Fitness Seller

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan hardcore?

Loo zei:
terwijl ze in realiteit de hele week door de regen hebben gefietst met een krantentas.
hey hey hey,

easy on the paperboy he:D

maare je hebt gelijk, daar erger ik me ook kapot aan, loop je langs , duwen ze je nog aan, omdat ze denken dat ze wete ik veel hoe breed zijn, maar als al die weide kleding uitgaat, blijft er alleen een saté stokje over.

****ing Wanaabees!

heerlijk! rengdengdeng!

Aanhanger van Hardtechno, Early rave, Oldschool, Hardcore en dikke terror! Whoehoe!

maar 60's vind ik ook leuk...

Hardcore is mijn nummer 1. Ik luister ook graag jump en hardstyle. als het maar een goede harde bass heeft is het ok voor mij ;) ik had trouwens men eerste hardcore cd'tje toen ik 9 was en hardcore is altijd een deel van men leven geweest. Hardcore feestjes zijn ook stukke beter dan die disco's waar je al die playertjes en wannabe gangsters aan de kant ziet staan geilen naar je wijfie omdat ze denke de ''stoere bink'' te zijn met hun ultra stoere blik en goude kettingen :rolleyes: de gabber look ben ik immers wel al een tijdje ontgroeid en kleed me nu zoals elke andere normale kerel :) het kan me nu echt geen reet schelen wat jullie van me denken hoor , ik ben trots op mijn verleden en ben blij dat ik een deel heb uitgemaakt van die cultuur , hardcore is een leven opzich ! en als je dat niet begrijpt moet je gewoon je bek houden ;) :D

Mars zei:
Voor op een feest vind ik het soms wel lache maar er zijn ook van die simpele londsdale zielen die het ook helemaal serieus nemen en het ook enkel bij hardcore alleen houden en alle "artiesten" bij naam kennen en geabonneert zijn op het thunderdome magazine haha mijn god.

Thundermagazine, mooi blad.

Loo zei:
En als ik dan ergens in de discotheek rondloop, dan zie ik allemaal blanke snotjochies, die net zo gevaarlijk proberen te kijken als 50 cent in die clips, en een impressie proberen te maken alsof ze regelrecht uit "the hood van L.A" komen en hun geld verdienen met dealen, terwijl ze in realiteit de hele week door de regen hebben gefietst met een krantentas.

daar erger ik me helemaal kapot aan!

Haha.

Vroeger luisterde ik echt altijd naar hardcore. Was echt in de tijd dat 90% van de bevolking in trainingspak liep :D Daarna ben ik overgestapt naar hardhouse, vondt ik toen echt helemaal super. Laatste 4 jaar ofzo luister ik meer naar metal. Ik hou van verschillende stylen van metal. Op de oude nummers van Limp Bizkit kan ik helemaal los gaan, maar nummers van Alter Bridge en nummrs zoals "Creed - One" en "Scott Stapp - The Great Divide" vindt ik ook heerlijk om naar te luisteren. Ligt er een beetje aan in welke stemming ik ben.

Al die kleding en kale kop intereseert mij ook niks, maar hardcore is wat mij betreft het beste wat er is!

Als je hardcore het beste vindt wat er is dan heb je volgens mij het iq van een pannenkoek.

let me join the club.(hardcore is gay)

Luisterd er dan niemand naar klassiek ofzo? Ik kan echt helemaal los gaan op Andre Rieu

Andre Rieu is geen klassiek, dat is muziek geent op klassieke thema's.

ik vond het wel leuk toen ik wat jonger was... maar nu ben ik meer van het skyradio gebeuren.. :D

Terug
Naar boven