Fitness Seller

Ben jij al op HD overgestapt voor je filmcollectie?

Peiling Peiling Ben jij al op HD overgestapt voor je filmcollectie?

• Totaal stemmers
    77

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Download zelf alleen nog maar 1080p films nu, DVD's zien er niet meer uit op nieuwe 50" plasma :(

Edit: Oops leesfoutje :P

Laatst bewerkt:
ziet 1080p er wel uit op een 50 inch dan?? of zit je ver?

ik download alleen maar hd, maar mijn tv is maar 32 inch dus ik download het meest 720p (mn tv is ook maar hd ready)

• Topic Starter Topic Starter
ziet 1080p er wel uit op een 50 inch dan?? of zit je ver?

ik download alleen maar hd, maar mijn tv is maar 32 inch dus ik download het meest 720p (mn tv is ook maar hd ready)
Ja ziet er prima uit. Nee, ik zit niet zo ver van het scherm af.

verkapt kijk mij met mijn 50inch plasma ;)

Ben inmiddels al mn films in HD aan het redownloaden maar ik zie bijna nooit verschil tussen 720p en 1080p, weet niet of dat met mn beeldscherm te maken heeft of?:p

Ik download alleen nog dvd als er geen goede HD versie te vinden is.

Download alleen de films die het echt waard zijn in HD, mijn 'normale' filmcollectie komt is veel te groot geworden om HD te downloaden allemaal. Gewoon geen schijfruimte voor op het moment en daarnaast geen zin in die lange downloads. + Kijk ze toch allemaal op mijn computerscherm.

Series kijk ik 720p, en films meestal 1080p

heb die hele verzamelwoede nooit begrepen, ik DL een film, bekijk hem en verwijder hem dan van de PC (of het moet echt een pareltje zijn waarvan ik weet dat ik hem nog eens herbekijk).
btw ook gewoon divx.

huh welke van de 2? als het de rechter is dan is het normaal dat je geen verschil ziet

Zijn allebei dezelfde? Zal wel wat verkeerd zijn gegaan met de paste.

1280 pixels wide by 1024 pixels high.

dit dus

Heb op maar een paar youtube videos dat ik echt verschil zie tussen 720p en 1080p, voor derest niks te zien.

Laatst bewerkt:
Zijn allebei dezelfde? Zal wel wat verkeerd zijn gegaan met de paste.

1280 pixels wide by 1024 pixels high.

dit dus

Heb op maar een paar youtube videos dat ik echt verschil zie tussen 720p en 1080p, voor derest niks te zien.

Hoeveel inch is je beeldscherm ?

Edit:
@Snipxer X, klik gewoon de link en dan weet je vanzelf welke van de 2 hij bedoeld. Nerd

Je hebt gewoon Full HD dus, dan zal het verschil tussen 720P en 1080P wel waarneembaar moeten zijn, al zie ik dat verschil ook niet.

OT. Bijna alles is Divx, heb rond de 300 films + 80 tv series is 1500gb, als ik dat in Full HD wil.
Kan ik nog wat harde schijven erbij kopen.

Laatst bewerkt:
Hoeveel inch is je beeldscherm ?

Edit:
@Snipxer X, klik gewoon de link en dan weet je vanzelf welke van de 2 hij bedoeld. Nerd

Je hebt gewoon Full HD dus, dan zal het verschil tussen 720P en 1080P wel waarneembaar moeten zijn, al zie ik dat verschil ook niet.

OT. Bijna alles is Divx, heb rond de 300 films + 80 tv series is 1500gb, als ik dat in Full HD wil.
Kan ik nog wat harde schijven erbij kopen.

24 inch

Ik kijk zelden films die ik download op mijn televisie, dus ik heb er weinig behoefde aan voorlopig. Soms kan ik iets makkelijk in HD krijgen dan in een lagere kwaliteit, dan ga ik natuurlijk daarvoor, aan ruimte geen gebrek, ik gooi het meeste onmiddelijk na kijken toch weer weg.

Terug
Naar boven