Tom1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
hey hey hey,Loo zei:terwijl ze in realiteit de hele week door de regen hebben gefietst met een krantentas.
easy on the paperboy he

maare je hebt gelijk, daar erger ik me ook kapot aan, loop je langs , duwen ze je nog aan, omdat ze denken dat ze wete ik veel hoe breed zijn, maar als al die weide kleding uitgaat, blijft er alleen een saté stokje over.
****ing Wanaabees!

ik had trouwens men eerste hardcore cd'tje toen ik 9 was en hardcore is altijd een deel van men leven geweest. Hardcore feestjes zijn ook stukke beter dan die disco's waar je al die playertjes en wannabe gangsters aan de kant ziet staan geilen naar je wijfie omdat ze denke de ''stoere bink'' te zijn met hun ultra stoere blik en goude kettingen
de gabber look ben ik immers wel al een tijdje ontgroeid en kleed me nu zoals elke andere normale kerel
het kan me nu echt geen reet schelen wat jullie van me denken hoor , ik ben trots op mijn verleden en ben blij dat ik een deel heb uitgemaakt van die cultuur , hardcore is een leven opzich ! en als je dat niet begrijpt moet je gewoon je bek houden
?