Fitness Seller

ben ik al rijp om te kuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jongen, als je dbc daarop gaat bekritiseren weet jij duidelijk nog niet goed wat bodybuilding is, want de een wordt groot van een glas water en de ander groeit nog amper van 8000kcals met een gram testo erbovenop (miss wat overdreven maar je snapt wel wat ik bedoel.)
dat jij goeie genen hebt is heel leuk voor jou maar ga geen mensen met slechte genen aanvallen.(ook al was het niet zo bedoeld).

Haddock zei:
Na 5 jaar hardcore BB training en voeding vraag ik me af of ik klaar ben om te gaan kuren. Ik train 4X per week, elke spiergroep 1X per week. Eet dagelijks in de bulk tot 7000 cals en in de cut tot minstens 2000 cals per dag, cheat maar 1X per week, slaap elke nacht 9 uur. Dit doe ik al 5 jaar, maar er zit geen progressie meer in.

Beter dan allerlei supplementen te gaan slikken die toch niks helpen dacht ik aan een goeie anabolenkuur. Wat raden jullie mij aan? Bedoeling is om een massamonster te worden.
Wij hebben hier niet de gewoonte om zomaar wat te zeggen. Dus best geef je meer info over jezelf, zoals je persoonlijke stats (leeftijd/gewicht/vet%/reeds gewonnen massa/voedingschema...)

Een eerste kuur moet je niet te zwaar maken, 1 AS, met een universele werking die je goed kan controleren als beginner. Bijvoorbeeld test 250 en 2 laatste weken afronden met winny.

ps: lees ook deze pagina eens goed door: [Link niet meer beschikbaar] (en de andere sticky's en boards hier).

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
Wij hebben hier niet de gewoonte om zomaar wat te zeggen. Dus best geef je meer info over jezelf, zoals je persoonlijke stats (leeftijd/gewicht/vet%/reeds gewonnen massa/voedingschema...)
.

Dat snap ik:

leeftijd: 32
gewicht: ongeveer 100kg
vet%: geen idee, is bij elke meting weer anders, maar met huidplooimeter door huisarts 12%
gewonnen massa: begon 5 jaar geleden met ongeveer 70kg

voedingsschema: ik eet altijd 6-7 maaltijden per dag met in elke maaltijd een bepaalde verdeling koolhydraten-eiwit-vetten. Hoeveel ik eet hangt af of ik in een bulk of cutperiode zit. In de bulk gaat dat tot 7000 calorieën, in de cut soms niet meer dan 2000 calorieën. supplementen heb ik nooit gebruikt behalve soms eens een eiwitreep of een shake. Wel slik ik multivitamines.

Whaha weer één die zoveel vreet en dat voor 5jaar naturel jaja...
Nou laat die geweldige fysiek maar eens zien dan zal wel wat wezen....
En een zware kuur meteen is al een teken aan de wand,beter in 4keer dan in 1keer....
Wat big-t zegt is al een hint voor je in de goede richting doe er wat mee misschien dat je het dan redt in de wereld van de BB....

bongo zei:
Whaha weer één die zoveel vreet en dat voor 5jaar naturel jaja...
Nou laat die geweldige fysiek maar eens zien dan zal wel wat wezen....

??
hij vraagt die gegevens en ik geef een antwoord. :(

Ik hou het hier even voor bekeken. Het ga jullie goed.

Haddock,

Het feit dat je vraagt of je er klaar voor bent om te kuren zegt in feite dat dit niet zo is.

Getraind zul je ongetwijfeld wezen, maar heb je ook kennis opgedaan over dit onderwerp?
Het zullen geen snoepjes zijn die je zomaar even naar binnen werkt. Dit zijn over het algemeen midel- tot zware medicijn die je dan ook nog een keer gaat over doseren.

Dus in plaats van om hier om advies te vragen wat je moet gebruiken en hoe, kun je beter maar een jaartje hier blijven rondhangen en een beetje mee lezen.

Laatst bewerkt:
Ja kloonmans, het ga je goed. :D Je heb je zegje gedaan en voor de rest intereseert het je niet veel wat voor tips je krijgt want je hebt gezegd wat je wilde zeggen lol :roflol:

Altijd weer leuk om te zien hoe bekend ik ben met stats en persoonlijke info bij mensen die gisteren lid geworden zijn :D :hello:

Bedankt mensen die het eindelijk eens door hadden :thumbs:

Het lag er ook wel erg dik bovenop :rolleyes:

En als het Oli niet is hang em dan aan de hoogste boom arrogante k*tflikker.. :cool:

Ik liep wat hard van stapel mensen.
Hopelijk krijg ik nog vergiffenis van jullie. Dit had ik nooit mogen zeggen over DBC, zijn fysiek is geweldig... Ik ga verder nog wat lezen en bedankt voor de link naar het Sticky BigT!

Haddock zei:
Ik liep wat hard van stapel mensen.
Hopelijk krijg ik nog vergiffenis van jullie. Dit had ik nooit mogen zeggen over DBC, zijn fysiek is geweldig... Ik ga verder nog wat lezen en bedankt voor de link naar het Sticky BigT!

DBC :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

grtz wimwamwommeke :D

Ik denk dat je zelf wel weet of je eraan toe bent,en er is info genoeg hier op het board te vinden en dan moet je niet mensen gaan aanvallen die in jouw ogen het niet goed voor elkaar hebben.

inderdaad meneer, nogmaals sorry! :cool:

sukkel .........

ik kan het wel begrijpen, want toen ik dbc01 zijnkuur verhalen leesde dacht ik ook van wow wat een big freak moet dat zijn. toen zag ik zijn fotos en toen schrok ik wel een beetje niet dat het er slecht uitziet (groter als mij wel) maar ik dacht na zoveel kuren moet je wel heeeel groot zijn. maar dbc01 kan daar ook maar weinig aan doen want het zit allemaal in je genen. en het intereseert me vrij weinig dat dbc dat deed want dat moet ieder voor zich weten en ik wil dbc of wie dan ook niet aanvallen.
Respect!!

hmmmmm 113 kilo vind ik niet echt klein hoor bij 10 % :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven