- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
OMFG KOEZOOOOOESSSS!!!spiertje16 zei:

he Mo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OMFG KOEZOOOOOESSSS!!!spiertje16 zei:

Dave Hawk zei:Da's helemaal niets en slaat ook nergens op....
Die gasten die daar naar luisteren moeten in een fabriek gaan werken, horen ze het de hele dag.

!! 
Anoniem zei:Ik dacht dat er maar 1 hardcore nummer was maar ik hoorde laatst van iemand dat wel degelijk meer zijn. In ieder geval; wanneer ik zo'n aso hoor maar ik mij snel uit de voeten. Ben ik de enige hier?

HIP HOP Is van DE DUIVELLobsterboy zei:
:shoot: :shoot:jij hebt er verstand vanbouwens62 zei:Als jij iemand vanwege zijn muzieksmaak aso noemt ben je imo erg kortzichtig.......
Zelf houd ik van alle muzieksoorten en hardcore hoort daar zeker ook bij! Heerlijk om uit je dak op te gaan en het is zeker gevarieerder dan de meeste soorten muziek.![]()

. Verder ben ik totaal niet een Lonsdale hanggroep gastje ofzo, of een kale gabber met bomberjack etc.bouwens62 zei:Als jij iemand vanwege zijn muzieksmaak aso noemt ben je imo erg kortzichtig.......
Zelf houd ik van alle muzieksoorten en hardcore hoort daar zeker ook bij! Heerlijk om uit je dak op te gaan en het is zeker gevarieerder dan de meeste soorten muziek.![]()
Anoniem zei:Als ze geen aso's waren zouden ze hun muziek wel wat zachter zetten zodat ik er geen last van heb. Maar ik heb nog nooit iemand gezien die hardcore zacht zette. Begrijpelijk natuurlijk; want hardcore is geen muziek en er is geen punt om naar te luisteren als niet alles om je heen met die herrie meetrilt.