

Er word meer en meer samen gewerkt van Nederlandse politie om Belgen te kunnen vatten en de dealers op te sporen in NL.

De kleine vissen interesseren ze zich niet in.

Des te meer reden om wat voorzichtiger te zijn met je goede bronnen en ze niet aan elke beginner uit te geven. Laat de beginnertjes maar van websites kopen, als die gepakt worden is het een zegen.

Gister nog op de radio/nieuws, dopingcontroles stonden op een laag pitje. Maar nu gaan ze er terug tegenaan..

Bende wankers..

begin toch pas tegen de zomer, tegen dan zijn ze het weer beu:trollface:

Gister nog op de radio/nieuws, dopingcontroles stonden op een laag pitje. Maar nu gaan ze er terug tegenaan..

Bende wankers..

is elk jaar zo, vanaf nu geen inkomsten meer van de alcoholcontroles, dus gaan ze andere hulpeloze sukkelaars gaan aftroggelen he. Iedereen weet dat het deze tijd van het jaar is ...

Net klaar met het lezen. Whaow wat is Belgenland fckd up zeg.
Wat een regelgeving zeg. Hoop dat je er met weinig kleerscheuren vanaf komt..

Good luck mate

Terug
Naar boven