Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Over een paar dagen recente, nieuwe foto's, gratis op DBB.![]()
![]()

gallie zei:ik kan het wel begrijpen, want toen ik dbc01 zijnkuur verhalen leesde dacht ik ook van wow wat een big freak moet dat zijn. toen zag ik zijn fotos en toen schrok ik wel een beetje niet dat het er slecht uitziet (groter als mij wel) maar ik dacht na zoveel kuren moet je wel heeeel groot zijn. maar dbc01 kan daar ook maar weinig aan doen want het zit allemaal in je genen. en het intereseert me vrij weinig dat dbc dat deed want dat moet ieder voor zich weten en ik wil dbc of wie dan ook niet aanvallen.
Respect!!
MrJ zei:
SCREWBEAST zei:
SCREWBEAST zei:
Haddock zei:onzin mits de juiste voeding, training en rust kan IEDEREEN dit(DBC's fysiek) bereiken, alleen vraagt het wat geduld... Maar nogmaals, ik respect de resultaten van DBC ook hoor, het is niet zo dat als je kuurt je niet meer moet trainen natuurlijk
Haddock zei:Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk
eduardjanssen zei:Waarom denk ik dat dit fake is![]()
Weer iemand die DBC aanhaalt in een thread?![]()
.houd je bek over respect als je hier komt om mensen af te zeiken vieze k*tkloonHaddock zei:onzin mits de juiste voeding, training en rust kan IEDEREEN dit(DBC's fysiek) bereiken, alleen vraagt het wat geduld... Maar nogmaals, ik respect de resultaten van DBC ook hoor, het is niet zo dat als je kuurt je niet meer moet trainen natuurlijk

Sport2000 zei:houd je bek over respect als je hier komt om mensen af te zeiken vieze k*tkloon
zak maar lekker in de stront en ik hoop dat je een spuit verkeerd zet
zo ga ik om met mensen die hier net komen en lopen te zanniken.![]()
Dat slaat ook weer nergens op he. Maar cool is het wel 
Sport2000 zei:zo ga ik om met mensen die hier net komen en lopen te zanniken.![]()
Haddock zei:sorry, maar je bent hier zelf pas sinds november zie ik. dat is langer dan ik ..maar toch hoor![]()
Kunnen we het nou weer over bodybuilding hebben?

bur zei:hmmmmm 113 kilo vind ik niet echt klein hoor bij 10 %![]()