AndroidHealthClinic

Ben jij al op HD overgestapt voor je filmcollectie?

Peiling Peiling Ben jij al op HD overgestapt voor je filmcollectie?

• Totaal stemmers
    77
Een HC5000, zolang die het doet prima.

Bedoel je Blu-ray in plaats van HD?

Er is nog altijd verschil tussen HD en Blu-Ray dvd's.
Maar tegenwoordig zijn er niet echt veel HD Dvd's meer.

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je Blu-ray in plaats van HD?
Blu-ray is gewoon HD. Het verwijst naar de blauwe laserstraal in blu-ray spelers. Het is logischer om over HD te spreken, immers heb je geen blauwe laser nodig om HD films (al dan niet geript van blu-ray disks) op bijv. je PC te draaien. In dit topic gaat het mij gewoon om het aantal pixels, dus DVD(576p) vs HD(1080p).

Ik download alleen de echte echte goede films in HD. Anders heb je zo'n shitload aan ruimte nodig..

Oh in that case: Ik koop gedeeltelijk DVD en gedeelte HD/Blu-ray, ik probeer wel langzamerhand (samen met mijn broer) onze collectie in het geheel natuurlijk te wijzigen in Blu-ray, alleen is hij er meer obsessed mee dan ik. :p

Ik koop films op Blu-Ray en download series in 720p. Series in HD vind ik net iets te duur.

Gaat er veel kwaliteit verloren als je 8gb 1080 films omzet naar dvd formaat?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat er veel kwaliteit verloren als je 8gb 1080 films omzet naar dvd formaat?
Veronderstel dat je dit vraagt omdat je de films wilt branden? Niet doen dan, ben er zelf mee gestopt een paar maanden geleden. Je HD films gewoon op NAS of DAS zetten en via je pc/hdmi kan je ze zo afspelen op je hd-tv. Heb je ook geen blu-ray of dvd speler meer nodig geen geen gedoe meer met schijfjes bewaren, zoeken etc.

waar download je hd films?

Terug
Naar boven