MuscleMeat

ben ik al rijp om te kuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
gallie zei:
ik zeg toch ook niet dat ie klein is. is vond alleen dat ie er veel voor gekeurd heeft maarja wat gebeurt is is gebeurt. niet dat ik het erg vind dat ie dat gedaan had want iedereen moet zelf uit maken wat ie er voor over heeft en wat ie wil doen. ik heb er wel respect voor maar in mijn ogen vond ik dat ie wel veel gekeurd heeft. ik wil dbc of wie dan ook niet flamen of aanvallen ofzo!! ;)

Ik ben het volledig eens met Gallie, laat nu duidelijk zijn dat ik hem niet wilde flamen OK?

Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.Russianteddybear. :rolleyes:

Zag die k*tsmiley niet. :D

Pimpbear dus eigenlijk? ;)

Ben nu al zenuwachtig voor dat massamonster Haddock die ons binnenkort triomfantelijk gaat imponeren met foto's van zijn reuze fysiek in de gallery. :cool:

Maar ben nog mèèr nieuwsgierig wat voor excuus er komt voor zijn reden dat hij geen foto's gaat posten :p

Wat een vleierij dat ik toch weer als voorbeeld wordt aangehaald in topic nummer 45675423 dat ei-gen-lijk ging over iets anders maar waarin toch-weer-die-DBC wordt aangehaald...:D

Van wie maakt niet zoveel uit, het kloontje is een feit :D :kiss:

Je begint een pop-idool status te krijgen dbc :P

DBC01 zei:
Wat een vleierij dat ik toch weer als voorbeeld wordt aangehaald in topic nummer 45675423 dat ei-gen-lijk ging over iets anders maar waarin toch-weer-die-DBC wordt aangehaald...:D

Van wie maakt niet zoveel uit, het kloontje is een feit :D :kiss:

Nu niet gelijk gaan mastruberen he :D. Overigens verdien ik wel een pos. karma-tje van je omdat ik er als eerst op gewezen heb :D.

Haddock zei:
??
hij vraagt die gegevens en ik geef een antwoord. :(

Ik hou het hier even voor bekeken. Het ga jullie goed.

Houd je dan ook aan je woord :cool:

WTF je ook bent, je hebt het wel weer voor mekaar met 68 reacties :rolleyes:
Ben je nu blij?

Als antwoord op je vraag: nee, je bent nog niet klaar om te kuren want als je zonder kuren al zoveel agressieve reacties uitlokt hoe moet dat dan wel niet zijn als je WEL aan het kuren bent.

HADDOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

echt heel erg zielig mannetje dat ie is, laat mensen gewoon in zijn waarde anders ga ergens anders spelen kleuter :mad:

GROETEN

Tijd om wat IP's te gaan checken denk? :cool:

Gewoon ff het lijstje nagaan wie in het verleden (of heden) met DBC in het vet heeft gehad.

Aiiiii, das bijna het hele board dus! :D

Haddock zei:
Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk

weer zon ****ing NoNo die denkt dat je van 1 kuur de Hulk word :rolleyes:

Haddock zei:
Je ziet er geweldig uit, bro, maar dat had je ook zonder kuren kunnen bereiken imo, ben zelf 2 jaar jonger dan jou en heb ongeveer hetzelfde naturel bereikt op 5 jaar, volgens mij had je er naturel meer kunnen uithalen en dan pas beginnen kuren, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk

Haddock,

Volgens mij mis je nog 13 kilo aan gewicht op DBC?

Volgens mij een goed advies: niet meer posten en alleen maar lezen, kennis op doen is volgens mij verstandig?

jossie zei:
Haddock,

Volgens mij mis je nog 13 kilo aan gewicht op DBC?

Volgens mij een goed advies: niet meer posten en alleen maar lezen, kennis op doen is volgens mij verstandig?
Een mooie afsluiter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven