XXL Nutrition

Ben begonnen met diana only kuur

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb miss te snel een keuze gemaakt en niet goed genoeg gelezen over aas, maar moet ik nu 40mg per dag afmaken gewoon en daarna nolva 2 weken? En haal ik daar nog wel iets uit of helemaal niets?

1. je eet te weinig
2. je kuur is k*t
3. nakuur van 2 weken is te kort
4. train je wel dat je 63kg weegt?

Ik heb miss te snel een keuze gemaakt en niet goed genoeg gelezen over aas, maar moet ik nu 40mg per dag afmaken gewoon en daarna nolva 2 weken? En haal ik daar nog wel iets uit of helemaal niets?

dbol only levert je nou eenmaal niet heel veelop veel te veel voch wat je ook weer gaat verliezen

nakuur 1/3 van je kuur

als jij niet eens de behoefte hebt, de moeite neemt om jezelf op en top in te lezen voordat je een kuur gaat starten weet ik ook bijna zeker dat je voeding/training ruk is. daar is je mentaliteit dan gewoon niet na en mensen á la jou doen vaak maar een dotje.. dat is zo zonde want je pleegt ten eerste een aanslag op je lichaam zonder dat je er enig resultaat van gaat zien aangezien je alles toch weer binnen de kortste keren kwijtraakt (ALS je al wat pakt tijdens kuren zelf)

twijfel ook of je wel echt daadwerkelijk eet wat je postte, en dan nog vraag ik me af of dat genoeg is. en hoe oud ben je eigenlijk want volgens mij haal je de 20 lang niet ?

om er maar het beste van te maken zou ik het nu idd afmaken endan 3/4 wk nolva pakken. volgende keer ff 2x nadenkenk voor je aan iets begint en zorg vooral dat je voeding etc. in orde is want daar begint t allemaal mee.

BBambition's ballen zijn zwaarder dan jou en hij komt net uit 12 weken test op 500 mg... wees eerlijk train jij niet in den haag? want ik ke nog zo een knuppel die emanuel heet en fking dom bezig is.

trolls

Terug
Naar boven