Fitness Seller

ben ik al rijp om te kuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kun je DBC's foto's zien?

Over een paar dagen recente, nieuwe foto's, gratis op DBB. :cool: :D

gallie zei:
ik kan het wel begrijpen, want toen ik dbc01 zijnkuur verhalen leesde dacht ik ook van wow wat een big freak moet dat zijn. toen zag ik zijn fotos en toen schrok ik wel een beetje niet dat het er slecht uitziet (groter als mij wel) maar ik dacht na zoveel kuren moet je wel heeeel groot zijn. maar dbc01 kan daar ook maar weinig aan doen want het zit allemaal in je genen. en het intereseert me vrij weinig dat dbc dat deed want dat moet ieder voor zich weten en ik wil dbc of wie dan ook niet aanvallen.
Respect!!

NOu deze reactie van mij is dus niet gebaseerd op het innig contact wat dbc en ik hebben maar ik teken voor zo fysiek op die leeftijd! en vergeet niet dat dbc ook door schande en schaamte alles heeft geleerd en die laatste pica's die hier stonden was meneer behoorlijk overtraind wat je ook heel goed kan zien maar ik vind het echt wel een big MOFO!!

Bén ik blij mee. Op een board waar de gemiddelde leeftijd 21 is denkt een 21-jarige toch met wanhoop naar de dag dat ie 34 wordt, of niet dan?

Er zijn niet veel mannen die ik ken van 34 met zo'n figuur als ik :D

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk

nog eens harddock: niet iedereen heeft evenveel potentieel om een massamonster te worden.

onzin mits de juiste voeding, training en rust kan IEDEREEN dit(DBC's fysiek) bereiken, alleen vraagt het wat geduld... Maar nogmaals, ik respect de resultaten van DBC ook hoor, het is niet zo dat als je kuurt je niet meer moet trainen natuurlijk

Haddock zei:
onzin mits de juiste voeding, training en rust kan IEDEREEN dit(DBC's fysiek) bereiken, alleen vraagt het wat geduld... Maar nogmaals, ik respect de resultaten van DBC ook hoor, het is niet zo dat als je kuurt je niet meer moet trainen natuurlijk

Ben ik het niet mee eens. Een naturel, ook al traint ie 100 jr, heeft IMO een minder volle spiermassa als een gebruiker.

Haddock zei:
Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk

Maar wiens kloontje ben je nu eigenlijk?

Haddock zei:
houd je bek over respect als je hier komt om mensen af te zeiken vieze k*tkloon:cool:
zak maar lekker in de stront en ik hoop dat je een spuit verkeerd zet:mad:

zo ga ik om met mensen die hier net komen en lopen te zanniken. :cool:

Sport2000 zei:
houd je bek over respect als je hier komt om mensen af te zeiken vieze k*tkloon:cool:
zak maar lekker in de stront en ik hoop dat je een spuit verkeerd zet:mad:

:roflol: Dat slaat ook weer nergens op he. Maar cool is het wel :D

Sport2000 zei:

sorry, maar je bent hier zelf pas sinds november zie ik. dat is langer dan ik ..maar toch hoor ???
Kunnen we het nou weer over bodybuilding hebben?

Haddock zei:
sorry, maar je bent hier zelf pas sinds november zie ik. dat is langer dan ik ..maar toch hoor ???
Kunnen we het nou weer over bodybuilding hebben?

Geef eens antwoord op m'n vraag.

Dan weten wie de poule heeft gewonnen van de moderators. :cool:

nee, ben echt geen kloon

bur zei:
hmmmmm 113 kilo vind ik niet echt klein hoor bij 10 % :rolleyes:

ik zeg toch ook niet dat ie klein is. is vond alleen dat ie er veel voor gekeurd heeft maarja wat gebeurt is is gebeurt. niet dat ik het erg vind dat ie dat gedaan had want iedereen moet zelf uit maken wat ie er voor over heeft en wat ie wil doen. ik heb er wel respect voor maar in mijn ogen vond ik dat ie wel veel gekeurd heeft. ik wil dbc of wie dan ook niet flamen of aanvallen ofzo!! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven