MuscleMeat

ben ik al rijp om te kuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haddock

Novice
Waardering
0
Na 5 jaar hardcore BB training en voeding vraag ik me af of ik klaar ben om te gaan kuren. Ik train 4X per week, elke spiergroep 1X per week. Eet dagelijks in de bulk tot 7000 cals en in de cut tot minstens 2000 cals per dag, cheat maar 1X per week, slaap elke nacht 9 uur. Dit doe ik al 5 jaar, maar er zit geen progressie meer in.

Beter dan allerlei supplementen te gaan slikken die toch niks helpen dacht ik aan een goeie anabolenkuur. Wat raden jullie mij aan? Bedoeling is om een massamonster te worden.

Je lijkt me zowiezo rijp genoeg om te kuren ja... :thumbs:

Schemaatje zal vast te maken zijn...Laat ik aan de ervaren gasten hier over...

Ik wens je alvast wel heel veel succes!!

• Topic Starter Topic Starter
is er eigenlijk risico dat ik dan mijn haar ga verliezen?

Nou ja, laat ik 't zo zeggen... Beter is het niet... ghehehe. Maar dat is bij elk mens verschillend...

sja...t lijkt me dat je een goede basis hebt,,,waarom niet? enne..sja..haaruitval..dat KAN gebeuren..en tis helaas nadeel nummer 1 als je het mij vraagt :mad:

Met welke produkten kan ik nu het beste gaan kuren om het meeste spiermassa te winnen? Ik ben hier al gaan rondkijken, maar als je dan de foto's bekijkt van diegenen die de kuren doen verdwijnt het vertrouwen al snel (sorry bv DBC). Ik zou hier graag wat meer info hebben van mensen die ook wedstrijden doen etc..., kan dat hier ook?

Dan is Chemical je man... Hij heeft er verstand van...

thx bro!

Haddock zei:
Ik ben hier al gaan rondkijken, maar als je dan de foto's bekijkt van diegenen die de kuren doen verdwijnt het vertrouwen al snel (sorry bv DBC). Ik zou hier graag wat meer info hebben van mensen die ook wedstrijden doen etc..., kan dat hier ook?

Dit is pas ongepaste arrogantie. "Ik ben zo groot en heb zoveel potentieel dat ik verwacht dat andere mensen het denkwerk voor me doen met betrekking tot de materie rond steroiden".

Haddock zei:
Met welke produkten kan ik nu het beste gaan kuren om het meeste spiermassa te winnen? Ik ben hier al gaan rondkijken, maar als je dan de foto's bekijkt van diegenen die de kuren doen verdwijnt het vertrouwen al snel (sorry bv DBC). Ik zou hier graag wat meer info hebben van mensen die ook wedstrijden doen etc..., kan dat hier ook?

Bah Bah....

Ik begrijp wel enigzins wat je bedoelt, maar hier spelen zoveel factoren een rol dat ik ff geen zin heb om die allemaal op te sommen.

Waarom denk ik dat dit fake is ???

Weer iemand die DBC aanhaalt in een thread? ;)

Wat zijn je stats?

Zullen vast wel in orde zijn, maar ben toch benieuwd.

vertrouwen al snel (sorry bv DBC). Ik zou hier graag wat meer info hebben van mensen die ook wedstrijden doen etc..., kan dat hier ook?[/QUOTE]

Jij gaat geen vrienden maken............

als je jezelf afvraagd of je rijp bent om te kuren, ben je niet rijp genoeg. Klaar.

En pas een beetje op wil je?

BramHoogkamer zei:
vertrouwen al snel (sorry bv DBC). Ik zou hier graag wat meer info hebben van mensen die ook wedstrijden doen etc..., kan dat hier ook?

Jij gaat geen vrienden maken............[/QUOTE]

Ik snap er niks van wat hij bedoelt hij daar nou mee tegenover DBC dat hij snel massa verliest of wat ???

Wat een stakker zeg...

Sjeses Necedo/justitie moet toch echt eens met wat beters komen :p

Srry hoor je bent net nieuw en dan al mensen bekritiseren.

ja, sorry mensen, ben hier niet om vrienden, grappen en karma te maken, maar om een echt goed kuurschema te vinden.
Denk nu aan de combinatie testo/deca/dbol, wie deed zijn eerste kuur in deze combinatie (enkel reacties van mensen die ernstig aan BB doen aub).

Dit was overigens geen aanval op DBC, ik zag per toeval zijn foto en hoeveel kuren hij al gedaan had. Wil nu ook mijn excuses aanbieden aan hem, had niet zo persoonlijk mogen zijn. :(

Haddock zei:
ja, sorry mensen, ben hier niet om vrienden, grappen en karma te maken, maar om een echt goed kuurschema te vinden.
Denk nu aan de combinatie testo/deca/dbol, wie deed zijn eerste kuur in deze combinatie (enkel reacties van mensen die ernstig aan BB doen aub).

Dit was overigens geen aanval op DBC, ik zag per toeval zijn foto en hoeveel kuren hij al gedaan had. Wil nu ook mijn excuses aanbieden aan hem, had niet zo persoonlijk mogen zijn. :(

Ik deed een soortgelijke kuur als eerste keer en kwam ruim 12 kg aan maar met een hoop vocht..8kg overgehouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven