IndischeOlifant
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gallie zei:ik zeg toch ook niet dat ie klein is. is vond alleen dat ie er veel voor gekeurd heeft maarja wat gebeurt is is gebeurt. niet dat ik het erg vind dat ie dat gedaan had want iedereen moet zelf uit maken wat ie er voor over heeft en wat ie wil doen. ik heb er wel respect voor maar in mijn ogen vond ik dat ie wel veel gekeurd heeft. ik wil dbc of wie dan ook niet flamen of aanvallen ofzo!!![]()
Testo zei:Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.Russianteddybear.![]()

DBC01 zei:Wat een vleierij dat ik toch weer als voorbeeld wordt aangehaald in topic nummer 45675423 dat ei-gen-lijk ging over iets anders maar waarin toch-weer-die-DBC wordt aangehaald...
Van wie maakt niet zoveel uit, het kloontje is een feit![]()
![]()
. Overigens verdien ik wel een pos. karma-tje van je omdat ik er als eerst op gewezen heb
.Haddock zei:??
hij vraagt die gegevens en ik geef een antwoord.![]()
Ik hou het hier even voor bekeken. Het ga jullie goed.
Haddock zei:Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk

Haddock zei:Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk
Een mooie afsluiter.jossie zei:Haddock,
Volgens mij mis je nog 13 kilo aan gewicht op DBC?
Volgens mij een goed advies: niet meer posten en alleen maar lezen, kennis op doen is volgens mij verstandig?