AndroidHealthClinic

Ben ik de enige die een teringhekel heeft aan hardcore?

ik wordt ook een dagje ouder he

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Appie_terror

Stampen is not done ;)!

Wel leuk om te horen dat mensen het publiek op Hardcore feestjes omschrijven als tuig en relschoppers. Terwijl ik toch al een flink aantal feestjes heb bezocht en de sfeer altijd goed was, geen rellen, vaak is iedereen zo waus / naar de klote of leip dat ze zich afvragen of ze er zelf nog wel bij zijn, laat staan het anderen moelijk maken. Maar de sfeer is daardoor wel goed.

Beter dan dat schorem voetbalsupporter die er gepland op uit gaan om schade te maken bij hun concurrenten.

Als je de doorsnee bevolking zou vragen of ze zich comfortabel zouden voelen op een hardcore feest antwoorden er velen "nee".

Persoonlijk kom ik dan weer liever niet bij Eredivisie wedstrijden, voor je 't weet heb je een gummyknuppel in je knieholte, of een waterkanon in je onderug.

Mars zei:
Voor op een feest vind ik het soms wel lache maar er zijn ook van die simpele londsdale zielen die het ook helemaal serieus nemen en het ook enkel bij hardcore alleen houden en alle "artiesten" bij naam kennen en geabonneert zijn op het thunderdome magazine haha mijn god.

er zijn ook gasten die BB helemaal serieus nemen en het allee bij BB houden en alle ''artiesten'' bij naam kennen en geabonneerd zijn op mens health haha mijn god

???

Terug
Naar boven