AndroidHealthClinic

Ben je wel eens getript op medicijnen? (bijwerkingen)

1 keer van een morfine spuit in de ambulance. was totaal van de wereld. zat 1 lampje in de cabine en die vond ik prachtig. verder was alles zwart en heel klein. kon alleen dat lampje goed zien. het ergste was nog dat ik keihard allemaal skihut zomerhits begon te zingen en dan met andere tekst erin :D, wat die ambulance broeders niet zo tof vonden :D

Masters zei:
1 keer van een morfine spuit in de ambulance. was totaal van de wereld. zat 1 lampje in de cabine en die vond ik prachtig. verder was alles zwart en heel klein. kon alleen dat lampje goed zien. het ergste was nog dat ik keihard allemaal skihut zomerhits begon te zingen en dan met andere tekst erin :D, wat die ambulance broeders niet zo tof vonden :D

holy shit
morfine das erg
wat was er met je?

toen ik geopereerd werd aan mijn hand was dit alleen onder plaatselijke verdoving, ze moesten een paar pinnen eruit halen dus besloten ze om mij een spuitje te geven zodat ik kalm zou blijven tijdens de operatie
ik kan je vertellen, kalm werd ik heel zeker
'k had tijdens de operatie een grote smile op me gezicht, echt raar dronken gevoel :D

spiertje16 zei:
holy shit
morfine das erg
wat was er met je?

ongeluk met de brommer. was aardig opgevouwen. eerst gaven ze me op straat een of andere injectie om me weer wakker te maken. dit deden ze om me te onderzoeken. was heel raar. ik had zwart beeld alles leek heel ver weg, 1 sec na die injectie werd ik daaruit getrokken en werd alles heel erg licht, soort adreline maar dan anders. daarna spoten ze me plat met morfine om er voor de zorgen dat ik niet weg zou vallen door de pijn.

Terug
Naar boven