Warum? Heb daar echt 0,0 verstand van.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1heb die hele verzamelwoede nooit begrepen, ik DL een film, bekijk hem en verwijder hem dan van de PC (of het moet echt een pareltje zijn waarvan ik weet dat ik hem nog eens herbekijk).
btw ook gewoon divx.
Kerel doe es een kleine pc cursus

@Thomas, je beeldscherm staat gewoon op Full HD, Lekker laten zo!

wat is het verschil tussen dvd en hd?
dvd kan toch ook hd zijn![]()
Download zelf alleen nog maar 1080p films nu, DVD's zien er niet meer uit op nieuwe 50" plasma![]()
Zou het niet direct weten, sommige films hebben van nature wel een ruis, die zie je dan ook in de HD-versie. Ik heb ook MKV's van 9GB binnengehaald waar 0,0 ruis op te zien is en blu-rays/BDMV van 13GB met zichtbare ruis. MKV heeft ook het voordeel dat je er altijd nog makkelijk een andere ondertiteling bij kan gebruiken.heb gister thirst gedownload, blueray 30gb met ruis, hoe verklaar je dit?
Zou het niet direct weten, sommige films hebben van nature wel een ruis, die zie je dan ook in de HD-versie. Ik heb ook MKV's van 9GB binnengehaald waar 0,0 ruis op te zien is en blu-rays/BDMV van 13GB met zichtbare ruis. MKV heeft ook het voordeel dat je er altijd nog makkelijk een andere ondertiteling bij kan gebruiken.
Ja, heb ongeveer elke soort wel binnen. Blijft wel moeilijk vergelijken door alle variabelen maar x264 in mkv container geeft wel de beste kwaliteit als je net als ik films rond de 10GB of minder wilt houden.
VLC, werkt op mac het handigst imo.
Ik heb een T2 skynet editie van 50GBremux staat bij mij op 1 maar die zijn wel iets van 40gig hehe
Vervelende is dat ik hem niet kan afspelen vanuit menu omdat mac nog geen blu-ray ondersteund