XXL Nutrition

Ben je wel eens getript op medicijnen? (bijwerkingen)

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
8
Naar aanleiding van Zelda's mooie verslag over de paddo's moest ik opeens denken aan "geestverruimende" medicijnen die ik ooit heb gehad.

Ik had toendertijd last van een verkrampte tussenribspier aan de linkerkant. (niet leuk want de symptomen lijken op die van een aankomende hartaanval: uitstralende pijn naar de linkerarm etc.)

Ik kreeg dus een spierverslapper voorgeschreven. Gauw naar de apo en snel thuis het 1e pilletje geslikt.

Al gauw voelde ik me draaierig worden, dronken maar dan met een negatieve lading zeg maar. Ik zat op de bank en de kamer leek te krimpen, ik had het gevoel dat ik verpletterd zou worden door de muren en het plafond. Ik zei tegen mijn vrouw dat we snel naar buiten moeten, wellicht zou wat frisse lucht me goed doen.

Zij moest nog naar de dierenwinkel dus ik ging mee.

In de dierenwinkel aangekomen werd ik bang, het zweet brak me uit. Ik keek naar de konijntjes en muizen en Els zei dat ik keek alsof ik naar een monster zat te kijken. Ik raakte bijna in paniek ! Ik wil hier weg zei ik tegen Els en we gingen weer naar huis.

Daar ben ik op de bank gaan liggen met mijn ogen dicht tot het over was.

Later de bijsluiter gelezen en de bijwerkingen stonden er allemaal bij: kleine kans op psychose, angstaanvallen etc.

De volgende dag een andere spierverslapper gehaald (dyclofenac) en totaal nooit problemen mee gehad.

Wie van jullie is ooit wel eens getript op reguliere medicijnen ?

ikke niet hoor ouwe.. mijn eerste keer ephedrine was wel trippen.. ik had toen nog bijna niets gebruikt en knalde meteen een sterke dr in voor een beentraining.. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :P

Waar staat dat verslagje van Zelda :D

Mij lijkt het nog wel eens leuk om Salvia te proberen. Niet dat het een medicijn is, maar de trip schijnt zo ongelovelijk groot te zijn :P

Laatst bewerkt:
yeah eerste keer op alfavit, precies speed ofzo

Ik kan niet zo goed tegen Advil.
Van horen zeggen wil een doosje r*tard:p hoestcapsules ook wel wonderen doen.

Ik heb ooit een anti-biotica kuur gehad die niet helemaal lekker lag. Verstoorde mijn hele inschattingsvermogen. De hele week overal overheen vallen.
De opening van de poort bij mijn werk was al 8 jaar hetzelfde, maar ineens zat ik met mijn wagen tegen de zijkant aan terwijl ik voor mijn gevoel gewoon midden door de opening reed:rolleyes:

Een Spaans medicijn tegen griep, in poedervorm, in een glas gemixed met water, opgedronken, en daarna 2 chupito's gedronken (alcoholshotje).

Wowwwwwwwwwww!!! :eek: Spaced out!

D-MIXXX zei:
Waar staat dat verslagje van Zelda :D

Mij lijkt het nog wel eens leuk om Salvia te proberen. Niet dat het een medicijn is, maar de trip schijnt zo ongelovelijk groot te zijn :P

omfg salvia is gewoon te erg
maarja die ter***lijers gaven mij de vijfdubelle dosis
h**ren:mad:
de wereld bestond uit stickers en shit
en de kamer zat opgesloten in een soort kubus
en ikj kreeg ruzie met de deur hij wou me er niet uit laten
ook dacht ik dat ik een een luchtballon zat rond de wereld
en dat allemaal in 5 min:D maar leek wel een uur

Ja, de beste drugs komen uit de apotheek!!!

Doosje Darolan, maar dat was moedwillig. DXM-tripje gehad. Vaag spul, niet voor herhaling vatbaar.

Van die superzware Daflagans kan je je ook wel eens een beetje anders gaan voelen:) Ik ben verder geen echte medicijngebruiker.

DutchVince zei:
Naar aanleiding van Zelda's mooie verslag over de paddo's moest ik opeens denken aan "geestverruimende" medicijnen die ik ooit heb gehad.

Ik had toendertijd last van een verkrampte tussenribspier aan de linkerkant. (niet leuk want de symptomen lijken op die van een aankomende hartaanval: uitstralende pijn naar de linkerarm etc.)

Ik kreeg dus een spierverslapper voorgeschreven. Gauw naar de apo en snel thuis het 1e pilletje geslikt.

Al gauw voelde ik me draaierig worden, dronken maar dan met een negatieve lading zeg maar. Ik zat op de bank en de kamer leek te krimpen, ik had het gevoel dat ik verpletterd zou worden door de muren en het plafond. Ik zei tegen mijn vrouw dat we snel naar buiten moeten, wellicht zou wat frisse lucht me goed doen.

Zij moest nog naar de dierenwinkel dus ik ging mee.

In de dierenwinkel aangekomen werd ik bang, het zweet brak me uit. Ik keek naar de konijntjes en muizen en Els zei dat ik keek alsof ik naar een monster zat te kijken. Ik raakte bijna in paniek ! Ik wil hier weg zei ik tegen Els en we gingen weer naar huis.

Daar ben ik op de bank gaan liggen met mijn ogen dicht tot het over was.

Later de bijsluiter gelezen en de bijwerkingen stonden er allemaal bij: kleine kans op psychose, angstaanvallen etc.
De volgende dag een andere spierverslapper gehaald (dyclofenac) en totaal nooit problemen mee gehad.

Wie van jullie is ooit wel eens getript op reguliere medicijnen ?

Ja, zoiets heb ik ook eens meegemaakt. Dat geeft je wel ff angst, als je niet begrijpt wat er met je gebeurd. Ik kan wel zeggen dat we beide van ons foutje hebben geleerd? :o

Heb ook wel eens het gevoel gehad dat ik mega-stoned was van pijnstillers met codeïne... das wel oké, dat spul :thumbup:

Haha, de eerste twee pilletjes alfavit vorige week, zat de hele tijd te springen op het ritme van een liedje op mijn pc, en toen ik later naar de bank ging was ik helemaal spaced. was wel ff wennen maar na enkele dagen wen je wel aan efedrine.
En in het middelbaar was het altijd wel lachen met actifed siroop in combinatie met wat dafalgans en een jointje.

Stoned van een pijnstiller (spuit in mijn been)
Ook zwaar allergische reaktie op oordruppels. Maar trippen was een indirect effect, nl omdat mijn temperatuur opliep tot bijna 41.5 (Volgens mij moet LSD bijna hetzelfde doen)

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Ja, zoiets heb ik ook eens meegemaakt. Dat geeft je wel ff angst, als je niet begrijpt wat er met je gebeurd. Ik kan wel zeggen dat we beide van ons foutje hebben geleerd? :o
Jaja ik weet het: eerst de bijsluiter lezen. :D

Maar sommige meds staan zoveel bijwerkingen bij dat je er dan niet eens meer aan durft te beginnen.

Als er staat: 'in zeldzame gevallen: angstaanvallen" dan weet je van te voren niet of jij zo'n zeldzaam geval bent.

Terug
Naar boven