MuscleMeat

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan hardcore?

Vreselijke muziek.

ik heb een teringhekel aan drum n bass.
Niet zozeer de muziek, maar vooral het volk dat je op die feestjes tegenkomt.
Ik herinner me een moment waar ik in een dronken bui met m'n kop tegen de muur de feestgangers aan het observeren was en tot de conclusie kwam dat de musculaire wc madam/portiere stukken sterker leek dan dat OCMWtuig met hun rugzakken, afzakkende broeken en een bles in hun haar.

Ik kan naar bijna alles luisteren en had vroeger veel gabber-maten (Kaal, Aussie, Bomber, etc) maar hardcore is gewoon kloteherrie.
Ben voor de grap weleens meegeweest naar Mysteryland (toen in Buslo volgends mij iets van 7-8 jaar geleden) maar wat was ik blij dat ze meerdere tenten hadden.
Het ergste was wel die Terrortunnel, wat een zooi maloten bij elkaar!
Zelfs mét dope was het niet tof!
Het is gewoon waar...het is muziek van de duivel.

He ben ik toen ook geweest!! Tunnel of terror, hoe verzinnen ze 't. Was wel lachen daar, echt een kramp in mn kuiten feest :D

Trieste geluidsgolf

Da's helemaal niets en slaat ook nergens op....
Die gasten die daar naar luisteren moeten in een fabriek gaan werken, horen ze het de hele dag:D .

Beetje goed raggen en beuken op zijn tijd is nooit weg.....

Dave Hawk zei:
Da's helemaal niets en slaat ook nergens op....
Die gasten die daar naar luisteren moeten in een fabriek gaan werken, horen ze het de hele dag:D .

Hey Dave, jij snapt het gevoel bij hardcore-muziek niet, je bent nou eenmaal van een andere generatie waarvan hardcore geen deel uitmaakt. Bij jouw draaien ze zeker de hele dag de symphonien van Beethoven ofzo?:rolleyes:

Daar wordt ik dus zwaar depressief van, en als ik zoiets wil horen ga ik op zondag wel naar de kerk ;)

Ieder z'n smaak toch? Teringtopic is dit.

Hardcore rules :cool:

simpel gedreun ke nje het niet noemen

als je naar die 50 cent luisterd op de radio, hoor je ook alleen stom binnenmonds gemompel, nou das lekker varieërend zeg..

bubbeling: ook hele tijd hetzelfde, dung teduti dung teduti dong...

maar ik vin het gewoon eg vette muziek, ken er helemaal op los gaan,
kijk ik respectteer ook mense die v hip hop luisteren, moetje lekker zelf weten ieder zijn ding..

en een heel hoop mensen (lees: Wiggers) die ik ken vinden hardcore/hardstyle ook wel vet, maar ze zeggen het niet, omdat ze er dan niet bijhoren, maar ze hebben het zeker wel op hun mp3 staan of pc..

mja iedre zijn ding, ik ken er iig HELEMAAL los op gaan:D

vrijdag weer een feestje draaien trouwens :D!!
Di_One Birthday Party :)

Anoniem zei:
Ik dacht dat er maar 1 hardcore nummer was maar ik hoorde laatst van iemand dat wel degelijk meer zijn. In ieder geval; wanneer ik zo'n aso hoor maar ik mij snel uit de voeten. Ben ik de enige hier?

Als jij iemand vanwege zijn muzieksmaak aso noemt ben je imo erg kortzichtig.......

Zelf houd ik van alle muzieksoorten en hardcore hoort daar zeker ook bij! Heerlijk om uit je dak op te gaan en het is zeker gevarieerder dan de meeste soorten muziek.:rocknana:

bouwens62 zei:
Als jij iemand vanwege zijn muzieksmaak aso noemt ben je imo erg kortzichtig.......

Zelf houd ik van alle muzieksoorten en hardcore hoort daar zeker ook bij! Heerlijk om uit je dak op te gaan en het is zeker gevarieerder dan de meeste soorten muziek.:rocknana:
jij hebt er verstand van:D :cool:

Ik word een beetje erg aggresief als ik hardcore hoor :scratch:

Voor op een feest vind ik het soms wel lache maar er zijn ook van die simpele londsdale zielen die het ook helemaal serieus nemen en het ook enkel bij hardcore alleen houden en alle "artiesten" bij naam kennen en geabonneert zijn op het thunderdome magazine haha mijn god.

Ik vind hardcore ook best tof, luister het ook vaak en ook hardstyle, soms ook een beetje jump. Zolang het maar een beetje vet klinkt met een goeie bass en mooie melodie of niet, dan luister ik er wel naar :D . Verder ben ik totaal niet een Lonsdale hanggroep gastje ofzo, of een kale gabber met bomberjack etc.

Hardcore is geen muziek, er zit geen of weinig boodschap in, is allesbehalve orgineel en wordt vaak beluisterd door wannabes die er stoer willen uitzien.
K moet mij altijd kreupel lachen met hun idiote vestjes en belachelijke handdrukgebaren en weet ik veel.
Bende mietjes bij mekaar die niet weten wat muziek is en te dom om te beseffen dat ze bestaan.

• Topic Starter Topic Starter
bouwens62 zei:

Als ze geen aso's waren zouden ze hun muziek wel wat zachter zetten zodat ik er geen last van heb. Maar ik heb nog nooit iemand gezien die hardcore zacht zette. Begrijpelijk natuurlijk; want hardcore is geen muziek en er is geen punt om naar te luisteren als niet alles om je heen met die herrie meetrilt.

Ik vind het op zich geen slecht muziek, je kan er je wel goed op uitleven, maar het is nu niet dat ik er thuis naar zal luisteren.

ik vind hardcore op z'n tijd erg lekker,

en ik vind r&b/ hip-hop op z'n tijd erg lekker.

maar waar ik me helemaal kapot aan erger is;

die stelletje randdebielen die met geschoren koppen, gitzwarte kisten, legerbroeken, bomberjacks en een nederlandse vlag rondlopen.

en

die clips van die k*t-apen met van die gouden kettingen/tanden/oorbellen met hun petje achterstevoren half uit het raam van een ferrari 360 maranello hangen terwijl ze door "the hood" rijden terwijl ze rappen over hun gouden kettingen/tanden/oorbellen en hun ferrari maranello.
(overigens zou ik me omdraaien in m'n graf als ik Enzo Ferrari was, Ferrari's zijn niet gemaakt voor die clown's)

en 30 seconden later zie je diezelfde oerwoud-figuren met een op maat gemaakt pak en een sigaar in hun mond rondlopen alsof ze Donald Trump zelf zijn.

En als ik dan ergens in de discotheek rondloop, dan zie ik allemaal blanke snotjochies, die net zo gevaarlijk proberen te kijken als 50 cent in die clips, en een impressie proberen te maken alsof ze regelrecht uit "the hood van L.A" komen en hun geld verdienen met dealen, terwijl ze in realiteit de hele week door de regen hebben gefietst met een krantentas.

daar erger ik me helemaal kapot aan!

Anoniem zei:
Als ze geen aso's waren zouden ze hun muziek wel wat zachter zetten zodat ik er geen last van heb. Maar ik heb nog nooit iemand gezien die hardcore zacht zette. Begrijpelijk natuurlijk; want hardcore is geen muziek en er is geen punt om naar te luisteren als niet alles om je heen met die herrie meetrilt.

nou ik hoor altijd hierzo van die n*gers met ramen open en keihard hip hop aan en net of ze gangster zijn daar heb ik meer last van dan van die mannetjes die naar hardcore luisteren

Terug
Naar boven