XXL Nutrition

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan hardcore?

Bezoekers in dit topic

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2003
Berichten
7.584
Waardering
1.072
Lengte
1m90
Ik dacht dat er maar 1 hardcore nummer was maar ik hoorde laatst van iemand dat wel degelijk meer zijn. In ieder geval; wanneer ik zo'n aso hoor maar ik mij snel uit de voeten. Ben ik de enige hier?
 
Nee, ik join de club!, ik vind die harcore freaks in leger broeken kale hoofden en lonsdale jacks ook helemaal niks.. :D, Behalve als ze aan bodybuilding doen.. dan mag het :D
 
B@ss op het profiel van MyOwn:

SuperKnurft zei:
Nee, ik join de club!, ik vind die harcore freaks in leger broeken kale hoofden en lonsdale jacks ook helemaal niks.. :D, Behalve als ze aan bodybuilding doen.. dan mag het :D
Niet alle hardcore liefhebbers zijn van die freaks gelukkig!

Hardcore is in mijn beleving geweldige muziek (voor zover je het muziek kan noemen ;)), je kan er heerlijk op los gaan! Het is een heerlijk gevoel om 's weekends alles van de hele week van je af te rammen op de knallende bassdrums die je door je hele lijf voelt!
 
Live and let live. Dat gezeik altijd om andermans muziekkeuze. Ik kan in iedere muziek wel een bepaald "gevoel" ontdekken, alleen kost het bij sommige sTen wat meer moeite.
Geluid dat geproduceerd wordt door de bedenkers van Chipz en gelijksoortige groepjes daar heb ik moeite mee.
 
Ik vind het afschuwelijk en kan me op sommige dagen erover opwinden dat je wel heel erg afgestomt moet zijn om ernaar te kunnen luisteren.






Wanneer ik niet ongesteld ben vind ik het gewoon k*t maar vind ik ook dat smaken verschillen en dat iedereen gewoon z'n ding moet doen.
 
Anoniem zei:
Ik dacht dat er maar 1 hardcore nummer was maar ik hoorde laatst van iemand dat wel degelijk meer zijn. In ieder geval; wanneer ik zo'n aso hoor maar ik mij snel uit de voeten. Ben ik de enige hier?

Vind het zelf ruk, maar als iemand het geweldig vind moeten ze dat vooral vinden. Muziek zonder hart vind ik het, te monotoon.
 
Op zijn tijd prachtig, laatste 4jaar bezocht ik iedere maand wel een hardcore/darkcore/terror feest.
Laatste tijd helemaal niet meer vanwege wat redenen, maar het blijft heerlijk om af en toe eens een liveset te checken.

Ik had het trouwens meer op kleine feestjes in de buurt van Groningen, like Mayhem. Zoals MOH en Hellraiser is echt niet te doen met dat prut wat er rondloopt.
 
eerlijk gezegd in jaren al niet meer gehoord, ik zou begot niet meer weten hoe het klinkt.
 
blotebasthakkuh

alle jumpers moeten trouwens dood, die gasten die het dan nog es in groepjes doen, moeten voor ze doodgaan, teruggebracht worden (mond op mond of defibrellering) en alsnog doodgemaakt worden
 
wat zijn jumpers???
 
ik heb een teringhekel aan die suffe hardstyle gasten

:shoot:

:fire:
 
Hoe kan iemand nou een teringhekel hebben aan een muzieksT? Als die haat zo diep zit, heb je serieuze problemen.

Hardcore is bepaald niet favoriet bij me, maar een teringhekel? Neuh.
 
Als ik er echt voor in de stemming ben vind ik het wel leuk.
Maar het grootste deel van dat volk wat er van houdt irriteren me enorm...
 
The whole thing is based on RESPECT
Respect to the music
Respect to the dj's
Respect to the crowd
Respect to one another
We have to remain in constant concact
But look around you yourself
We've got any kind of person in this room
And they're not kicking ****ing attitude
It's about music
MUSIC NEVER SEPERATED PEOPLE
No one style of music is better than the other
And no one style is truer than the other
It's all music
It's all music
It's all music
The whole thing is based on RESPECT
 
Als het nou nog muziek was :D Maar iedereen die het mooi vind moet er vooral naar luisteren en er op uit de dak gaan.
 
Ik hou van house muziek in alle vormen!

Toen house nog gewoon house was en er niet zoveel verschillende substromingen waren, hield ik toch vooral van de hardere nummers en al gauw ontstonden de stromingen "mellow" en ""hardcore".

Nu iedereen de muziek in hokjes gaat plaatsen, zie je helaas dat de mensen zich ook steeds meer in hokjesgeest gaan gedragen. Jammer maar waar.
Ik vind de sfeer op hardcore feesten al jaren k*t. Het puberale publiek is een lachertje en snapt allang niet meer waar het eigenlijk om draait.

Vandaar dat mijn voorkeur tegenwoordig uit gaat naar Techno. De sfeer op awakenings is nog steeds een beetje te vergelijken met vroegere grote raves.

Oeps ik dwaal af... on-topic dan maar weer
 
techno is muziek, hardcore blijft IMO simpel gedreun.
geen wonder dat er buiten Nederland en Duitsland amper nog naar Hardcore wordt geluisterd.
 
roxxe zei:
blotebasthakkuh

alle jumpers moeten trouwens dood, die gasten die het dan nog es in groepjes doen, moeten voor ze doodgaan, teruggebracht worden (mond op mond of defibrellering) en alsnog doodgemaakt worden

GEWELDIGGGG!!!RANG KANG KANG KANG!!!!!!:D:D:D:cool: :rolleyes:

enne..jump klinkt ook wel geinig:D dus dood heoeven ze echt niet hoor :kiss:
 
Back
Naar boven